Πάνω από ένας στους δέκα Βρετανούς θεωρεί ότι ένα ωραίο αυτοκίνητο μπορεί να σε κάνει πιο γοητευτικό. Στοιχεία για την Ελλάδα δεν έχουμε, ωστόσο δεν έχουμε κανένα λόγο να μη δεχτούμε ότι αντίστοιχη είναι η εικόνα της σχέσης του οδηγού με το αυτοκίνητό του και στη χώρα μας.
Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου σήμερα και τα νέα που μας έρχονται από το Ηνωμένο Βασίλειο λένε πως ο έρωτας δεν είναι… τυφλός όταν στη μέση μπαίνει το αυτοκίνητο! Βλέπετε, τα στοιχεία έρευνα του Auto Trader αποκαλύπτουν ότι 1 στους 10 Βρετανούς (12%) πιστεύει ότι το αυτοκίνητό σου σε κάνει πιο γοητευτικό. Πίσω από αυτήν την πεποίθηση κρύβονται οι Millennials, καθώς σε αυτήν την ηλικιακή κατηγορία το ποσοστό εκείνων που είναι πιθανόν να εντυπωσιαστούν από το τετράτροχο ενός υποψήφιου συντρόφου αυξάνεται στο 20%.
Με τα αυτοκίνητα να γίνονται πλέον πιο σημαντικά από ποτέ (περισσότεροι από τους μισούς οδηγούς στο Ηνωμένο Βασίλειο θέλουν να έχουν αυτοκίνητο) δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι περίπου 1 στους 5 (πσοστό 18%) παραδέχεται ότι δίνει στο αυτοκίνητό του ένα όνομα, όπως θα έδινε όνομα σε ένα κατοικίδιο. Ενώ και πάλι 1 στους 10 ανθρώπους βλέπει το αυτοκίνητό του ως προέκταση της οικογένειάς του και το 11% θα έλεγαν ότι είναι… ερωτευμένοι με το αυτοκίνητό τους. Στην πραγματικότητα, σχεδόν το ένα τέταρτο (22%) των millennials αποκαλύπτει ότι η σχέση τους με το αυτοκίνητό τους είναι μεγαλύτερη σε διάρκεια από κάθε ρομαντική σχέση που είχαν!
Η Auto Trader διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι επενδύουν τόσο πολύ στη σχέση τους με το αυτοκίνητό τους, καθώς 1 στους 5 (ποσοστό 20%) αποδίδει στο όχημα του χαρακτηριστικά προσωπικότητας που θα ήθελε να έχουν οι συνεργάτες του: όπως αξιόπιστο και σταθερό. Και ακριβώς όπως οι άνθρωποι στα πρώτα στάδια μιας ρομαντικής σχέσης τους μπορεί να την «πατήσουν», η έρευνα αποκάλυψε ότι η κακοσμία (48%), το ακατάστατο εσωτερικό (41%), η έλλειψη χώρου (38%), το λάθος χρώμα (28%) και η έλλειψη πολυτέλειας στο εσωτερικό (27%) είναι βασικοί ανασταλτικοί παράγοντες για κάποιον που θέλει να προχωρήσει στην αγορά ενός αυτοκινήτου.
Ενώ όταν θέλουν να αγοράσουν ένα εντελώς καινούριο (αμεταχείριστο) αυτοκίνητο, οι Βρετανοί δίνουν μεγάλο βάρος στη βιωσιμότητα με το 40% εξ αυτών να δηλώνουν ότι είναι πιθανό να αγοράσουν ένα ηλεκτρικό ή υβριδικό ή ένα όχημα εναλλακτικών καυσίμων. Η επιθυμία της ηλεκτροκίνησης φαίνεται ότι είναι ο κύριος λόγος αγοράς καινούριου αυτοκινήτου για τους το μεγαλύτερο ποσοστό των αγοραστών το 2023 (11%), ενώ ακολουθεί η γέννηση ενός παιδιού (3%), η αλλαγή κατοικίας (2%) ή ακόμα και η επιθυμία για πιο δυναμικές επιδόσεις ( 2%).
Επιπλέον, τα οικολογικά διαπιστευτήρια (10%) δείχνουν να είναι εξίσου σημαντικά με βασικά προσόντα του αυτοκινήτου, όπως ο χώρος αποσκευών (10%) ή ο χώρος των επιβατών (10%).
Περί Millenials…
Ο όρος Millenials χρησιμοποιείται για να προσδιορίσει εκείνους που γεννήθηκαν (περίπου) μεταξύ 1980 και 2000 (για την ακρίβεια: από το 1981 έως το 1996). Και είναι αυτοί που όπως είπαμε πιστεύουν σε μεγαλύτερο ποσοστό, σε σχέση με τις άλλες ηλικιακές ομάδες, ότι το αυτοκίνητό σου σε κάνει πιο γοητευτικό. Αντιγράφουμε από τη Wikipedia:
Οι Μιλένιαλ (αγγλικά: Millennials), επίσης γνωστοί ως Γενιά Y, είναι η δημογραφική ομάδα που ακολουθεί τη Γενιά X και προηγείται της γενιάς Z. Ερευνητές και δημοφιλή μέσα μαζικής ενημέρωσης χρησιμοποιούν τις αρχές της δεκαετίας του 1980 ως τα αρχικά χρόνια γέννησης και τα μέσα της δεκαετίας του 1990 έως τις αρχές της δεκαετίας του 2000 ως τελευταία έτη γέννησης, με το 1981 έως το 1996 να είναι ευρέως αποδεκτό καθορισμένο εύρος για τη γενιά.[1] Οι περισσότεροι μιλένιαλ είναι τα παιδιά των baby boomers και της γενιάς Χ.[2] Οι μιλένιαλ είναι συχνά οι γονείς της γενιάς Άλφα αλλά και αδέλφια.[3]
Αυτή η γενιά χαρακτηρίζεται γενικά από την αυξημένη χρήση και την εξοικείωση με το Διαδίκτυο, τις κινητές συσκευές και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης[4] και γι’ αυτό μερικές φορές χαρακτηρίζονται και ως ψηφιακοί γηγενείς.[5] Η μεγάλη ύφεση και η ύφεση λόγω του COVID-19 είχαν σημαντικό αντίκτυπο σε αυτήν τη γενιά, επειδή προκάλεσαν ιστορικά υψηλά επίπεδα ανεργίας μεταξύ των νέων.[6] Γενικά, η οικονομική ανάπτυξη και η ανεργία των νέων συσχετίζονται αρνητικά, πράγμα που σημαίνει ότι οι νέοι εργαζόμενοι επηρεάζονται περισσότερο από τους ηλικιωμένους τους κατά τη διάρκεια της ύφεσης.[7]
Από Cmglee – Έργο αυτού που το ανεβάζει, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=91612069
Auto Trader
Η Auto Trader Group plc είναι η μεγαλύτερη διαδικτυακή αγορά αυτοκινήτου στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η Auto Trader μπήκε στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου τον Μάρτιο του 2015. Δημοσιεύει δε έναν μηνιαίο Δείκτη Λιανικής Τιμής μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που βασίζεται σε ημερήσια ανάλυση τιμολόγησης περίπου 900.000 οχημάτων. Τα δεδομένα αυτά χρησιμοποιούνται από την Τράπεζα της Αγγλίας για να τροφοδοτήσουν τους ευρύτερους οικονομικούς δείκτες του Ηνωμένου Βασιλείου.
Add comment