Sto Timoni

“One-Shot”: έτσι γεννήθηκαν τα… τρίδυμα της Fiat!

Το “One-Shot” είναι το πρώτο ντοκιμαντέρ που δημιούργησε η Fiat με στόχο να παρουσιάσει τη γέννηση των τριών ειδικών εκδόσεων του νέου ηλεκτρικού Fiat 500 που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με τρεις χαρακτηριστικά ιταλικές εταιρίες: την Armani την Bvlgari και την Kartell.

Αφηγητής της ιστορίας είναι ο Πρόεδρος της Fiat και Chief Marketing Officer της FCA, κ. Olivier François, που μας φέρνει σε επαφή με τις διαδικασίες και τους ανθρώπους που δημιούργησαν αυτά τα μοναδικά μοντέλα: από την πρώτη συνάντηση των συντελεστών στο Fiat Centro Stile στο Τορίνο, μέχρι την παρουσίαση των αυτοκινήτων στο Μιλάνο τον περασμένο Μάρτιο.

Το σύντομο video, διάρκειας περίπου 15 λεπτών, παρουσιάσει μια καταιγιστική αλληλουχία συναντήσεων, συζητήσεων και διαδικασιών που εστιάζουν στην ομαδική προσπάθεια και το πάθος των σχεδιαστών, οι οποίοι εργάζονται για να εκφράσουν την κορυφαία έκφραση του “Made in Italy” δίπλα στο νέο ηλεκτρικό Fiat 500.

Ο François συνοδεύει τον θεατή σε αυτή την πορεία που ξεκινά από το Τορίνο, την έδρα της Fiat, περνά από τη μαγευτική Ρώμη και το μαγικό κόσμο της Bvlgari και καταλήγει στο Μιλάνο, την παγκόσμια πρωτεύουσα της μόδας, χαρακτηρισμό που τον χρωστά σε μεγάλο βαθμό και στα θρυλικά ονόματα Armani και Kartell. Το Μιλάνο με έναν αναπάντεχο τρόπο θα αποτελέσει και τον τερματικό σταθμό του ταξιδιού, με την παρουσίαση του νέου ηλεκτρικού 500.

 

Σημείο καμπής στην ιστορία, αναμφίβολα αποτελούν οι στιγμές έντασης μόλις ανακοινώνεται η ακύρωση της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης και θα πρέπει να βρεθεί και να εφαρμοστεί σε ελάχιστο χρόνο ένα εναλλακτικό πλάνο για την παρουσίαση των μοντέλων, η οποία τελικά πραγματοποιείται στο Μιλάνο.

Το κοινό μπορεί να παρακολουθήσει το ντοκιμαντέρ “One-Shot” μέσω των καναλιών της Fiat στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (YouTube, Facebook και Instagram), Η παραγωγή έγινε από το VICE Ιταλίας και ακολουθεί το γνώριμο, ξεχωριστό, όσο και άμεσο τρόπο που χαρακτηρίζουν τις δημιουργίες του καναλιού.

Με τις κάμερες να περνούν μέσα από τις πόρτες του Centro Stile στο Τορίνο, οι θεατές έχουν μια αποκλειστική ματιά στο τμήμα “Color & Material” που ηγείται από την κ. Rossella Guasco και το οποίο θυμίζει κάτι μεταξύ κέντρου ερευνών και ατελιέ υψηλής ραπτικής. Τα πλάνα παρακολουθούν κάθε λεπτομέρεια καταγράφοντας τόσο τις δημιουργικές προτάσεις, όσο και τα συναισθήματα της ομάδας.

Η πορεία συνεχίζεται με μια συνέντευξη του κ. Klaus Busse, Επικεφαλής του τμήματος σχεδίασης, στην οποία ο διάσημος σχεδιαστής εξηγεί τι κρύβεται κάτω από τη δημιουργική διαδικασία, αλλά και το ρόλο του 500 στην ιστορία του βιομηχανικού design.

Ήταν το Centro Stile που πήρε ένα θρύλο της δεκαετίας του 1950 και τον αναβίωσε το 2007. Τώρα, με την παρουσίαση των μοναδικών εκδόσεων του νέου ηλεκτρικού Fiat 500 στο Μιλάνο, επιβεβαιώθηκε η θέση του μοντέλου στην κορυφή των Ιταλικών προϊόντων, με τη βράβευση του, ως “Italian Icon and Honorary Member” της Altagamma, του οργανισμού που συγκεντρώνει τις πιο διάσημες Ιταλικές μάρκες και προϊόντα.

Nikos Loupakis

Μηχανολόγος Μηχανικός - Δημοσιογράφος

Add comment

Kατηγορίες

Ημερολόγιο

Οκτώβριος 2022
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31