Την τακτική των πολλών δόσεων ακολουθεί για το νέο της SUV, Renault Austral, η γαλλική εταιρία – μια τακτική που ακολουθούν πλέον αρκετές μάρκες επιχειρώντας να δημιουργήσουν περισσότερο «θόρυβο» για το μοντέλο που ετοιμάζουν. Τη φορά αυτή βλέπουμε λίγα στοιχεία της σιλουέτας του νέου μοντέλου, αλλά αρκετά περισσότερες λεπτομέρειες από το εσωτερικό.
«Κομψό και τεχνολογικό». Χρησιμοποιώντας αυτούς τους όρους, ο Gilles Vidal, Διευθυντής Σχεδίασης της Renault, μιλά για το πιο σύγχρονο C-SUV της μάρκας, το ολοκαίνουργιο Renault Austral. Βασιζόμενες στα στοιχεία του υπάρχοντος μοντέλου (βλ. Kadjar), οι ομάδες σχεδίασης προσπάθησαν να δημιουργήσουν ένα μοντέρνο και εκλεπτυσμένο όχημα υψηλής ποιότητας.
Ποιοτικό design
Οι σχεδιαστές βασίστηκαν στα χαρακτηριστικά που προσελκύουν τόσους πολλούς αγοραστές στα μοντέλα SUV – αναλογίες, μεγέθη, πρόβολοι, μέγεθος τροχών – και επικεντρώθηκαν στο να δώσουν στις γραμμές των ώμων μια πιο μυώδη εμφάνιση. Το όχημα που προκύπτει είναι ένα SUV γεμάτο χαρακτήρα, που όμως παραμένει διακριτικό. Ακμαίο, αθλητικό και μοντέρνο, το ολοκαίνουργιο Renault Austral έχει ενδιαφέρουσες αναλογίες που το κάνουν να φαίνεται στιβαρό, αλλά και ευέλικτο.
Η σχεδίαση των οχημάτων της Renault μπαίνει σε νέα εποχή. Ως εκ τούτου, οι γραμμές που διασχίζουν την κορυφή των θόλων των τροχών δημιουργούν μια σύγχρονη δομή και ένα ισχυρό και προσεγμένο στη λεπτομέρεια σχέδιο, στο προφίλ του αυτοκινήτου. Οι δυναμικές γραμμές του Austral αντικατοπτρίζουν άμεσα τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της εταιρείας.
Τα στιλιστικά χαρακτηριστικά του ολοκαίνουριου Renault Austral περιλαμβάνουν μια καθαρή, δομημένη πτυχή που εκτείνεται κατά μήκος του κάτω τμήματος του αμαξώματος. Αυτό δημιουργεί γωνία στο μπροστινό μέρος του οχήματος, χαρίζοντας στη σιλουέτα ένα δυναμικό πλεονέκτημα. Αυτή η νέα σχεδιαστική και μορφολογική γλώσσα διαφέρει από τις παραδοσιακές οριζόντιες γραμμές που συνήθιζαν να διατρέχουν το αμάξωμα, παράλληλα με το έδαφος. Έτσι, όταν το παρατηρείς από το πλάι, το Austral φαίνεται να κινείται προς τα εμπρός, ακόμα και όταν είναι σταματημένο.
Σύγχρονο και προηγμένο
Τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά του ολοκαίνουργιου Austral αποτυπώνονται με εύγλωττο τρόπο στα εντυπωσιακά, εμπρός και πίσω, φωτιστικά. Τα δύο μεγάλα πίσω φώτα, σχήματος C, συγχωνεύονται με το λογότυπο του αυτοκινήτου με εντυπωσιακό τρόπο. Ο μπροστινός σχεδιασμός είναι ανάλογα εντυπωσιακός, με τα προκλητικά φωτιστικά και τα στοιχεία της νέας μάσκας.
