Sto Timoni

Ποδαρικό με έκπτωση 2.200 ευρώ για το νέο Renault Austral

 Με προωθητική εκπτωτική ενέργεια που κυμαίνεται μεταξύ 1.800 και 2.200 ευρώ ξεκινά την καριέρα του στην ελληνική αγορά το νέο Renault Austral. Με το εντελώς νέο της μοντέλο, το οποίο υποστηρίζεται από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση και 3ετή δωρεάν οδική βοήθεια, η Renault επανέρχεται δυναμικά στο παιχνίδι των δημοφιλών μεσαίων SUV.

Είναι μοντέρνο, είναι εντυπωσιακό, προσφέρει υψηλή ποιότητα κατασκευής και υψηλότατου επιπέδου άνεση, είναι δε διαθέσιμο με μια «εξηλεκτρισμένη» γκάμα συστημάτων κίνησης που περιλαμβάνει τόσο mild hybrid βενζινοκινητήρες όσο και το πλήρως υβριδικό σύστημα E-TECH της Renault, με ισχύ έως 200 ίππους. Ενώ παράλληλα είναι εφοδιασμένο με 32 συστήματα υποβοήθησης του οδηγού που αναβαθμίζουν την προσφερόμενη ασφάλεια, καθώς και άλλες τεχνολογίες, όπως το σύστημα τετραδιεύθυνσης, 4Control Advanced, το οποίο του χαρίζει κορυφαία ευελιξία στην πόλη και ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες. Και με όλα αυτά τα προσόντα το νέο Renault Austral μπαίνει σε μια απαιτητική αγορά για να αντιμετωπίσει τον σκληρότατο ανταγωνισμό των Citroen C5 Aircross, Ford Kuga, Hyundai Tucson, Kia Sportage, Nissan Qashqai, Peugeot 3008, Skoda Karoq, Volkswagen Tiguan, Toyota C-HR κλπ.

Νέο Renault Austral: Ευρύχωρο, μοντέρνο και high tech

Για σχεδιαστική γλώσσα «Sensual Tech» (αισθησιακή σχεδίαση) είχε κάνει λόγο εξαρχής η Renault παρουσιάζοντας, αρχικά με τη βοήθεια του σχετικού φωτογραφικού υλικού, το νέο Renault Austral. Ένα μοντέρνο και εντυπωσιακό SUV με εντυπωσιακή, καμπυλωτή σιλουέτα που συνδυάζεται με έντονες ακμές και τονίζεται από τα εμπρός και πίσω LED φωτιστικά σώματα. Αυτό το ολοκαίνουργιο μοντέλο που προσφέρεται σε επτά χρώματα και φοράει ζάντες αλουμινίου 18 -20 ιντσών, έχει μήκος 4.510 mm, 1.825 mm, ύψος 1644 mm και μεταξόνιο 2.667 mm. Για αυτόν τον λόγο, άλλωστε, το νέο Renault Austral προκύπτει δεόντως ευρύχωρο και μπορεί να φιλοξενήσει άνετα ολόκληρη την οικογένεια – είναι χαρακτηριστικό ότι οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν χώρο για τα γόνατά τους που φτάνει τα 27,4 cm. Επιπλέον, στο εσωτερικό προσφέρονται αρκετοί και πρακτικοί αποθηκευτικοί χώροι, η χωρητικότητα των οποίων φτάνει περίπου τα 35 λίτρα (αυτόματες εκδόσεις).

Σημειώστε ότι ορισμένα μοντέλα διαθέτουν ασύμμετρα αναδιπλούμενο (2/3–1/3) πίσω κάθισμα, που μπορεί επίσης να μετακινηθεί ξεχωριστά εμπρός-πίσω, σε μία διαδρομή 16 cm αυξομειώνοντας τον χώρο αποσκευών που σε κάθε περίπτωση είναι μεγάλος (500 λίτρα VDA (έως 575 λίτρα) στα μοντέλα Mild Hybrid και Mild Hybrid Advanced, συνδυάζεται δε με ηλεκτρική hands free λειτουργία για την πίσω πόρτα. Με την αναδίπλωση της πλάτης του πίσω καθίσματος, ο όγκος φόρτωσης μπορεί να φτάσει έως και τα 1.525 λίτρα VDA.

VERSION ICONIC

Το high-tech cockpit, τώρα, του νέου Renault Austral είναι αναπτυγμένο γύρω από την μεγάλη οθόνη του συστήματος OpenR που συνδυάζει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3″ και την κάθετη οθόνη πολυμέσων 12″.

Πίσω από τον OpenR «κρύβεται» η τεχνολογία MULTI-SENSE Advanced, η οποία περιλαμβάνει τρία προεπιλεγμένα προγράμματα λειτουργίας του αυτοκινήτου: Eco, Comfort και Sport. Ένα τέταρτο πρόγραμμα (Perso) προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα ελεύθερης διαμόρφωσης σε κάθε ρύθμιση. Το προαιρετικό Extended Grip Pack περιλαμβάνει δύο επιπλέον προγράμματα: ‘Snow’ και ‘All roads’. Ο οδηγός μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να αλλάξει το πρόγραμμα οδήγησης, είτε χειροκίνητα, είτε μέσω φωνητικής εντολής στο Google Assistant. Το νέο Renault Austral διαθέτει επίσης μια ολοκαίνουργια λειτουργία πρόληψης που βοηθά στη μείωση της κατανάλωσης, καθώς προτείνει αυτόματα τη μετάβαση σε λειτουργία Eco.

