Με ηλεκτροκίνητα οχήματα προτιμούν να παραδίδονται οι διαδικτυακές τους παραγγελίες οι περισσότεροι καταναλωτές στη Μ. Βρετανία και τη Γερμανία, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Ford. Επιπλέον, πάνω από τους μισούς ερωτηθέντες στη Μ. Βρετανία και πολλοί ακόμα στη Γερμανία δήλωσαν πρόθυμοι να περιμένουν περισσότερο χρόνο ή να πληρώσουν περισσότερο για μία «οικολογική» παράδοση των παραγγελιών τους.
Οι περισσότεροι καταναλωτές στη Γερμανία και τη Μ. Βρετανία προτιμούν οι παραδόσεις των διαδικτυακών παραγγελιών τους να γίνονται από ηλεκτροκίνητα οχήματα, όπως έδειξε έρευνα που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Ford.
Από τους Βρετανούς, το 58% εξέφρασε την προτίμηση του για υπηρεσίες διανομών μέσω ηλεκτροκίνητων οχημάτων, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στη Γερμανία διαμορφώθηκε στο 54%.

Έκπληξη προκαλεί το γεγονός ότι το 49% των Βρετανών που συμμετείχαν στην έρευνα εμφανίστηκε πρόθυμο να περιμένει περισσότερο για «πράσινες» παραδόσεις, ενώ το ποσοστό αυτό για τους Γερμανούς ήταν 38%. Ο αριθμός των αγοραστών που δεν θα είχαν αντίρρηση να επιβαρυνθούν με επιπλέον χρέωση για παραδόσεις μέσω οχημάτων φιλικών προς το περιβάλλον ήταν μικρότερος – αλλά παρ’ όλα αυτά, για τους Βρετανούς το ποσοστό αυτό ήταν 28% και για τους Γερμανούς αντίστοιχα 21%.
Η Ford πραγματοποίησε την έρευνα στην οποία συμμετείχαν 1.000 άτομα από όλη τη Μ. Βρετανία και τη Γερμανία για να κατανοήσει καλύτερα τη στάση των καταναλωτών απέναντι στον εξηλεκτρισμό.[1]
Τα Ηλεκτροκίνητα Van στην Ευρώπη
Αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν πάνω από 32 εκατομμύρια οχήματα τύπου van στους Ευρωπαϊκούς δρόμους[2] και η Ford έχει ήδη ξεκινήσει να λανσάρει ηλεκτροκίνητες εκδόσεις των δημοφιλέστερων επαγγελματικών van μοντέλων της στην Ευρώπη – στο πλαίσιο μιας δέσμευσης ύψους άνω των 11,5 δισ. δολαρίων για τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της.
«Οι αγορές από το σπίτι είναι λίγο πολύ η “νέα κανονικότητα” και είναι ενθαρρυντικό το γεγονός ότι για πολλούς καταναλωτές έχει ιδιαίτερη σημασία ο τρόπος παράδοσης των παραγγελιών. Βοηθάμε τις εταιρείες διανομών να μειώσουν τον ανθρακικό τους αποτύπωμα με τα υβριδικά και μηδενικών εκπομπών ρύπων van μας, ανάμεσά τους και το επερχόμενο, πλήρως ηλεκτρικό E-Transit» δήλωσε ο Dave Petts, market lead, urban electrified vans, Ford Ευρώπης.
Τα ηλεκτροκίνητα Van της Ford
Το Ford Transit Custom Plug-In Hybrid ήδη πωλείται σε όλη την Ευρώπη και συνδυάζει έναν αποδοτικό βενζινοκινητήρα 1.0L EcoBoost με υποδαπέδια μπαταρία.[3] Αυτό το προηγμένο σύστημα προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία μέχρι 50 km και συνολική 500 km, με την υποστήριξη της καινοτόμας τεχνολογίας geofencing, που αλλάζει αυτόματα σε πρόγραμμα κίνησης με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Οι επιχειρήσεις μπορούν επίσης να ορίζουν τις δικές τους γεωγραφικές ζώνες για βελτίωση της ποιότητας του ατμοσφαιρικού αέρα σε ευαίσθητες περιοχές όπως τα σχολεία, τα πάρκα και οι αποθήκες.
