Sto Timoni

Kawasaki Z H2 SE Supercharge: Μια turbo μοτοσικλέτα για απαιτητικούς

Tο εντυπωσιακό Kawasaki Z H2 Supercharge κάνει ξανά αισθητή την παρουσία του στην αγορά με μια έκδοση SE – για το 2021 – πέραν της βασικής του έκδοσης.

Με δική του μοναδική βαφή και γραφικά, η έκδοση SE κάνει ό, τι φαινόταν αδύνατο εκείνη τη στιγμή, προσθέτοντας ακόμη περισσότερα στο Kawasaki Z H2 Supercharge. Σε μια ήδη ξεχωριστή μοτοσυκλέτα, η έκδοση SE προσθέτει επιπλέον χαρακτηριστικά για να δικαιολογήσει τον ισχυρισμό ότι είναι ο βασιλιάς στην κατηγορία των «γυμνών».

Με προηγμένα ηλεκτρονικά βοηθήματα το νέο Kawasaki Z H2 SE Superchage

Το Kawasaki Z H2 SE Superchage διαθέτει πλαίσιο τύπου trellis και τον μοναδικά ισορροπημένο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρας που έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού. Και παρόλο που φαίνεται να διαθέτει μόνο τα απολύτως απαραίτητα, το Kawasaki Z H2 SE είναι εξοπλισμένο με μια πλήρη σειρά ηλεκτρονικών βοηθημάτων αναβάτη, όπως ηλεκτρονικό cruise control, ενσωματωμένους τρόπους οδήγησης (σύνδεση ελέγχου πρόσφυσης αγωνιστικού τύπου KTRCS), λειτουργίες ισχύος, έλεγχο πρόσφυσης, quick-shifter, λειτουργία διαχείρισης στροφών, έλεγχο εκκίνησης και το έξυπνο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος φρένων/ABS που βασίζεται στις δαγκάνες Brembo Stylema για απίστευτη ισχύ επιβράδυνσης.

Η εξελιγμένη high-tech  ανάρτητη του νέοy Kawasaki Z H2 SE Superchage

Και ενώ η τεράστια ροπή των 998 cc του τετρακύλινδρου εν σειρά κινητήρα της Kawasaki, με ισχύ 147.1 kW {200 PS} / 11,000 rpm, φέρνει τον ορίζοντα πιο κοντά, το ταξίδι θα είναι ακόμα πιο ομαλό καθώς το ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο πιρούνι Showa SFF-CA (cartridge) ø43 mm και ένα πίσω αμορτισέρ υψηλής ποιότητας BFRC lite μπορούν τώρα να αξιοποιήσουν τη τεχνολογίας Skyhook της Showa.

 

Με χρόνο αντίδρασης 1 χιλιοστό του δευτερολέπτου, η τεχνολογία Skyhook προσαρμόζει ηλεκτρονικά την απόσβεση ώστε να ταιριάζει με την ταχύτητα του οχήματος και την ταχύτητα διαδρομής/επαναφοράς ανάρτησης με σκοπό να διατηρηθεί το σύνολο της μοτοσυκλέτας σε σταθερή θέση, ενώ οι τροχοί και η ανάρτηση του νέου Kawasaki Z H2 SE Supercharge ακολουθούν τη μορφολογία της επιφάνειας του οδοστρώματος. Λαμβάνεται επίσης υπόψη η επιβράδυνση, επιτρέποντας την επίτευξη της βέλτιστης πρόσφυσης στο φρενάρισμα.

Το Kawasaki Z H2 SE Supercharge διαθέτει ένα πακέτο φωτισμού LED εξασφαλίζοντας ότι το «αρπακτικό» της Kawasaki δε θα κινείται σε σκιές τη νύχτα, ενώ ο αναβάτης μπορεί να εστιάσει στη διαύγεια της TFT οθόνης οργάνων που είναι επίσης εξοπλισμένη με Bluetooth επιτρέποντας τη σύνδεση με Smartphone για μια ποικιλία λειτουργιών χρησιμοποιώντας την δωρεάν εφαρμογή Rideology της Kawasaki.

Με τόσα πολλά ξεχωριστά χαρακτηριστικά και κορυφαίου επιπέδου μηχανολογία της Kawasaki, δεν είναι περίεργο ότι το Kawasaki Z H2 SE Supercharge είναι διακοσμημένο με το αποκλειστικό “River Mark” έμβλημα.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος κινητήρα Υγρόψυκτος, 4-χρονος, 4-κύλινδρος σε σειρά
με Υπερσυμπιεστή
Κυβισμός 998 cm³
Διάμετρος x διαδρομή 76 x 55 mm
Σύστημα βαλβίδων DOHC, 16 βαλβίδες
Σύστημα καυσίμου Ψεκασμός καυσίμου: Ø 38 mm x 4
με οβάλ δευτερεύουσες πεταλούδες γκαζιού
Σύστημα εκκίνησης Μίζα
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Μέγιστη ισχύς 147.1 kW {200 PS} / 11,000 rpm
Μέγιστη ροπή 137 Nm {14 kgm} / 8,500 rpm
Εκπομπές καυσαερίων CO2 148 g/km
Μετάδοση 6-ταχυτήτων
Σχέσεις ταχυτήτων, 1η 3.077 (40/13)
Σχέσεις ταχυτήτων, 2η 2.471 (42/17)
Σχέσεις ταχυτήτων, 3η 2.045 (45/22)
Σχέσεις ταχυτήτων, 4η 1.727 (38/22)
Σχέσεις ταχυτήτων, 5η 1.524 (32/21)
Σχέσεις ταχυτήτων, 6η 1.348 (31/23)
Σχέση τελικής μετάδοσης 2.556 (46/18)
Συμπλέκτης Υγρός πολύδισκος, manual
ΦΡΕΝΑ & ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
Φρένα, εμπρός Δύο ημίπλευστοι δίσκοι 300 mm, τύπου
μαργαρίτα. Δύο δαγκάνες ακτινικές, monobloc,
με 4 αντικριστά έμβολα
Φρένα, πίσω Μονός δίσκος 250 mm, τύπου μαργαρίτα.
Δαγκάνα: Μονοπίστονη
Ανάρτηση, εμπρός 41 mm ανεστραμμένο πιρούνι, με αδιαβάθμητη
ρύθμιση απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς
και ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου
Ανάρτηση, πίσω Horizontal Back-Link με αμορτισέρ αερίου,
με αδιαβάθμητη ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς
και χειριστήριο προφόρτισης ελατηρίου
ΠΛΑΙΣΙΟ & ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Τύπος πλαισίου Χωροδικτύωμα τύπου trellis, υψηλής αντοχής ατσάλι
Διαδρομή εμπρός τροχού 120 mm
Διαδρομή πίσω τροχού 134 mm
Ελαστικό, εμπρός 120/70ZR17M/C (58W)
Ελαστικό, πίσω 190/55ZR17M/C (75W)
Μεταξόνιο 1,455 mm
Ύψος σέλας 830 mm
Χωρητικότητα καυσίμου 19 λίτρα

Πηγή: Kawasaki / TEOMOTO

Nikos Loupakis

Μηχανολόγος Μηχανικός - Δημοσιογράφος

Add comment

Kατηγορίες

Ημερολόγιο

Ιανουάριος 2021
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031