Επίσης το νέο Renault Austral διαθέτει 32 προηγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού (Advanced Driver’s Assistance Systems – ADAS), τα οποία μπορούν να ομαδοποιηθούν σε τρείς κατηγορίες: α) οδήγηση, β) στάθμευση και γ) ασφάλεια.

Αυτά περιλαμβάνουν: το Active Driver Assist, για αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2, που συνδυάζει το Adaptive Cruise Control με τη λειτουργία Stop & Go, το σύστημα Lane Centering, τα δεδομένα του GPS και τη χαρτογράφηση, ώστε το αυτοκίνητο να μπορεί να προσαρμόζει αυτόματα την πορεία του σε κάθε διαδρομή, κάμερα 3D 360°, αυτοματοποιημένη υποβοήθηση στάθμευσης, προειδοποίηση τυφλού σημείου (Blind Spot Warning) και αποφυγή εκτροπής από τη λωρίδα (Lane Departure Prevention) στη φάση του προσπεράσματος, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης κατά την πορεία με όπισθεν (Rear Automatic Emergency Braking), ειδοποίηση πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας (Rear Cross Traffic Alert), σύστημα φωτισμού LED Adaptive Vision, αλλά και σύστημα ασφαλούς εξόδου επιβατών (Occupant Safe Exit).

Νέα πλατφόρμα, νέα επίπεδα δυναμικών χαρακτηριστικών για το νεό Renault Austral

Το Austral είναι το πρώτο μοντέλο της Renault που προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα της νέας πλατφόρμας CMF-CD, διατίθεται δε με δύο τύπους ανάρτησης: με ημιάκαμπτο πίσω άξονα στα «απλά» και με πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων, για τα μοντέλα με σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης 4CONTROL Advanced. Αξίζει να σημειωθεί ότι το μοντέλο με την τετραδιεύθυνση επιτυγχάνει μικρής διαμέτρου κύκλο στροφής – 10,1 μέτρα. Έτσι η Renault υπερηφανεύεται για την ευελιξία του νέου της μοντέλου, που είναι εφάμιλλη ενός οχήματος πόλης – και το νέο Renault Austral δεν έχει αντίπαλο στην κατηγορία του σε αυτό τον τομέα. Παράλληλα, η οδική συμπεριφορά του έχει βελτιστοποιηθεί καθώς το πλαίσιο/αυτοφερόμενο αμάξωμα είναι ελαφρύ και έχει αποκτήσει μεγάλη στρεπτική ακαμψία.

Υβριδική ποικιλία σε συστήματα κίνησης

Το νέο Renault Austral προσφέρεται με μία ευρεία γκάμα «εξηλεκτρισμένων» κινητήρων: πρόκειται για τους τελευταίας γενιάς κινητήρες Full Hybrid E-TECH με ισχύ έως 200 hp και δύο βενζινοκινητήρες, έναν Mild Hybrid Advanced 48V με ισχύ 130HP και έναν Mild Hybrid 12V με ισχύ 160 HP.

Το ολοκαίνουργιο σύστημα κίνησης Full Hybrid E-TECH αποτελείται από έναν turbo 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρου που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, μία μπαταρία ιόντων λιθίου 400V ισχύος 1.7 kWh και ένα έξυπνο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων multi-mode. Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος φτάνει τα 146 kW, ή τους 200hp. Όπως και με την προηγούμενη γενιά υβριδικών συνόλων E-TECH, το αυτοκίνητο ξεκινά πάντα με πλήρως ηλεκτρική λειτουργία. Εξοπλισμένο με το E-TECH, το Renault Austral επιτυγχάνει χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών CO2 (ξεκινώντας από τα 4,6 L/100 km και τα 104 g/km CO2), αποτελώντας έτσι ένα από τα πιο οικονομικά υβριδικά SUV.

Ο Mild Hybrid Advanced κινητήρας του Νέο Renault Austral, παρουσιάζεται για πρώτη φορά σε μοντέλο της Renault και αποτελεί μία εναλλακτική στους κινητήρες Diesel. Συνδυάζει τον σύγχρονο 3κύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρου / 130 HP με μία μπαταρία ιόντων λιθίου 48V. Ο κινητήρας συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο, διατηρώντας την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2 στα χαμηλότερα επίπεδα της κατηγορίας: από 5,2 lit./100 km και 118 g/km CO2.

Ο Mild Hybrid κινητήρας χρησιμοποιεί τον 4κύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης άμεσου ψεκασμού 1,3 λίτρων που ήδη κινεί αρκετά μοντέλα της Renault. Προϊόν της συνεργασίας με την Daimler, ο κινητήρας αυτός υποστηρίζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα-μίζα και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 12 V. Αποδίδει 160HP και συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο X-TRONIC, που διαθέτει τη δομή ενός κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης, αλλά λειτουργεί με «φιξαρισμένες» σχέσεις μετάδοσης. Ο Mild Hybrid κινητήρας 12V των 160HP του νέου Renault Austral αποδίδει μέγιστη ροπή 270Nm, η οποία είναι διαθέσιμη στις 1.800-3.750σ.α.λ. ενώ επιτυγχάνει μέση κατανάλωση από 6,2 lit./100km, με εκπομπές CO2 που ξεκινούν από τα 140 g/km.

Ο τιμοκατάλογος του νέου Renault Austral (χωρίς την έκπτωση):

Δείτε εδώ τα πλήρη Τεχνικά Χαρακτηριστικά του νέου Renault Austral

Nikos Loupakis

Μηχανολόγος Μηχανικός - Δημοσιογράφος

Add comment

Kατηγορίες

Ημερολόγιο

Μάρτιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031