Το Ford E-Transit που είδε πρόσφατα το φως της δημοσιότητας σηματοδοτεί μία σημαντική αλλαγή για τα αστικά οχήματα διανομών τύπου van. Το ηλεκτρικό αυτό μοντέλο προσφέρει την ίδια χωρητικότητα φόρτωσης με τα πετρελαιοκίνητα Transit και στοχεύει σε αυτονομία 350 km, επιτρέποντας σε αστικές εταιρείες να χρησιμοποιούν τις συνήθεις διαδρομές ανεξαρτήτως φορτίου και καιρού.
Παρατηρήσεις
[1] Ανεξάρτητη έρευνα που πραγματοποιήθηκε τον Οκτώβριο του 2020 σε συνεργασία με τη Google σε δύο βασικές αγορές – Μ. Βρετανία και Γερμανία, με 1.000 συμμετέχοντες. [2] https://www.mordorintelligence.com/industry-reports/europe-lcv-market [3] Transit Custom Plug-In Hybrid, κατανάλωση καυσίμου από 2,7 l/100 km και εκπομπές CO2 από 60 g/km NEDC (3,08 l/100km, 70 g/km WLTP)Οι προδιαγραφές WLTP & NEDC
- Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου/ενέργειας, εκπομπών CO2 και ηλεκτρικής αυτονομίας έχουν μετρηθεί σύμφωνα με τις τεχνικές απαιτήσεις και προδιαγραφές των Ευρωπαϊκών Οδηγιών (Ε.Ε.) 715/2007 και 2017/1151 μετά την τελευταία τροποποίηση.
- Τα οχήματα με έγκριση τύπου Light Duty Vehicle με βάση το πρωτόκολλο World Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP) θα έχουν στοιχεία κατανάλωσης καυσίμου/ενέργειας και εκπομπών CO2 για τους κύκλους New European Drive Cycle (NEDC) και WLTP.
- Το WLTP θα αντικαταστήσει πλήρως το NEDC το αργότερο μέχρι τα τέλη του 2020. Οι ισχύουσες, στάνταρ διαδικασίες δοκιμών επιτρέπουν τη σύγκριση μεταξύ διαφορετικών τύπων οχημάτων και διαφορετικών κατασκευαστών.
- Στο πλαίσιο της σταδιακής κατάργησης του NEDC, γίνεται αναγωγή των τιμών κατανάλωσης & εκπομπών CO2 στο WLTP. Θα υπάρχουν κάποιες αποκλίσεις συγκριτικά με τις προηγούμενες τιμές, καθώς ορισμένα στοιχεία των δοκιμών έχουν αλλάξει, επομένως το ίδιο αυτοκίνητο μπορεί να έχει διαφορετικές τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2.
Σχετικά με τη Ford Motor Company
Η Ford Motor Company είναι μία παγκόσμια εταιρεία με έδρα στο Dearborn, Michigan. Η εταιρεία σχεδιάζει, κατασκευάζει, εμπορεύεται και εξυπηρετεί τεχνικά όλη τη γκάμα αυτοκινήτων, φορτηγών, SUV& ηλεκτρικών οχημάτων Ford και πολυτελών οχημάτων Lincoln, παρέχει χρηματοοικονομικές υπηρεσίες μέσω της Ford Motor Credit Company και επιδιώκει κορυφαίες θέσεις στους τομείς ηλεκτροκίνησης, λύσεων μετακίνησης συμπεριλαμβανομένων αυτόνομων οχημάτων και συνδεδεμένων υπηρεσιών. Η Ford απασχολεί περίπου 187.000 άτομα σε όλο τον κόσμο. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη Ford, επισκεφθείτε τον ιστότοπο corporate.ford.com
Η Ford Ευρώπης είναι υπεύθυνη για την παραγωγή, πώληση και συντήρηση οχημάτων μάρκας Ford σε 50 ανεξάρτητες αγορές ενώ απασχολεί περίπου 45.000 εργαζόμενους στις εγκαταστάσεις πλήρους ιδιοκτησίας της και κοινοπραξίες και περίπου 58.000 άτομα συμπεριλαμβανομένων των μη συγχωνευμένων επιχειρήσεων. Επιπλέον της Ford Motor Credit Company, οι δραστηριότητες της Ford Ευρώπης περιλαμβάνουν το Ford Customer Service Division και 18 εγκαταστάσεις παραγωγής (12 πλήρους κυριότητας και επτά μη συγχωνευμένων επιχειρήσεων). Τα πρώτα αυτοκίνητα Ford έφτασαν στην Ευρώπη το 1903 – τη χρονιά που ιδρύθηκε η Ford Motor Company. Η Ευρωπαϊκή παραγωγή ξεκίνησε το 1911.
Πηγή: Ford Motor Hellas
Add comment