Sto Timoni

Κάτω από 25.000 ευρώ το νέο ηλεκτρικό Volkswagen ID.2all

Λιγότερο από 25.000 ευρώ υπόσχονται οι Γερμανοί ότι θα κοστίζει το ηλεκτρικό Volkswagen ID.2all όταν αρχίσει να πωλείται -και το οποίο σε πρώτη φάση που πραγματοποίησε την παγκόσμια πρεμιέρα του ως σχεδιαστικό πρωτότυπο Volkswagen ID.2all concept car. Κίνηση στους εμπρός τροχούς, αυτονομία έως 450 χλμ. και προηγμένα τεχνολογικά συστήματα θα χαρακτηρίζουν το νέο μοντέλο που στην έκδοση παραγωγής θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα MEB Entry της Volkswagen, η οποία επιταχύνει την «ηλεκτρική επίθεσή» της με δέκα νέα μοντέλα έως το 2026

Όπως αναφέρεται στο σχετικό δελτίο τύπου της Volkswagen σχετικά με το Volkswagen ID.2all:

Η Volkswagen θα παρουσιάσει την έκδοση παραγωγής του Volkswagen ID.2all για την ευρωπαϊκή αγορά το 2025. Ο στόχος είναι μια τιμή εκκίνησης κάτω από τις 25.000 ευρώ. Η ανάπτυξη του ID. 2all βασίζεται στο τελευταίο εξελικτικό στάδιο της πλατφόρμας αρθρωτής ηλεκτρικής κίνησης (MEB).

Ο Kai Grünitz, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen, υπεύθυνος για την Τεχνική Ανάπτυξη δήλωσε: “Το ID. 2all θα είναι το πρώτο όχημα MEB με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Εκμεταλλευόμαστε τη μεγάλη ευελιξία που προσφέρει η πλατφόρμα αρθρωτής ηλεκτρικής κίνησης (MEB) και θα θέσουμε νέα πρότυπα όσον αφορά την τεχνολογία και την καθημερινή χρηστικότητα με την πλατφόρμα MEB Entry.”

Χτισμένο πάνω στην “ενισχυμένη” πλατφόρμα MEB Entry, το ID. 2all είναι εξοπλισμένο με ιδιαίτερα αποδοτική τεχνολογία, μπαταρίας και φόρτισης. Διαθέτει έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 166 kW/226 PS και θα έχει εκτιμώμενη αυτονομία κατά WLTP έως και 450 χιλιόμετρα.

Η Volkswagen δίνει και πάλι μεγαλύτερη έμφαση στο design. Ο Andreas Mindt, Επικεφαλής Σχεδίασης στην Volkswagen Passenger Cars: “Το ID. 2all δίνει μια πρόγευση της νέας σχεδιαστικής γλώσσας της Volkswagen, η οποία βασίζεται στους τρεις πυλώνες σταθερότητα, συμπάθεια και ενθουσιασμός.”

Εξωτερική σχεδίαση: φιλικό πρόσωπο, πολύ δυναμική και νέα χαρακτηριστική 3η κολόνα

Ένα στοιχείο αυτής της νέας σχεδιαστικής γλώσσας είναι ο σχεδιασμός της 3ης κολόνας που αναπτύχθηκε για το πρώτο Golf. Το Volkswagen ID.2all είναι το πρώτο Volkswagen με μια νέα ερμηνεία αυτής της προσέγγισης. Άλλα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του πρωτότυπου αυτοκινήτου περιλαμβάνουν ένα αμάξωμα με ξεκάθαρη και ισχυρή στάση στους τροχούς, ένα φιλικό πρόσωπο, δυναμισμό και διαχρονική κομψότητα.

Εσωτερική σχεδίαση: ευρύχωρη, υψηλής ποιότητας εμφάνιση, εύκολη στην αντίληψη λειτουργία

Το εσωτερικό έχει επίσης σαφή σχεδιασμό και χαρακτηρίζεται από μια εμφάνιση υψηλής ποιότητας, ένα εύκολο στη χρήση σύστημα infotainment με κλασικό έλεγχο της έντασης του ήχου και ένα ξεχωριστό σύστημα κλιματισμού. Ο αποθηκευτικός χώρος είναι γενναιόδωρος 490-1.330 λίτρα, μια τιμή που ξεπερνά αυτή των υψηλότερων κατηγοριών οχημάτων.

