Sto Timoni

Νέα Aprilia Tuareg 660: ακατάβλητος εξερευνητής

Η νέα Aprilia Tuareg 660 δημιουργήθηκε για να προσφέρει τη δυνατότητα των “ατελείωτων” εξερευνήσεων και είναι ικανή να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της off road οδήγησης προσφέροντας παράλληλα άνεση στο ταξίδι, αλλά και απόλαυση στην οδήγηση χάρη στην ιδιαίτερη αναλογία κιλών/ίππο και στα πολύ καλά δυναμικά χαρακτηριστικά της.

Η πλατφόρμα 660 αντιπροσωπεύει την αρχή μιας νέας εποχής για την Aprilia. Μιας εποχής που καθορίζεται από ελαφριές και υψηλών επιδόσεων μοτοσυκλέτες με ελκυστικό σχεδιασμό και μοναδικό, αναμφισβήτητα premium τεχνολογικό περιεχόμενο. Είναι η απάντηση της Aprilia στην απαίτηση της νέας γενιάς για εύχρηστα και διασκεδαστικά οχήματα, ικανά για συναρπαστικές καθημερινές μετακινήσεις όσο και για δυναμική οδήγηση. Το αποτέλεσμα είναι μια σειρά μοτοσυκλετών μεσαίου κυβισμού που εισάγουν μια νέα αντίληψη για τον σπορ χαρακτήρα, σύμφωνα με τις προσδοκίες της νεότερης και πιο ενημερωμένης γενιάς. Ακολουθώντας τις πολύ δημοφιλείς RS 660 και Tuono 660 που εστιάζουν στην σπορ οδήγηση στον δρόμο, παρουσιάζεται μια αυθεντική off-road μοτοσυκλέτα. Φέρει ένα όνομα που παρουσιάστηκε από την Aprilia το 1985, το οποίο στη συνέχεια έγινε θρυλικό. Ένα υποβλητικό όνομα που δηλώνει με σαφήνεια, ποιος είναι ο προορισμός αυτής της μοτοσυκλέτας.

Με μια τόσο σημαντική ιστορία, το όνομα Tuareg εκφράζει ένα μοναδικό σύνολο αξιών: εγγύηση ποιότητας οδήγησης, απόδοσης και διασκέδασης. Η Tuareg 660, είναι μια κατ’ εξοχήν off-road μοτοσυκλέτα, αλλά παραμένει απολύτως συναρπαστική και στον δρόμο, ακόμη και στα μεγαλύτερα και πιο περιπετειώδη ταξίδια.

Σχεδιάστηκε για να συνοδεύει όσους αναζητούν την ελευθερία – μια βασική αξία στην κουλτούρα των Τουαρέγκ, που αυτοπροσδιορίζονται με το όνομα «imohag», που σημαίνει «ελεύθεροι άνθρωποι». Η παραχώρηση του δώρου της ελευθερίας είναι η πραγματική αποστολή της Tuareg. Η μοτοσυκλέτα αναπτύχθηκε, έχοντας ως εξαιρετική μηχανική βάση, τον δικύλινδρο κινητήρα Aprilia 660. Από τα πρώτα σκίτσα, ήταν εμφανές ότι αυτός ο κινητήρας σχεδιάστηκε για να τοποθετηθεί σε ένα πλαίσιο με διαφορετική αρχιτεκτονική, η οποία ταιριάζει απόλυτα με τη διαφορετική χρήση για την οποία προορίζεται. Η Tuareg 660 σχεδιάστηκε, αναπτύχθηκε και κατασκευάστηκε για να προσφέρει τον ιδανικό συνδυασμό της απόδοσης των μονοκύλινδρων μοτοσυκλετών enduro με εκείνη των μοντέλων adventure μεσαίου κυβισμού. Δύο αντίθετοι κόσμοι …μέχρι τώρα. Η Tuareg 660 ανεβάζει τον πήχη για τις μοτοσυκλέτες adventure που εστιάζουν στην εκτός δρόμου οδήγηση. Ταυτόχρονα όμως τοποθετεί το υπέρτατο πνεύμα του ταξιδιού στο επίκεντρο, χάρη στις άψογες επιδόσεις της στην άσφαλτο, το κορυφαίο τεχνικό της περιεχόμενο, την απόδοση του δικύλινδρου κινητήρα που αποδίδει 80 ίππους και το μειωμένο βάρος που φτάνει στα 187 κιλά χωρίς υγρά.

