Το νέο Ford Kuga Plug–in Hybrid δεν είναι μόνο το πρώτο σε πωλήσεις επαναφορτιζόμενων υβριδικών οχημάτων στην ευρωπαϊκή αγορά, σύμφωνα με τα στοιχεία του πρώτου εξαμήνου, αλλά και εξαιρετικά φιλικό προς το περιβάλλον στην πράξη, αφού οι οδηγοί των Ford Kuga PHEV κάλυψαν σχεδόν τα μισά τους χιλιόμετρα με μηδενικούς ρύπους, βασισμένοι στην ηλεκτρική ενέργεια που αποθηκεύεται στην μπαταρία του SUV της Ford.
Το Ford Kuga Plug-In Hybrid ήταν το δημοφιλέστερο σε πωλήσεις PHEV ανεξαρτήτως κατηγορίας σε όλη την Ευρώπη κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2021,1 με τους πελάτες να αξιοποιούν στο μέγιστο βαθμό την αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία των 56 km που προσφέρει το αυτοκίνητο, σύμφωνα με το πρότυπο WLTP, όπως δείχνουν νέα στοιχεία.
Το Ford Kuga Plug-In Hybrid κατέγραψε περισσότερες πωλήσεις τον Ιούνιο από οποιονδήποτε προηγούμενο μήνα – πάνω από 6.300 οχήματα – και τώρα υπερβαίνει σε πωλήσεις όλες τις υπόλοιπες εκδόσεις τη οικογένειας Ford Kuga συνολικά. Τους μήνες Απρίλιο, Μάιο και Ιούνιο, η Ford πούλησε σχεδόν 16.000 Kuga Plug-In Hybrid, ξεπερνώντας για την ίδια χρονική περίοδο τον πλησιέστερο ανταγωνιστή του κατά ένα τρίτο και πλέον.1
Οι πωλήσεις plug-in υβριδικών και αμιγώς ηλεκτρικών επιβατικών οχημάτων εκτινάσσονται σε όλη την Ευρώπη καθώς όλο και περισσότεροι ανακαλύπτουν πώς να διαχειριστούν τις οδηγικές ανάγκες τους άνετα και οικονομικά – κυρίως μέσω οικιακής φόρτισης. Μοντέλα με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης αποτελούν το 8,4% των Ευρωπαϊκών πωλήσεων καινούργιων οχημάτων κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου φέτος, επίδοση αυξημένη άνω του 255% συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρσι2.
«Πιστεύουμε ακράδαντα ότι οι πελάτες μας αγοράζουν υβριδικά οχήματα για να επωφεληθούν από τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης και σύμφωνα με αυτά τα δεδομένα οι κάτοχοι του Kuga Plug-In Hybrid επιδιώκουν να χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητά τους σε EV mode όσο περισσότερο γίνεται» δήλωσε ο Roelant de Waard, general manager, Passenger Vehicles, Ford Ευρώπης. «Έχουμε δεσμευτεί σε ένα εξηλεκτρισμένο μέλλον για τη Ford, και το γεγονός ότι το Kuga είναι το Νο1 σε πωλήσεις PHEV αποδεικνύει ότι οι πελάτες μας θέλουν να μας ακολουθήσουν σε αυτό το συναρπαστικό ταξίδι.»
Η χρήση των Ford Kuga PHEV
Σύμφωνα με τα δεδομένα που κατέγραψε η Ford σε πραγματικές συνθήκες, οι οδηγοί του Kuga Plug-In Hybrid σε όλη την Ευρώπη έχουν καλύψει μέχρι τώρα το 49% της συνολικής χιλιομετρικής απόστασης χρησιμοποιώντας ενέργεια αποκλειστικά από την μπαταρία που φορτίζεται από εξωτερική πηγή.
- Οι οδηγοί χρησιμοποιούν σε αξιοσημείωτο βαθμό της δυνατότητες ηλεκτροκίνησης του Ford Kuga Plug–In Hybrid. Σχεδόν η μισή (49%) από τη συνολική διανυθείσα απόσταση φέτος καλύφθηκε με χρήση εξωτερικής πηγής φόρτισης.
- Πάνω από τα δύο τρίτα των διαδρομών των κατόχων Ford Kuga Plug–In Hybrid είναι μικρότερες, όπως τοπικές διαδρομές έως 50 km ή και λιγότερο που μπορούν να ολοκληρωθούν με χρήση ενέργειας από μία εξωτερικά φορτιζόμενη μπαταρία. Από 633.000 και πλέον ημέρες οδήγησης, ο στόλος των οχημάτων κατάφερε φέτος να ολοκληρώσει πάνω από 420.000 ημέρες οδήγησης με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Η μέση καθημερινή διανυθείσα απόσταση ήταν 52km, τιμή μικρότερη από την αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία του οχήματος (56 km σύμφωνα με τα πρωτόκολλο WLTP).
