Sto Timoni

Αυτός είναι ο 10ος αερόσακος της Honda

Ένα νέο αερόσακο που προστατεύει οδηγό και συνοδηγό από την μεταξύ τους επαφή κατά τη διάρκεια μίας πλευρικής σύγκρουσης παρουσίασε η Honda. Ο νέος αερόσακος ολοκληρώνει το πακέτο ασφαλείας του νέου Honda Jazz e:HEV.

Tο νέο Jazz είναι το πρώτο από τα μοντέλα της μάρκας στην Ευρώπη, και το πρώτο στην κατηγορία του, που προσφέρει στάνταρ τον νέο “εμπρόσθιο-μεσαίο” – τοποθετημένο ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα – αερόσακο.

Ο νέος αυτός αερόσακος είναι τοποθετημένος στην πλάτη του καθίσματος του οδηγού και αναπτύσσεται στο χώρο μεταξύ οδηγού και συνοδηγού και είναι ένας από τους 10 που διαθέτει συνολικά το νέο Jazz. Βοηθά, δε, στην αποφυγή της άμεσης επαφής μεταξύ οδηγού και συνοδηγού και στον περιορισμό της σφοδρότητας μιας πλευρικής σύγκρουσης.

2020 Honda Jazz

Η ακριβής τοποθέτηση του αερόσακου επιτυγχάνεται με τρεις  ιμάντες, ώστε να παράγει μέγιστη προστασία κατά την ενεργοποίησή του, αγκαλιάζοντας τον οδηγό. Για το σκοπό αυτό, η ομάδα μηχανικών της Honda διαμόρφωσε τη μονάδα του αερόσακου ώστε να χωρά στο πάνω μαξιλάρι του νέου καθίσματος του οδηγού.

Με τον νέο αερόσακο, ο τραυματισμός του κεφαλιού μπορεί να μειωθεί κατά 85% για τον επιβάτη που βρίσκεται στην πλευρά της σύγκρουσης και κατά 98% για εκείνον που βρίσκεται στην απέναντι πλευρά (αποτελέσματα εσωτερικών δοκιμών της Honda).

Περαιτέρω βελτιώσεις του νέου Jazz περιλαμβάνουν το Σύστημα Αερόσακου i-side στα πίσω καθίσματα. Αυτός ο αερόσακος που είναι τοποθετημένος στην επένδυση  των πίσω θυρών, ενεργοποιείται για την προστασία των πίσω επιβατών από προσκρούσεις στην πόρτα και την κολόνα C σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης. Ενώ χάρη στις περιορισμένες διαστάσεις του, δεν δημιουργεί προβλήματα στην ομολογουμένως χρηστικότατη λειτουργία των “magic seats” (των πολλαπλώς αναδιπλούμενων πίσω καθισμάτων) του Jazz.

2020 Honda Jazz

Η περαιτέρω πρόοδος στην ασφάλεια των επιβατών συμβαίνει ενώ ο Ευρωπαϊκός οργανισμός Euro NCAP εισάγει νέες απαιτήσεις δοκιμών το 2020, λαμβάνοντας υπόψη τις σοβαρές επιπτώσεις των πλευρικών συγκρούσεων. Οι νέοι δείκτες αξιολόγησης θα διευρύνουν το πεδίο ερευνών για πλευρικές συγκρούσεις.

Σημειώνουμε ότι εκτός από το νέο αερόσακο ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα, ένα σύστημα τυπικού αερόσακου γονάτων οδηγού μειώνει τη σφοδρότητα της σύγκρουσης στα κάτω άκρα και συμβάλλει στη βελτίωση της συνολικής (κεφάλι και θώρακας), περιορίζοντας την προς τα εμπρός κίνηση ολόκληρου του σώματος.

 

Angelos Papapaschalis

Add comment

Kατηγορίες

Ημερολόγιο

Μάρτιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031