Το στυλ: το τέλειο παράδειγμα λειτουργικής σχεδίασης

Η σχεδίαση της Tuareg 660 είναι το αποτέλεσμα της προσπάθειας που καταβλήθηκε από το PADC (Piaggio Advanced Design Center), το τμήμα σχεδιασμού  του Ομίλου Piaggio που εδρεύει στην Πασαντένα της Καλιφόρνια. Αυτό το προνομιακό σημείο παρατήρησης των διεθνών εξελίξεων, είναι το σημείο όπου αναπτύσσονται οι τελευταίες τάσεις πριν εξαπλωθούν παγκοσμίως. Οι σχεδιαστές, με επικεφαλής τον Miguel Galluzzi, οραματίστηκαν ένα ανατρεπτικό και άκρως ξεχωριστό στυλ. Οδηγός σε όλη τη διαδικασία, ήταν η εξάλειψη οποιουδήποτε εξαρτήματος που δεν έχει συγκεκριμένη λειτουργία, έτσι ώστε να διατηρηθεί το μέγεθος και το συνολικό βάρος σε χαμηλά επίπεδα. Για τη διαμόρφωση του στυλ, αναζητήθηκε η τέλεια ισορροπία μεταξύ μορφής και τεχνολογικών/λειτουργικών χαρακτηριστικών. Αντλήθηκε έμπνευση από τη φύση και το περιβάλλον, καθώς και από τα τεχνικά στοιχεία που χρησιμοποιούνται σε outdoor δραστηριότητες: εξαιρετικά λειτουργικά εξαρτήματα που κάνουν το τεχνικό περιεχόμενο, πηγή της ομορφιάς τους. Με τον ίδιο τρόπο, η σχεδίαση της Aprilia Tuareg 660 εκφράζει την ιδέα ενός οχήματος, το οποίο είναι έτοιμο να καλύψει κάθε ανάγκη, έχοντας αναπτυχθεί με απόλυτη εστίαση στη λειτουργικότητα. Τα γραφικά και το λογότυπο της έκδοσης Indaco Tagelmust, από την άλλη πλευρά, αποτελούν ξεκάθαρο φόρο τιμής στην Tuareg 600 Wind του 1988.

Μια άκρως μοναδική και καινοτόμος λύση επιλέχθηκε για το άνω μέρος του φέρινγκ, το οποίο αποτελείται μόνο από μια μεγάλη επιφάνεια από plexiglass. Είναι διαφανές για να παρέχει μια καθαρή εικόνα της κομψής και εκλεπτυσμένης βάσης, κατασκευασμένη από ένα συγκεκριμένο τεχνοπολυμερές υλικό που έχει εμπλουτιστεί με υαλοβάμβακα και χρησιμεύει επίσης, ως δομή στήριξης του πίνακα οργάνων. Είναι ένας σχεδιασμός που αποδεικνύει την μεγάλη έμφαση που δόθηκε σε κάθε λεπτομέρεια, κατά τη διαδικασία κατασκευής της Tuareg 660. Για τον ίδιο λόγο, δεν έχουν τοποθετηθεί κλασικά πλαϊνά καπάκια κάτω από τη σέλα. Έχουν αντικατασταθεί από δύο καπάκια που μπορούν να αφαιρεθούν κατά την τοποθέτηση των πλαϊνών βαλιτσών (διατίθενται στον προαιρετικό εξοπλισμό) οι οποίες επομένως, προσαρμόζονται πιο κοντά στο σώμα του οχήματος. Το σύστημα φωτισμού full LED περιλαμβάνει νέους, μικρών διαστάσεων προβολείς με περιμετρικά φώτα DRL. Για πρώτη φορά σε αυτή την κατηγορία, η Tuareg 660 εισάγει την έννοια του διπλού φέρινγκ που λειτουργεί ως αεροδυναμικό εξάρτημα. Αυτό το φέρινγκ έχει ήδη τοποθετηθεί με επιτυχία, στις RS 660 και Tuono 660 και είναι μια ακόμη απόδειξη των υπερβάσεων που έγιναν από την Aprilia, στη μελέτη αεροδυναμικών λύσεων οι οποίες γίνονται όλο και πιο περίπλοκες, συμβάλλοντας στην απόδοση και την άνεση.

