Sto Timoni

Νέες Aprilia SX 125 & RX 125: τα αναβαθμισμένα fun bikes

Πιο διασκεδαστικά και πιο ασφαλή έγιναν τα fun bikes από το Noale, καθώς αναβαθμίστηκαν και απέκτησαν ακόμη πιο ισχυρό κινητήρα, που καλύπτει τις προδιαγραφές Euro 5 και προσφέρει καλύτερες επιδόσεις. Οι νέες Aprilia SX & RX 125 συνοδεύονται από εξοπλισμό υψηλών προδιαγραφών

Οι Aprilia SX και RX 125 είναι οι νεότεροι συνεχιστές της μοναδικής ιστορίας της Aprilia στους off-road αγώνες και της μεγάλης φήμης που αποκτήθηκε στο πέρασμα του χρόνου, χάρη στις ελαφριές μοτοσυκλέτες υψηλής απόδοσης που έχει κατασκευάσει το εργοστάσιο, οι οποίες είναι εξαιρετικά διασκεδαστικές στην καθημερινή οδήγηση, αλλά και σε κάθε απαιτητικό, εκτός δρόμου περιβάλλον. Τα δύο μοντέλα εισόδου στον κόσμο της Aprilia έχουν αναβαθμιστεί σε εμφάνιση και κινητήρα, καθώς και σε επί μέρους χαρακτηριστικά τους, με στόχο την παροχή μεγαλύτερης απόλαυσης στην οδήγηση.

Σύμφωνα με την παράδοση της Aprilia, οι SX και RX 125 μοιράζονται την ίδια τεχνική βάση, αλλά χαρακτηρίζονται από τον διαφορετικό προσανατολισμό τους, που απευθύνεται σε αναβάτες με διαφορετικές προτιμήσεις και απαιτήσεις. H SX 125 είναι η supermotard της Aprilia και προσφέρει ασύγκριτη διασκέδαση στον δρόμο και την πίστα. Η RX 125 έχει χωμάτινο προσανατολισμό και είναι έτοιμη να ανταπεξέλθει σε κάθε τύπο οδοστρώματος. Και τα δύο μοντέλα απευθύνονται σε νεαρούς, απαιτητικούς αναβάτες, προτάσσοντας όχι μόνο την απόδοσή τους, αλλά και το στυλ και την ασφάλεια στην καθημερινή μετακίνηση.

Οι τροχοί 17 ιντσών συνδυάζονται με σπορ ελαστικά και κάνουν την Aprilia SX μια από τις πιο αποδοτικές μοτοσυκλέτες 125 κ.εκ. σε ασφάλτινες διαδρομές, Γρήγορη και ελαφριά, η μοτοσυκλέτα προσφέρει επιδόσεις που ανεβάζουν ψηλά τον πήχη, εν μέρει χάρη στον αναβαθμισμένο κινητήρα που έχει τις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία. Την τελική πινελιά βάζουν οι εντυπωσιακές γραμμές που αντλούν έμπνευση από τις μοτοσυκλέτες Aprilia που έχουν καθορίσει τις τάσεις, σε ότι αφορά την off-road σχεδίαση.

Η Aprilia RX απευθύνεται σε λάτρεις της εκτός δρόμου οδήγησης. Οι τροχοί έχουν τις τυπικές off-road διαστάσεις (21” εμπρός και 18” πίσω), συνδυάζονται με τρακτερωτά ελαστικά και παρέχουν στην RX, σταθερότητα και απόλυτο έλεγχο σε κάθε τύπο οδοστρώματος.

Σχεδίαση

Η Aprilia ήταν το πρώτο εργοστάσιο που παρουσίασε μια μοναδική και πολύ καινοτόμα σχεδίαση σε τυπικές μοτοσυκλέτες, όπως είναι οι motard και enduro. Οι SX και RX θα αφήσουν έντονο το αποτύπωμά τους, χάρη στο στυλ τους, το οποίο εκτός από την εμφάνιση, συμβάλει και στην ενίσχυση της λειτουργικότητας. Μεγάλη προσοχή δόθηκε και στο φινίρισμα. Το πλαίσιο, ο κινητήρας, το ψαλίδι, οι τροχοί και το δύο διατομών τιμόνι αλουμινίου είναι βαμμένα σε πολύ ελκυστικό γυαλιστερό μαύρο χρώμα, ενώ το προφίλ του ρεζερβουάρ καυσίμου είναι νέας σχεδίασης. Ο χρωματισμός Rally Tribute είναι επίσης νέος και χαρακτηρίζεται από τυπικά χρώματα της off-road κληρονομίας της Aprilia. Κάτω από τη σέλα υπάρχει χώρος αποθήκευσης, στον οποίο μπορεί να προσαρμοστεί θύρα USB (περιλαμβάνεται στα προαιρετικά αξεσουάρ).

Επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της, για κατασκευή προηγμένων μοτοσυκλετών που είναι ευέλικτες και πρακτικές στην καθημερινή μετακίνηση, η Aprilia έχει εφοδιάσει τις SX και RX με εκλεπτυσμένα, μικρών διαστάσεων, μοντέρνα και ευανάγνωστα ψηφιακά όργανα, τα οποία προσφέρουν μια σειρά από νέες λειτουργίες, όπως είναι το ημερολόγιο ταξιδιού, το οποίο δίνει τη δυνατότητα θέασης της τελικής ταχύτητας και δύο μερικών χιλιομετρητών που εμφανίζουν τα χιλιόμετρα που έχουν διανυθεί κατά τη διάρκεια διαφορετικών καταγραφών.

Κινητήρας

Και στα δύο μοντέλα, κάνει το ντεμπούτο του ένας νέος κινητήρας που κυριαρχεί στην κατηγορία, σε ό,τι αφορά την απόδοση. Είναι ένας υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος κινητήρας με 4 βαλβίδες, ο οποίος έχει αναβαθμιστεί στον τομέα της θερμοδυναμικής, με νέα κεφαλή για τον αναθεωρημένο θάλαμο καύσης, νέα εισαγωγή και εξαγωγή, καθώς και νέο μπουζί ιριδίου. Οι εκκεντροφόροι παρέχουν πιο επιθετικό έλεγχο των βαλβίδων και είναι επίσης νέας σχεδίασης, όπως είναι και τα καπελώτα και τα ελατήρια των βαλβίδων. Ολόκληρη η εισαγωγή έχει αναθεωρηθεί και συνοδεύεται πλέον, από ένα νέο φίλτρο αέρα. Το σώμα πεταλούδας έχει τοποθετηθεί σε πιο ψηλή θέση για να είναι πιο άμεση η ροή του αέρα, από την εισαγωγή στην κεφαλή. Εντελώς νέα είναι και η εξάτμιση, η οποία είναι εφοδιασμένη με έναν επίσης νέο και πιο αποδοτικό καταλυτικό μετατροπέα, καθώς και με νέο ατσάλινο τελικό που φέρει το λογότυπο Aprilia.

Η καμπύλη της ροπής είναι πλέον πιο δυναμική και η μέγιστη ισχύς αποδίδεται σε πιο χαμηλές στροφές, γεγονός που, μεταξύ άλλων, επιτρέπει χαμηλότερη κατανάλωση, εν μέρει χάρη στη βελτιωμένη ηλεκτρονική διαχείριση που προσφέρει η νέα μονάδα Marelli MIUG4 ECU. Στον δρόμο, αυτό μεταφράζεται σε πιο δυνατή απόδοση με το άνοιγμα του γκαζιού, μεγαλύτερη απόλαυση στη σπορ οδήγηση και ευκολότερο χειρισμό στην πόλη, αλλά και το χώμα.

Αρχιτεκτονική πλαισίου

Οι Aprilia SX και RX παρέχουν ασύγκριτα επίπεδα ασφάλειας. Είναι εφοδιασμένες με προηγμένο σύστημα ανάρτησης των τροχών και κορυφαίο σύστημα πέδησης για την κατηγορία με ABS, το οποίο εξασφαλίζει εκπληκτική και απόλυτα ελεγχόμενη ισχύ στο φρενάρισμα, καθώς και μεγαλύτερη ασφάλεια και καλύτερη απόδοση. Η Aprilia είναι το πρώτο εργοστάσιο που παρουσίασε στην κατηγορία το σύστημα ABS της Bosch με anti roll-over λειτουργία, το οποίο ενεργεί στον εμπρός τροχό. Αυτό το σύστημα εγγυάται ακρίβεια και απόλυτο έλεγχο στο φρενάρισμα, καθώς και ελεγχόμενη ανύψωση του πίσω τροχού κατά τη διάρκεια δυνατού φρεναρίσματος. Ο εμπρός δίσκος 300 mm της SX συνδυάζεται με πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων, ενώ σημαντική υποβοήθηση στην πέδηση, παρέχουν ο δίσκος 220 mm και η πλευστή δαγκάνα που έχουν προσαρμοστεί στον πίσω τροχό. Αντίστοιχα, η RX είναι εφοδιασμένη με δύο εκπληκτικά δισκόφρενα wave, 260 mm εμπρός και 220 mm πίσω, τα οποία είναι εμπνευσμένα από τον κόσμο των αγώνων.

Το στιβαρό ατσάλινο πλαίσιο δύο δοκών συνδυάζεται με μεγάλων διαστάσεων ανάρτηση: το πανίσχυρο, ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι 41 mm επιτρέπει διαδρομή 240 mm στον μπροστινό τροχό. Στον πίσω τροχό, το μακρύ ψαλίδι βελτιστοποιεί την πρόσφυση, ενώ η διαδρομή των 210 mm εξασφαλίζεται από ένα μονό αμορτισέρ με προοδευτικό μοχλισμό σύνδεσης.

Οι εξειδικευμένες μοτοσυκλέτες όπως είναι οι SX και RX χρειάζονται υψηλών προδιαγραφών εξαρτήματα, ειδικά για τους τροχούς που είναι το απολύτως πιο απαραίτητο στοιχείο για να επιτευχθεί ο τέλειος συνδυασμός στιβαρότητας και χαμηλού βάρους. Η Aprilia RX διαθέτει κορυφαίας ποιότητας ακτινωτούς τροχούς με ανοδειωμένα μαύρα κέντρα. Η Aprilia SX διαθέτει επίσης ακτινωτούς τροχούς. Στην περίπτωσή της είναι 17 ιντσών, πιο φαρδιά και συνδυάζονται με μεγάλων διαστάσεων σπορ ελαστικά – 100/80-17″ και 130/70-17″ – για μέγιστη πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.

