Διευρύνει την ευρωπαϊκή γκάμα της προς τα πάνω η Toyota, φέρνοντας για πρώτη φορά στη Γηραιά Ήπειρο το μεγάλο της τετρακίνητο και 7-θέσιο Highlander, που θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά με ένα πλήρες υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Το νέο Toyota Highlander έρχεται να τοποθετηθεί στην κατηγορία E-SUV παίρνοντας μια θέση δίπλα στα Toyota RAV4 (κατηγορία D-SUV), Toyota C-HR (C-SUV) και το επερχόμενο Toyota Yaris Cross (B-SUV) και αναμένεται στην ευρωπαϊκή αγορά στις αρχές του 2021.
Χτισμένο πάνω στην πλατφόρμα GA-K είναι το νέο “full hybrid” Highlander που αναπόφευκτα επωφελείται από τα 23 χρόνια εμπειρίας της μαμάς Toyota στην ανάπτυξη υβριδικής τεχνολογίας, τα οποία απέφεραν στους Ιάπωνες 15 εκατομμύρια «υβριδικούς» πελάτες. Πρόκειται για ένα SUV που μόνο μικρό δεν το λες, καθώς το μήκος του φτάνει τα 4950 mm, ενώ οι ζάντες αλουμινίου 20″, ενισχύουν την εντύπωση της δύναμης και του όγκου του: το υβριδικό Toyota επιχειρεί να συνδυάσει το κομψό και δυναμικό στιλ ενός premium “αστικού” SUV με την αίσθηση της δύναμης και της ανθεκτικότητας ενός στιβαρού τετρακίνητου.
Το εσωτερικό έχει σχεδιαστεί για να είναι 7θέσιο και να προσφέρει όλη την πρακτικότητα και τους χώρους που περιμένει κανείς από ένα SUV αυτού του μεγέθους για όλους τους επιβάτες. Το Highlander Hybrid είναι ένα αληθινό 7θέσιο – Το συρόμενο μπρος-πίσω, 180 mm, κάθισμα της δεύτερης σειράς εξασφαλίζει ευελιξία και κατά περίπτωση άνεση για τους επιβάτες – δύο ενήλικες – της τρίτης σειράς, καθώς και εύκολη πρόσβαση.
Το μεγάλο πορτμπαγκάζ των 658 λίτρων διαθέτει ηλεκτροκίνητη πόρτα που ανοίγει αυτόματα με τη βοήθεια αισθητήρα ποδός, ενώ ο διαθέσιμος χώρος φόρτωσης μπορεί να αυξηθεί με την πλήρη αναδίπλωση τόσο της θέσης όσο και της δεύτερης σειράς καθισμάτων, φτάνοντας τα 1.909 λίτρα.
Full Hybrid
Το Toyota Highlander είναι εφοδιασμένο με το 4ης γενιάς πλήρως υβριδικό (full hybrid) σύστημα κίνησης, το οποίο συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα Atkinson 2,5 λίτρων με ηλεκτροκινητήρες τοποθετημένους στον εμπρός και στον πίσω άξονα πίσω, προσφέροντας στο μεγάλο SUV της Toyota τη μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς AWD-i (All-Wheel Drive-Intelligent). Μία ισχυρή μπαταρία νικελίου- υδριδίου μετάλλου (παραδοσιακή επιλογή της Toyota αυτή) βρίσκεται κάτω από τα καθίσματα της δεύτερης σειράς υποστηρίζοντας τη λειτουργία του συστήματος κίνησης.
Η συνολική ισχύς είναι λογικά αυξημένη για ένα αυτοκίνητο τέτοιου μεγέθους και φτάνει τους 244 hp, ενώ οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 146 g/km και η κατανάλωση στα 6,6 l/100km σύμφωνα με τον κύκλο WLTP (117g/km και 5,2 l/100km στον κύκλο Correlated NEDC).
Ένας επιλογέας λειτουργίας οδήγησης επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει μεταξύ ECO, NORMAL, SPORT και TRAIL. Και οι τέσσερις τρόποι λειτουργίας μπορούν να χρησιμοποιηθούν όταν το όχημα λειτουργεί σε ξεχωριστή εναλλαγή EV.
Ηλεκτρονικός εξοπλισμός
Τέλος, το νέο Highlander είναι εξοπλισμένο με το τελευταίας γενιάς “Toyota Safety Sense”, ένα σύνολο τεχνολογιών ασφάλειας που έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν στην πρόληψη ή τον μετριασμό της έντασης των συγκρούσεων σε ένα ευρύ φάσμα περιστάσεων.
Το πακέτο Toyota Safety Sense του Highlander περιλαμβάνει σύστημα αποτροπής σύγκρουσης Pre-Collision System (PCS) με δυνατότητα παρέμβαση στο σύστημα διεύθυνσης, ανίχνευση πεζών (μέρα και νύχτα) και ανίχνευση ποδηλάτου κατά τη διάρκεια της ημέρας, ευφυή αυτόματο πιλότο Full Range Adaptive Cruise Control (ACC), αναγνώριση σημάτων Τροχαίας, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας “Lane Tracing Assist” (LTA) κλπ.
Add comment