Ένα ειδικά διαμορφωμένο TUCSON «Beast» concept πρωταγωνιστεί στην ταινία «Uncharted» της Sony Pictures που κάνει την Πρεμιέρα της στις κινηματογραφικές αίθουσες την Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου στην Ελλάδα. Η ταινία «Uncharted» είναι η δεύτερη ταινία στη διάρκεια της στρατηγικής συνεργασίας της Hyundai Motor με την Sony Pictures, ακολουθώντας την πολύ επιτυχημένη ταινία «Spider-Man™: No Way Home. Η παγκόσμια καμπάνια της Hyundai Motor περιλαμβάνει ένα νέο τηλεοπτικό σποτ του νέου TUCSON με πρωταγωνιστή τον ηθοποιό Tom Holland ως Nathan Drake.
Το νέο Hyundai TUCSON πρωταγωνιστεί στην επερχόμενη ταινία της Sony Pictures «Uncharted», προσφέροντας συγκίνηση και ενθουσιασμό ως ένα ειδικά διαμορφωμένο πρωτότυπο “Beast” concept.
Τα δημοφιλή Genesis G90, Genesis G80 και Genesis GV80 πλαισιώνουν το νέο TUCSON “Beast” στην ταινία, η πρεμιέρα της οποίας έχει προγραμματιστεί για την Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου στην Ελλάδα.
Η ταινία δράσης-περιπέτειας της Sony Pictures βασίζεται στο δημοφιλές ομότιτλο βιντεοπαιχνίδι του PlayStation, “Uncharted”, του Naughty Dog. Στην ταινία, ο ευφυής κλέφτης Nathan Drake (Tom Holland) στρατολογείται από τον έμπειρο κυνηγό θησαυρών Victor “Sully” Sullivan (Mark Wahlberg) για να ανακτήσει μια περιουσία που έχασε ο Ferdinand Magellan πριν από 500 χρόνια. Αν και ξεκινά ως μια ληστεία για το δίδυμο, εξελίσσεται σε έναν αγώνα δρόμου, για να φτάσουν στο θησαυρό πριν από τον αδίστακτο Moncada (Αντόνιο Μπαντέρας), ο οποίος πιστεύει ότι αυτός και η οικογένειά του είναι οι νόμιμοι κληρονόμοι. Αν οι Nate και Sully μπορέσουν να αποκρυπτογραφήσουν τα στοιχεία και να λύσουν ένα από τα παλαιότερα μυστήρια του κόσμου, θα ανακαλύψουν ένα θησαυρό ύψους πέντε (5) δισεκατομμυρίων δολαρίων και ίσως ακόμη και τον χαμένο αδερφό του Nate, αλλά μόνο εάν καταφέρουν να συνεργασθούν.
Το Hyundai Design and Technical Center στο Irvine της Καλιφόρνια και η Sony Pictures συνεργάστηκαν για να δημιουρήσουν το design του TUCSON “Beast” concept, το οποίο διαθέτει ένα στιβαρό εξωτερικό με ενισχυμένους προφυλακτήρες, ελαστικά και άλλα εξωτερικά αξεσουάρ που συναρπάζουν στο κυνήγι του θησαυρού.
«Η ομάδα της Hyundai έχει δημιουργήσει μια διασκεδαστική παγκόσμια καμπάνια που αποτυπώνει τέλεια τον περιπετειώδη τόνο της «Uncharted» και ενισχύει περαιτέρω τη σπουδαιότητα της συνεργασίας» δήλωσε ο κ. Jeffrey Godsick, EVP του Global Partnerships και Brand Management και Head του Location Based Entertainment της Sony Pictures Entertainment.