Η Aprilia RX 125 είναι διαθέσιμη στον χρωματισμό Silver Speedway και στη νέα έκδοση γραφικών Rally Tribute. Η Aprilia RX 125 διατίθεται στο επιθετικό χρώμα Red Raceway.

Τιμές και υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας

Η νέες RX 125 και SX 125 αναμένεται να είναι σύντομα διαθέσιμες στα σημεία πώλησης Aprilia.

 

Οι προτεινόμενες τιμές λιανικής είναι 3.790€ για την RX 125 και 3.890€ για την SX 125, ενώ και για τις δύο εκδόσεις περιλαμβάνεται στην τιμή ένα ολοκληρωμένο πακέτο προνομίων.

Για τις νέες RSV4, όπως και για όλες τις μοτοσυκλέτες Aprila, προσφέρεται δωρεάν ένα σημαντικό πακέτο υπηρεσιών, εξασφαλίζοντας υψηλή αξία μεταπώλησης και ξέγνοιαστα χιλιόμετρα:

  • 2 χρόνια επέκταση της εργοστασιακής εγγύησης*
  • 4 χρόνια οδική βοήθεια

*Η εγγύηση καλύπτει κάθε κόστος επισκευής που σχετίζεται με βλάβες ή δυσλειτουργίες, οι οποίες προκαλούνται λόγω κατασκευής ή λόγω ελαττωματικών εξαρτημάτων, καθώς και την αντικατάσταση εξαρτημάτων με ζημιές, και την εργασία που απαιτείται για την αποσυναρμολόγηση και τοποθέτησή τους.

 

Aprilia SX 125 και RX 125 – Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας Μονοκύλινδρος, 4-χρονος,
4-βάλβιδος, 2 ΕΕΚ, υγρόψυκτος
Διάμετρος και διαδρομή 58 x 47 mm
Κυβισμός 124,2 κ.εκ.
Σχέση συμπίεσης 12,0~12,6 : 1
Μέγιστη ισχύς 11 kW στις 10.000 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή 11,2 Nm στις 8.000 σ.α.λ.
Ανάφλεξη ECU Electronics
Magneti Marelli MIUG4 ø 32 mm
Εκκίνηση Ηλεκτρική μίζα
Λίπανση Υγρό κάρτερ
Μετάδοση 6 ταχύτητες, αναλογία σχέσεων:
1η: 11/33, 2α: 15/30, 3η: 18/27,
4η: 20/24, 5η: 25/27, 6η: 23/22
Συμπλέκτης Υγρός πολύδισκος
Αρχική μετάδοση Με γρανάζια, σχέση μετάδοσης: 29/69
Τελική μετάδοση Αλυσίδα, σχέση μετάδοσης:
SX: 13/62
RX: 13/69
Πλαίσιο Ατσάλινο δύο δοκών
Ανάρτηση (εμπρός) Ανεστραμμένο πιρούνι
με καλάμια 41 mm, διαδρομή 240 mm
Ανάρτηση (πίσω) Ατσάλινο ψαλίδι, μονό αμορτισέρ
με προοδευτικό μηχανισμό σύνδεσης,
διαδρομή τροχού 210 mm
Φρένα SX:
Εμπρός: Ø 300 mm ατσάλινος δίσκος
με πλευστή δαγκάνα
Πίσω: Ø 220 mm ατσάλινος δίσκος
με πλευστή δαγκάνα
RX
Εμπρός: Ø 260 mm δίσκος
με πλευστή δαγκάνα
Πίσω: Ø 220 mm δίσκος
με πλευστή δαγκάνα
Μεταλλικά σωληνάκια υψηλής πίεσης.
Τροχοί SX: Εμπρός: 2,5 X 17″
Πίσω: 3,5 X 17”
RX: Εμπρός: 1,85 X 21″
Πίσω: 2,15 X 18”
Ελαστικά SX: Εμπρός: 100/80 – 17”

Πίσω 130/70 -17”

RX: Εμπρός: 90/90 – 21”
Πίσω 120/80 -18”
Διαστάσεις Μήκος: 2075 mm (RX: 2145 mm)
Πλάτος: 820 mm
Μεταξόνιο: 1425 mm (1430 mm)
Ύψος: 1140 mm (RX: 1180 mm)
Ύψος σέλας: 880 mm (RX: 905 mm)
Βάρος 134 κιλά (συνολικό βάρος
με γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμου)
Κατανάλωση (κύκλος WMTC) 2,6 lit./100 km
Ρύποι CO2 (κύκλος WMTC) 60 g/ km
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 7,0 λίτρα

Πηγή: Piaggio Hellas

Angelos Papapaschalis

Add comment

Kατηγορίες

Ημερολόγιο

Μάιος 2021
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31