  • Η ΝΕΑ TUAREG ΓΕΝΙΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΒΑΣΗ 660 ΤΗΣ APRILIA, ΕΠΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΣ ΜΕ ΣΤΥΛ ΕΝΑ ΘΡΥΛΙΚΟ ΟΝΟΜΑ ΣΤΗΝ OFF-ROAD ΣΚΗΝΗ
  • Η TUAREG 660 ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΙ ΕΙΔΙΚΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΕΣ OFF-ROAD ΣΥΝΘΗΚΕΣ, ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΝΤΑΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ, ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ.
  • ΜΕ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΒΑΡΟΥΣ / ΙΣΧΥΟΣ, ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΟΔΗΓΗΣΗ, ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΤΟΝΤΑΣ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ, Η TUAREG ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΤΟΝ ΠΗΧΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ADVENTURE ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ

Τιμές και υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας

Η Tuareg 660 αναμένεται να είναι διαθέσιμη στα σημεία πώλησης Aprilia από τον Δεκέμβριο του 2021, με προτεινόμενη τιμή λιανικής 12.190 € για τα χρώματα Acid Gold, Martian Red και 12.890 € για το χρώμα Indaco Tagelmust.

Ωστόσο, αν θέλετε να είσαστε μέσα στους πρώτους που θα παραλάβουν τη νέα Tuareg, υπάρχει δυνατότητα προκράτησης, αποκλειστικά μέσα από την ιστοσελίδα tuareg660.aprilia.com. Μπορείτε να επιλέξετε online το αγαπημένο σας χρώμα και το σημείο πώλησης όπου θα παραλάβετε τη μοτοσυκλέτα σας και αν ολοκληρώσετε την αγορά μέχρι 31/12 θα επωφεληθείτε από μία επιπλέον προσφορά, αφού η Aprilia καλύπτει και τα επιπλέον έξοδα (πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας, ασφάλιση) χωρίς επιβάρυνση στην τιμή.

Επιπρόσθετα, για την Tuareg 660, όπως και για όλες τις μοτοσυκλέτες Aprilia, προσφέρεται δωρεάν ένα σημαντικό πακέτο πλεονεκτημάτων, που εξασφαλίζουν υψηλή αξία μεταπώλησης και ξέγνοιαστα χιλιόμετρα:

  • 2 χρόνια επέκταση της εργοστασιακής εγγύησης*
  • 4 χρόνια οδική βοήθεια

*Η εγγύηση καλύπτει κάθε κόστος επισκευής που σχετίζεται με βλάβες ή δυσλειτουργίες, οι οποίες προκαλούνται λόγω κατασκευής ή λόγω ελαττωματικών εξαρτημάτων, καθώς και την αντικατάσταση εξαρτημάτων με ζημιές, και την εργασία που απαιτείται για την αποσυναρμολόγηση και τοποθέτησή τους.