Στο πλαίσιο των ενεργειών marketing για την ταινία, η Hyundai Motor κυκλοφόρησε παγκοσμίως μια τηλεοπτική διαφήμιση με πρωταγωνιστή τον Tom Holland. Η διαφήμιση διάρκειας 60” με τίτλο “Car Wash“, παρουσιάζει τον Holland ως Nathan Drake, ο οποίος φτάνει σε ένα τοπικό πλυντήριο αυτοκινήτων με το Hyundai TUCSON του καλυμμένο με λάσπη και γεμάτο με διάφορα εργαλεία και αντικείμενα για το κυνήγι του θησαυρού. Ο Nathan χαλαρώνει στο πλυντήριο αυτοκινήτων μέχρι να ετοιμασθεί το TUCSON και να είναι έτοιμο για την επόμενη περιπέτειά του. Μια version 30” θα μεταδίδεται ως μέρος τηλεοπτικών προγραμμάτων υψηλής προβολής στις ΗΠΑ, την Ευρώπη, την Κορέα και άλλες παγκόσμιες αγορές τον Φεβρουάριο του 2022.
Σχετικά με την Hyundai Motor Europe
Η Hyundai Motor Europe HQ ιδρύθηκε επίσημα το 2000 με την έδρα της στο Offenbach της Γερμανίας. Είναι η περιφερειακή έδρα που είναι υπεύθυνη για περισσότερες από 40 αγορές με περισσότερα από 3.000 σημεία πώλησης, λαμβάνοντας μερίδιο αγοράς 4,4% το 2021 (στοιχεία ACEA). Το 72% των οχημάτων Hyundai που πωλούνται στην Ευρώπη είναι μοντέλα σχεδιασμένα, κατασκευασμένα, δοκιμασμένα και κατασκευασμένα στην Ευρώπη για να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των Ευρωπαίων πελατών, τα οποία εξυπηρετούνται από την εκτεταμένη ευρωπαϊκή υποδομή της εταιρείας. Αυτό περιλαμβάνει δύο εργοστάσια που εξυπηρετούν κυρίως την Ευρώπη: στην Τσεχική Δημοκρατία και την Τουρκία.
Το 2020, η Hyundai Motor Company εδραίωσε τη θέση της ως ηγέτης στην εποχή της ηλεκτροκίνησης με την κυκλοφορία του IONIQ, μιας αποκλειστικής μάρκας BEV που βασίζεται στην καινοτόμο πλατφόρμα Electric Global Modular Platform (E-GMP). Την ίδια χρονιά, περισσότερο από το 13% των αυτοκινήτων Hyundai που πωλήθηκαν στην Ευρώπη ήταν οχήματα μηδενικών εκπομπών – συμπεριλαμβανομένου του αμιγώς ηλεκτρικού subcompact SUV KONA Electric, του ηλεκτρικού οχήματος κυψελών καυσίμου 2ης γενιάς NEXO και του αμιγώς ηλεκτρικού IONIQ 5, του πρώτου μοντέλου της νέας μάρκας IONIQ – καθιστώντας τη Hyundai έναν από τους κορυφαίους κατασκευαστές όσον αφορά το μερίδιο του στόλου καθώς και τις συνολικές πωλήσεις οχημάτων μηδενικών ρύπων στην Ευρώπη.
Στο IONIQ 5, καθώς και στα επερχόμενα μοντέλα IONIQ 6 και IONIQ 7, η Hyundai συνδυάζει τις πελατοκεντρικές εμπειρίες του οχήματος με μηδενικές εκπομπές ρύπων – όπως η εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση, το ευρύχωρο εσωτερικό και η ισχύς που παρέχεται από την μπαταρία – με μελλοντικές καινοτομίες που συνδυάζουν σχεδίαση , τεχνολογία και υπηρεσίες για τη βελτίωση των εμπειριών του τρόπου ζωής εντός και εκτός του αυτοκινήτου. Τα concept cars της Hyundai Prophecy και SEVEN δείχνουν ήδη τι στοχεύει να πετύχει η εταιρεία με τα επόμενα μοντέλα IONIQ. Περισσότερο από το 75% της γκάμα της Hyundai στην Ευρώπη διατίθεται με ηλεκτροκίνητη έκδοση.
Η Hyundai προσφέρει το μοναδικό της πακέτο πενταετούς εγγύησης απεριόριστων χιλιομέτρων σε όλα τα νέα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ευρώπη, παρέχοντας στους πελάτες πενταετή εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων, πέντε χρόνια οδική βοήθεια και πέντε χρόνια τεχνικών ελέγχων.
Πηγή: Hyundai
Add comment