Sto Timoni

Νέο Kawasaki W800 / 2021: ακαταμάχητο ρετρό, σύγχρονη τεχολογία

Διαθέσιμο για το 2021 σε έναν εκθαμβωτικό χρωματισμό Metallic Ocean Blue, το αυθεντικό Kawasaki W800 καλύπτει την ανάγκη των αναβατών για κλασικές μοτοσυκλέτες με σύγχρονη τεχνολογία.

Το 2021 συμπληρώνονται ακριβώς πενήντα πέντε χρόνια από τότε που το πρωτότυπο W1 650 ήταν διαθέσιμο ως η πρώτη μοτοσυκλέτα της Kawasaki στη «μεγάλη» κατηγορία των ΗΠΑ. Εκείνη την εποχή, η μοτοσυκλέτα με τον μεγαλύτερο κυβισμό στην Ιαπωνία – που κατάφερε μάλιστα να γίνει αντικείμενο λατρείας τα επόμενα χρόνια – ήταν στην πραγματικότητα μια ολόκληρη οικογένεια μοτοσυκλετών με το χαρακτηριστικό γράμμα “W”, βρήκε και μια περίοπτη θέση στις καρδιές των απαιτητικών μοτοσικλετιστών σε όλο τον κόσμο.

Με χωρητικότητα 773 cm³, ο παραδοσιακός, παράλληλος δικύλινδρος κινητήρας, με υψηλής ακρίβειας διάταξη εκκεντροφόρου άξονα με κωνικό ελικοειδές γρανάζι, υπόσχεται και προσφέρει πολλά. Η ισχύς φτάνει τα 35 kW (48 PS) στις 6.000 rpm, η ροπή τα 62,9 Nm (6,4 kgm) στις 4.800 rpm ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων είναι πεντάρι και η μετάδοση γίνεται με αλυσίδα.

Η χαλαρή θέση οδήγησης, η προσεκτικά φινιρισμένη σέλα και τα παραδοσιακά όργανα δημιουργούν ένα ευχάριστο περιβάλλον για τον αναβάτη που απολαμβάνει επίσης την άμεση απόκριση του κινητήρα που τραβάει από χαμηλά, προσφέροντας τη δυνατότητα για αποδράσεις «χαλαρές».

Η αυξημένη ροπή και η άμεση απόκριση καθιστούν ευχάριστες τις μακρινές βόλτες ελαχιστοποιώντας τις αλλαγές ταχυτήτων, ενώ το κράτημα στις στροφές είναι ομαλό και προβλέψιμο χάρη και στο μέγεθος του μπροστινού τροχού των 19 ιντσών (48,26 cm).

Από τον στρογγυλό προβολέα με φώτα LED και τα παραδοσιακά φλας έως τα χρωμιωμένα φτερά, τα τελικά εξάτμισης και τα σήματα στο ντεπόζιτο καθώς και μια μυριάδα ακόμα στιλβωμένες επιφάνειες, αυτή η μοτοσυκλέτα αναδύει μια αυθεντικότητα από μια σχεδόν ξεχασμένη «χρυσή εποχή» και σε προκαλεί να την οδηγήσεις.

Από πρακτική άποψη, το W800 του 2021 διαθέτει κεντρικό stand, μπροστινά και πίσω δισκόφρενα, με προηγμένο ABS και μεγάλους, εργονομικά τοποθετημένους καθρέφτες.

Μετά από πενήντα πέντε χρόνια της κληρονομιάς W, το Kawasaki W800 του 2021 στον χρωματισμό Metallic Ocean Blue είναι έτοιμο να υποδεχτεί ένα νέο κύμα απαιτητικών αναβατών έτοιμων να ζήσουν τον μύθο.

Πηγή: Kawasaki / Teomoto

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Τύπος κινητήρα Αερόψυκτος, 4-χρονος, 2-κύλινδρος Vertical Twin
Κυβισμός 773 cm³
Διάμετρος x διαδρομή 77 x 83 mm
Σχέση συμπίεσης 8.4:1
Σύστημα βαλβίδων SOHC, 8 βαλβίδες
Τροφοδοσία Ψεκασμός καυσίμου: Ø 34 mm x 2
Ανάφλεξη Digital
Σύστημα εκκίνησης Μίζα
Λίπανση Εξαναγκασμένη λίπανση, υγρό κάρτερ
Μέγιστη ισχύς 35 kW {48 PS} / 6,000 rpm
Μέγιστη ροπή 62,9 Nm {6,4 kgm} / 4,800 rpm
Μετάδοση κιβώτιο 5-ταχυτήτων
Τελική μετάδοση Αλυσίδα κλειστού τύπου
Σχέση αρχικής μετάδοσης 2.095 (88/42)
Σχέσεις ταχυτήτων, 1η 2.353 (40/17)
Σχέσεις ταχυτήτων, 2η 1.591 (35/22)
Σχέσεις ταχυτήτων, 3η 1.240 (31/25)
Σχέσεις ταχυτήτων, 4η 1.000 (28/28)
Σχέσεις ταχυτήτων, 5η 0.852 (23/27)
Σχέση τελικής μετάδοσης 2.467 (37/15)
Συμπλέκτης Υγρός πολύδισκος, manual
Φρένα, εμπρός Δίσκος 320 mm/Δαγκάνα 2-πίστονη
Φρένα, πίσω Δίσκος 270 mm/Δαγκάνα 2-πίστονη
Ανάρτηση, εμπρός 41 mm τηλεσκοπικό πιρούνι
Ανάρτηση, πίσω Διπλά αμορτισέρ
με ρυθμιζόμενη προφόρτιση
Τύπος πλαισίου Διπλά μπράτσα,
υψηλής αντοχής ατσάλι
Ίχνος 108 mm
Διαδρομή εμπρός τροχού 130 mm
Διαδρομή πίσω τροχού 107 mm
Ελαστικό, εμπρός 100/90-19M/C 57H
Ελαστικό, πίσω 130/80-18M/C 66H
Γωνία περιστροφής τιμονιού Α/Δ: 37° / 37°
Μ x Π x Υ 2,190 x 790 x 1,075 mm
Μεταξόνιο 1,465 mm
Απόσταση από έδαφος 125 mm
Ύψος σέλας 790 mm
Χωρητικότητα καυσίμου 15 λίτρα
Βάρος (πλήρης) 221 kg

 

Nikos Loupakis

Μηχανολόγος Μηχανικός - Δημοσιογράφος

Add comment

Kατηγορίες

Ημερολόγιο

Δεκέμβριος 2020
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031