- Οι πελάτες νιώθουν αυτοπεποίθηση από τη χρήση της τεχνολογίας της μπαταρίας και μπορούν να έχουν τακτική πρόσβαση σε σημεία φόρτισης. Για κάθε 100 ημέρες οδήγησης με ένα Kuga Plug-In Hybrid, οι φορτίσεις έφτασαν τις 89.
- Οι πελάτες αξιοποιούν την ολονύκτια φόρτιση και τα οικονομικότερα νυχτερινά τιμολόγια ηλεκτρικού ρεύματος για μείωση του λειτουργικού κόστους. Το 35% των φορτίσεων πραγματοποιήθηκε τις νυχτερινές ώρες, με χρόνο σύνδεσης 12 ωρών ή περισσότερο – διπλάσιο δηλαδή από τις 6 ώρες που απαιτούνται για την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας από μία συμβατική παροχή 230-volt. Συνολικά, το 45% όλων των φορτίσεων πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της νύχτας, γεγονός που δείχνει ότι οι συνήθειες φόρτισης των πελατών είναι παρόμοιες με αυτές της φόρτισης των smartphone ή των tablet τους.
Η μεγιστοποίηση του χρόνου οδήγησης με ηλεκτρική ενέργεια που αποθηκεύεται στην μπαταρία μέσω εξωτερικής πηγής μπορεί να προσφέρει στους οδηγούς σημαντικά οικονομικά οφέλη. Βάσει της μέσης τιμής διάθεσης της βενζίνης και του οικιακού ηλεκτρικού ρεύματος3, ο οδηγός ενός Kuga Plug-In Hybrid θα πλήρωνε €10,40 ανά 100 km οδηγώντας μόνο με τη χρήση βενζίνη, με την αντίστοιχη τιμή να διαμορφώνεται στα €5,05ανά 100 km με χρήση ηλεκτρικής ενέργειας προερχόμενης από ηλεκτρικό δίκτυο. Για μία ετήσια χιλιομετρική κάλυψη 15.000 km, αυτό μεταφράζεται σε συνολική εξοικονόμηση άνω των €800 το χρόνο.
- Νεότερα στοιχεία πωλήσεων δείχνουν ότι το Ford Kuga Plug–In Hybrid ήταν το δημοφιλέστερο PHEV μοντέλο στην Ευρώπη κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου της χρονιάς
- Οι οδηγοί του Kuga Plug–In Hybrid κάλυψαν φέτος το 49% της συνολικής διανυθείσας απόστασης κάνοντας χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας που αποθηκεύονταν στην επαναφορτιζόμενη από εξωτερική πηγή μπαταρία του, ανεβάζοντας έτσι τη δυνητική οικονομία καυσίμου στα 800€ το χρόνο
- Η Ford ανακοίνωσε φέτος ότι μέχρι τα μέσα του 2026, το 100% της γκάμας των επιβατικών της οχημάτων στην Ευρώπη θα έχει τη δυνατότητα να κινείται με μηδενικούς ρύπους – πλήρως ηλεκτρικά ή PHEV – με τη μετάβαση στην αμιγή ηλεκτροκίνηση να πραγματοποιείται το 2030
Στροφή στην ηλεκτροκίνηση από τη Ford
Σημειώστι ότι φέτος, η Ford ανακοίνωσε ότι 100% της γκάμας των επιβατικών οχημάτων της στην Ευρώπη θα έχει τη δυνατότητα να κινείται με μηδενικές εκπομπές ρύπων – αμιγώς ηλεκτρικά ή PHEV – μέχρι τα μέσα του 2026, ενώ η μετάβαση σε αμιγή ηλεκτροκίνηση θα ολοκληρωθεί μέχρι το 2030. Νωρίτερα αυτό το μήνα, η νέα, αμιγώς ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E GT άρχισε να πωλείται για πρώτη φορά στην Ευρώπη, με περισσότερες από 5.300 αντίτυπά της να έχουν παραδοθεί σε πελάτες το δεύτερο τρίμηνο του 2021.
Η γκάμα εξηλεκτρισμένων επιβατικών οχημάτων περιλαμβάνει επίσης ήπιες υβριδικές και πλήρως υβριδικές εκδόσεις για το Kuga, καθώς και full-hybrid συστήματα κίνησης για τα Mondeo Hybrid, S‑MAX Hybrid και Galaxy Hybrid. Διαθέσιμο είναι και το Explorer Plug-In Hybrid, καθώς και ήπια υβριδικά συστήματα κίνησης για τα μοντέλα Puma, Fiesta και Focus EcoBoost Hybrid.