Έχοντας κάνει την εμφάνισή της, για πρώτη φορά, στο νέο Renault Mégane E-TECH Electric, η τεχνολογία Micro-optic αξιοποιεί το plexiglass, με γραμμές και σχέδια που είναι χαραγμένα απευθείας στην επιφάνεια και στο εσωτερικό του. Όταν φωτίζονται από τα φώτα LED, οι γραμμές αυτές λάμπουν, δημιουργώντας μια ζωντανή, άμεσα αναγνωρίσιμη εικόνα.
Εσωτερική «επανάσταση»
Η εσωτερική σχεδίαση του ολοκαίνουργιου Austral έχει όλα τα παραδοσιακά διακριτικά ενός SUV.
Η καμπίνα των επιβατών διαθέτει πολλούς αποθηκευτικούς χώρους, ξεκινώντας από το φαρδύ συρόμενο μπράτσο που μπορεί να παρέχει επιπλέον χώρο αποθήκευσης και κάνει τη χρήση του συστήματος πολυμέσων OpenR Link απλούστερη. Η κονσόλα διαθέτει δύο μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους και μια βάση για την τοποθέτηση, αλλά και την επαγωγική φόρτιση του smartphone. Συνολικά, το εσωτερικό του ολοκαίνουριου Renault Austral διαθέτει περισσότερα από 30 λίτρα αποθηκευτικών χώρων για μικροαντικείμενα.
Προκειμένου να επιτευχθεί η μέγιστη αίσθηση θαλπωρής στο εσωτερικό, ένα ειδικά επεξεργασμένο ύφασμα καλύπτει την οροφή και τις μπροστινές κολόνες. Στο μπροστινό μέρος, κάθε επιβάτης έχει άφθονο και εργονομικά σχεδιασμένο χώρο. Το πίσω μέρος είναι επίσης ευρύχωρο, καθώς, μάλιστα, δεν υπάρχει τούνελ μετάδοσης. Επίσης, το πίσω κάθισμα του νέου Austral είναι συρόμενο και πτυσσόμενο, ενώ λειτουργεί με το πάτημα ενός κουμπιού. Τα καθίσματα έχουν σχεδιαστεί με ιδανικό τρόπο, καθιστώντας ευκολότερη την αλληλεπίδραση των επιβατών.
Τεχνολογία προσαρμοσμένη στις ανάγκες του χρήστη
Η μεγάλη – 24,3 ιντσών – οθόνη “OpenR” είναι μία από τις μεγαλύτερες και πιο καινοτόμες στην αγορά. Είναι διαμορφωμένη σε σχήμα «L» και περιλαμβάνει τον κεντρικό πίνακα οργάνων και το σύστημα infotainment, παρέχοντας ευκολία πρόσβασης στην πληροφορία, διαύγεια, διαισθητική λειτουργία και πλήρη συνδεσιμότητα. Παράλληλα, φιλοξενεί χειριστήρια για σχεδόν όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου, ώστε οι υπόλοιπες επιφάνειες να είναι πιο λιτές σχεδιαστικά.
Το state of the art λογισμικό του νέου Austral, αξιοποιεί το λειτουργικό Google Automotive Services, ενώ το συνολικό αποτέλεσμα είναι τόσο λαμπερό και χωρίς αντικατοπτρισμούς που δεν καθίσταται αναγκαία η χρήση επιπλέον γίσου από πάνω για να το προστατεύει από το φως.
Το τιμόνι είναι τετραγωνισμένο και ελαφρώς πιο επίπεδο στο κέντρο του, παρέχοντας, στον οδηγό ανεμπόδιστη θέα στην οθόνη του ταμπλό.
Πλήρες συνδεδεμένων και έξυπνων λύσεων, το OpenR Link περιλαμβάνει το Android Auto και το Apple CarPlay, καθώς και λειτουργία αναζήτησης Google και Google Maps. Η οθόνη του OpenR είναι τόσο ομαλή και απλή στη χρήση, όσο σε ένα smartphone, ενώ αποτελεί μια από τις σπουδαιότερες τεχνολογικές καινοτομίες της Renault τα τελευταία χρόνια.
Πηγή: Renault / Teoren
Add comment