«Ηλεκτρική επίθεση» με αυξανόμενη ταχύτητα: δέκα νέα ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2026

Η έκδοση παραγωγής του ID. 2all είναι ένα από τα δέκα νέα ηλεκτρικά μοντέλα που θα λανσάρει η Volkswagen έως το 2026. Μόνο εφέτος θα παρουσιαστούν το νέο ID.32, το ID. Buzz με μακρύ μεταξόνιο3 και το ID.74. Θα ακολουθήσει ένα συμπαγές ηλεκτρικό SUV το 2026 και, παρ’ όλες τις προκλήσεις, η Volkswagen εργάζεται επίσης πάνω σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τιμή κάτω από 20.000 ευρώ. Αυτό θα δώσει στην αυτοκινητοβιομηχανία την ευρύτερη γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές της και η εταιρεία στοχεύει να επιτύχει μερίδιο ηλεκτρικών αυτοκινήτων 80% στην Ευρώπη. Η Volkswagen Passenger Cars είχε προηγουμένως βασίσει τους υπολογισμούς της σε ένα μερίδιο 70%.

Παρατηρήσεις

  • ID. 2all1 – το όχημα είναι concept car και δεν διατίθεται προς πώληση.
  • Το νέο ID.32  / το ID. Buzz με μακρύ μεταξόνιο3 / ID.74 – Τα οχήματα είναι πρωτότυπα αυτοκίνητα που βρίσκονται κοντά στην παραγωγή και δεν διατίθενται προς πώληση.

 

Τεχνικά στοιχεία του ID. 2all
Κίνηση MEB Entry, κίνηση στους μπροστινούς τροχούς
Μέγιστη Ισχύς 166 kW / 226 PS
Αυτονομία περίπου 450 km (WLTP)
Χρόνος φόρτισης 10 έως 80% σε περίπου 20 λεπτά.
0-100 km/h < 7 s
Τελική ταχύτητα 160 km/h
Μήκος 4.050 mm
Πλάτος 1.812 mm
Ύψος 1.530 mm
Μεταξόνιο 2.600 mm
Όγκος αποθήκευσης 490 έως 1.330 l
Τροχοί 225/40 R20
Kai Grünitz, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen, υπεύθυνος για την Τεχνική Ανάπτυξη, Andreas Mindt, Επικεφαλής Σχεδίασης στην Volkswagen Passenger Cars, Imelda Labbé,μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen, υπεύθυνη για τις Πωλήσεις, το Μάρκετινγκ και το Aftersales και ο CEO Thomas Schäfer

Thomas Schäfer, Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen Passenger Cars: «Μετασχηματίζουμε την εταιρεία γρήγορα και ριζικά, με σαφή στόχο να καταστήσουμε τη Volkswagen ένα πραγματικό Love Brand. Το ID. 2all δείχνει που θέλουμε να οδηγήσουμε τη μάρκα. Θέλουμε να είμαστε κοντά στον πελάτη και να προσφέρουμε κορυφαία τεχνολογία σε συνδυασμό με φανταστικό σχεδιασμό. Υλοποιούμε τον μετασχηματισμό με ρυθμό για να φέρουμε την ηλεκτρική κινητικότητα σε όλους”.

H Imelda Labbé, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen, υπεύθυνη για τις Πωλήσεις, το Μάρκετινγκ και το Aftersales δήλωσε: “Μεταφέρουμε τις τυπικές αρετές της Volkswagen στο νέο κόσμο της κινητικότητας: κορυφαία ποιότητα και ποιότητα κατασκευής, εξαιρετικό λογισμικό και ψηφιακές υπηρεσίες με πραγματική προστιθέμενη αξία. Το επίκεντρο εδώ είναι πάντα οι ανάγκες και οι απαιτήσεις των πελατών μας”.

Πηγή: Volkswagen

 

Angelos Papapaschalis

Add comment

Kατηγορίες

Ημερολόγιο

Μάρτιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031