Χρησιμοποιώντας έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2.5L που λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Atkinson, σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια και μπαταρία ιόντων λιθίου 14,4 kWh, το Kuga Plug-In Hybrid προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως 56 km (WLTP), κατανάλωση από 1,4 l/100 km, βάσει του ίδιου πρωτοκόλλου και εκπομπές CO2 από 32 g/km. Το όχημα μπορεί να φορτίζεται από εξωτερική παροχή μέσω μια τοποθετημένης στο πλάι θύρας φόρτισης στο αριστερό εμπρός φτερό.
Οι οδηγοί μπορούν να επιλέγουν πώς και πότε να αξιοποιούν την ενέργεια της μπαταρίας χρησιμοποιώντας τα προγράμματα EV Auto, EV Now, EV Later και EV Charge modes. Πέραν της φόρτισης από εξωτερική παροχή, το Kuga Plug-In Hybrid μπορεί εν κινήσει να συμπληρώνει αυτόματα ενέργεια, μέσω της τεχνολογίας αναγεννητικής φόρτισης που ανακτά την κινητική ενέργεια η οποία συνήθως χάνεται στο φρενάρισμα.
Παρατηρήσεις
1 Σύμφωνα με στοιχεία της JATO Dynamics, www.jato.com
3 Τιμή βενζίνης E5 στη Γερμανία από Ιούλιο 2021 https://autotraveler.ru/en/spravka/fuel-price-in-europe.html
Τιμή εγχώριου ηλεκτρικού ρεύματος στη Γερμανία από H2 2020 https://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php?title=Electricity_price_statistics#Electricity_prices_for_household_consumers
Η Ford Mustang Mach-E GT προσφέρει επίσημη, αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως 500 km WLTP.
Η Ford Mustang Mach-E προσφέρει επίσημη, αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως 610 km WLTP στην έκδοση με πίσω κίνηση και την extended-range μπαταρία.
- Ford Kuga EcoBlue Hybrid – επίσημες τιμές εκπομπών CO2 127-144 g/km και κατανάλωσης καυσίμου 4,8-5,5 l/100 km WLTP.
- Ford Kuga Hybrid – επίσημες τιμές εκπομπών CO2 124-146 g/km και κατανάλωσης καυσίμου 5,4‑6,4l/100 km WLTP.
- Ford Mondeo Hybrid – επίσημες τιμές εκπομπών CO2 127-142 g/km και κατανάλωσης καυσίμου 5,6‑6,2l/100 km WLTP.
- Ford S-MAX Hybrid και Galaxy Hybrid – επίσημες τιμές εκπομπών CO2 146-153 g/km και κατανάλωσης καυσίμου 6,4-6,7 l/100 km WLTP.
- Ford Explorer Plug-In Hybrid – επίσημες τιμές εκπομπών CO2 71 g/km και κατανάλωσης καυσίμου 3,1l/100 km, αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 42 km WLTP.
- Ford Puma EcoBoost Hybrid – επίσημες τιμές εκπομπών CO2 119-145 g/km και κατανάλωσης καυσίμου 5,2-6,4 l/100 km WLTP.
- Ford Fiesta EcoBoost Hybrid – επίσημες τιμές εκπομπών CO2 110-139 g/km και κατανάλωσης καυσίμου 4,8-6,1 l/100 km WLTP.
- Ford Focus EcoBoost Hybrid – επίσημες τιμές εκπομπών CO2 114-138 g/km και κατανάλωσης καυσίμου 5.1-6.1 l/100 km (WLTP).
Οι εκπομπές CO2 και οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου διαφέρουν ανάλογα με τις εκδόσεις του μοντέλου που διατίθενται σε κάθε αγορά.
Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου/ενέργειας (WLTP), εκπομπών CO2 και ηλεκτρικής αυτονομίας έχουν μετρηθεί σύμφωνα με τις τεχνικές απαιτήσεις και προδιαγραφές των Ευρωπαϊκών Οδηγιών (Ε.Ε.) 715/2007 και 2017/1151 μετά την τελευταία τροποποίηση. Οι ισχύουσες, στάνταρ διαδικασίες δοκιμών επιτρέπουν τη σύγκριση μεταξύ διαφορετικών τύπων οχημάτων και διαφορετικών κατασκευαστών.
Πηγή: Ford Motor Hellas
Add comment