Πηγή: piaggiogroup.com

Περισσότερες πληροφορίες για την τεχνολογία και τον εξοπλισμό της νέας Aprilia Tuareg 660 στο συνημμένο Δελτίο Τύπου

και στο aprilia.com

Aprilia Tuareg 660 – Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Τύπος κινητήρα Κινητήρας Aprilia δικύλινδρος εν σειρά εμπρόσθιας κλίσης,
4-χρονος, υγρόψυκτος, δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής (DOHC)
με κίνηση από καδένα χαμηλού θορύβου στη δεξιά πλαϊνή μεριά,
τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο.
 Διάμετρος x Διαδρομή 81 x 63,93 mm
 Κυβισμός 659 cc
 Σχέση συμπίεσης 13,5:1
 Μέγιστη ισχύς 80 CV (58,8 kW) στις 9.250 στροφές/λεπτό
 Μέγιστη ροπή 70 Nm (7,13 kgm) στις 6.500 στροφές/λεπτό
 Τροφοδοσία Φιλτροκούτι με δυναμικές εισαγωγές μπροστά,
2 σώματα πεταλούδας Ø48mm,
σύστημα διαχείρισης κινητήρα Ride-by-Wire
 Εκκίνηση Μίζα
 Λίπανση Με υγρό κάρτερ
Μετάδοση Κιβώτιο 6 σχέσεων.

Αξεσουάρ: Aprilia Quick Shift (AQS) σε ανέβασμα και κατέβασμα

 Συμπλέκτης Υγρός πολύδισκος συμπλέκτης
με μηχανικό σύστημα περιορισμένης ολίσθησης
 Τελική μετάδοση Αλυσίδα, σχέση μετάδοσης: 15/42
 Ηλεκτρονική διαχείριση Πλατφορμα APRC που περιλαμβάνει ATC (έλεγχος πρόσφυσης),
AEB (φρένο κινητήρα), AEM (χαρτογραφήσεις κινητήρα)
και ACC (cruise control)
4 Riding mode (Urban, Explore, Offroad, Individual)
 Πλαίσιο Ατσάλινο σωληνωτό με ενσωματωμένο υποπλαίσιο,
βάσεις αλουμινίου σύνδεσης πλαισίου με κινητήρα.
Ανάρτηση εμπρός

 

Ανεστραμμένο πιρούνι Kayaba,
καλάμια Ø 43 mm με κόντρα ελατήριο,
πλήρως ρυθμιζόμενο. Διαδρομή τροχού 240 mm
Ανάρτηση πίσω

  

Ψαλίδι αλουμινίου. Προοδευτικό μοχλικό σύστημα.
Μονό αμορτισέρ Kayaba πλήρως ρυθμιζόμενο.
Διαδρομή τροχού 240 mm
Φρένο εμπρός

  

 

Φρένο πίσω

 

 ABS

Δυο δίσκοι, διαμέτρου 300 mm
Δαγκάνες Brembo με 4 έμβολα Ø 30/32 mm.
Ακτινική αντλία και μεταλλικό σωληνάκι υψηλής πίεσης
Δίσκος διαμέτρου 260 mm,
πλευστή δαγκάνα Brembo με μονό έμβολο Æ 34 mm.
Τρόμπα με ξεχωριστό δοχείο και μεταλλικό σωληνάκι φρένου.
ABS πολλαπλής χαρτογράφησης
 Τροχοί Με ακτίνες και αλουμινένιο στεφάνι.
Εμπρός: 2,15”X21” Πίσω: 4,25”X18”
 Ελαστικά Tubeless, Εμπός: 90/90-21 Πίσω: 150/70 R 18
 Διαστάσεις

 

Μεταξόνιο: 1525 mm, Μήκος: 2220 mm

Πλάτος: 965 mm, Ύψος σέλας: 860 mm

Γωνία τιμονιού: 26,7°, Ίχνος: 113,3 mm

Βάρος 204 kg σε κατάσταση λειτουργίας (187 kg στεγνό)
Έγκριση τύπου

Κατανάλωση

Euro 5

4,0 λίτρα/100 km

 Εκπομπές ρύπων CO2 99 g/km
 Χωρητικότητα ρεζερβουάρ

 Γκάμα χρωμάτων

18 λίτρα (εκ των οποίων 3 λίτρα ρεζέρβα)

Indaco Tagelmust, Martian Red, Acid Gold

Πηγή:

 

Nikos Loupakis

Μηχανολόγος Μηχανικός - Δημοσιογράφος

Add comment

Kατηγορίες

Ημερολόγιο

Μάρτιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031