Sto Timoni

Στους 35 καλύτερους η Hyundai, πίσω από Apple, Amazon, Microsoft και Google

Μπορεί η θέση 35 που κατέκτησε η Hyundai στην παγκόσμια κατάταξη της Interband να μην ακούγεται αρχικά ως επιτυχία, όμως λαμβάνοντας υπόψη ότι στο top 5 βρίσκονται εταιρίες-κολοσοί όπως οι Apple, Amazon, Microsoft, Google και Samsung, καταλαβαίνει κανείς ότι πρόκειται για σημαντική διάκριση.

Η Hyundai Motor Company σημείωσε, λοιπόν, άνοδο στην κατάταξη Best Global Brands 2021 της Interbrand (https://interbrand.com/best-global-brands/) καταλαμβάνοντας την 35η θέση συνολικά. Σύμφωνα με την αξιολόγηση της Interbrand, η παγκόσμια αξία της μάρκας της Hyundai Motor αυξήθηκε κατά 6,3% σε ετήσια βάση φθάνοντας τα 15,2 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021, την έβδομη συνεχόμενη χρονιά που βρίσκεται μεταξύ των 40 κορυφαίων μαρκών του πλανήτη.

Το εξαιρετικό αυτό αποτέλεσμα ενισχύεται από την κατάκτηση 17 βραβείων Red Dot Design, όπως το «Interface & User Experience Design» στα Red Dot 2021, ένα βραβείο σχεδιασμού παγκόσμιας κλάσης, το οποίο επίσης συμβάλλει στην ενίσχυση της αξίας της μάρκας.

Η θετική αξιολόγηση της Hyundai Motor από την Interbrand βασίζεται στη φιλική προς το περιβάλλον και προσανατολισμένη στο μέλλον δέσμευση της εταιρείας στην ηλεκτροκίνηση, τις έξυπνες λύσεις κινητικότητας, τις μηδενικές εκπομπές ρύπων έως το 2045 και τη δημιουργία διαδικτυακών καναλιών πωλήσεων ως προληπτικό μέτρο κατά της πανδημίας COVID -19.

Από την προηγούμενη αξιολόγηση της Interbrand, η Hyundai Motor εξελίχθηκε στην ηλεκτροκίνηση των οχημάτων πρωτοστατώντας στην ανάπτυξη ενός οικοσυστήματος επαγγελματικών οχημάτων κυψελών υδρογόνου (Fuel Cell Electric Vehicles – FCEVs) στην Κίνα και την Ευρώπη, που υποστηρίζεται από τη νέα μάρκα τεχνολογίας κυψελών καυσίμου HTWO του Ομίλου Hyundai Motor.

Παράλληλα, η Hyundai Motor ανέπτυξε την Electric Global Modular Platform (E-GMP) και τη νέα μάρκα IONIQ (BEV) αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματα. Το γερμανικό περιοδικό αυτοκινήτου Autozeitung κατέταξε το IONIQ 5 στην κορυφή της συγκριτικής του αξιολόγησης για τα compact crossover EVs, ξεπερνώντας μοντέλα από κορυφαίες γερμανικές μάρκες.

Η Hyundai Motor επιπρόσθετα ξεκίνησε ένα project κατασκευής μιας έξυπνης πόλης στο οποίο θα επιδείξει έξυπνες συσκευές και υπηρεσίες κινητικότητας. Αυτή ο ανθρωποκεντρική, φιλική προς το περιβάλλον ενέργεια στοχεύει να χρησιμοποιήσει το Urban Air Mobility (UAM), τη ρομποτική και τα αυτόνομα ηλεκτρικά οχήματα της Hyundai για την αντιμετώπιση ζητημάτων αστικοποίησης, όπως η κυκλοφοριακή συμφόρηση και η ρύπανση.

Μέχρι το 2028, η Hyundai Motor σχεδιάζει να διαθέτει ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο UAM βελτιστοποιημένο για αστική χρήση και προσβλέπει στην καθημερινή χρήση αεροταξί στη δεκαετία του 2030.

Αυτά τα σχέδια ηλεκτροκίνησης και έξυπνης κινητικότητας ενισχύονται από την πρόσφατη δήλωση της Hyundai Motor στο IAA Mobility 2021 στη Γερμανία ότι θα επιτύχει μηδενικές εκπομπές ρύπων σε όλα τα επίπεδα έως το 2045. Η ολιστική προσέγγιση της Hyundai εστιάζει σε τρεις πυλώνες : καθαρή κινητικότητα, πλατφόρμες επόμενης γενιάς και πράσινη ενέργεια.

  • Η παγκόσμια αξία της Hyundai αυξήθηκε κατά 6,3% σε ετήσια βάση φθάνοντας το 2021 τα 15,2 δισεκατομμύρια δολάρια
  • Έβδομη συνεχόμενη χρονιά που βρίσκεται μεταξύ των 40 κορυφαίων μαρκών του πλανήτη
  • Η θετική αξιολόγηση βασίζεται στη δέσμευση της Hyundai στην ηλεκτροκίνηση, τις έξυπνες λύσεις κινητικότητας, τις μηδενικές εκπομπές ρύπων έως το 2045 και τα αναβαθμισμένα κανάλια διαδικτυακών πωλήσεων
  • Το αποτέλεσμα αυτό ενισχύεται από την κατάκτηση 17 βραβείων και διακρίσεων από οργανισμούς σε όλο τον κόσμο

Η απάντηση της Hyundai Motor στις προκλήσεις της αγοράς ήρθε νωρίτερα από το αναμενόμενο λόγω της πανδημίας COVID-19, όπως η επέκταση το περασμένο έτος των διαδικτυακών πωλήσεων «Click to Buy» στις ΗΠΑ, την Ευρώπη, την Ινδία και άλλες περιοχές, διευκολύνοντας ανέπαφες πωλήσεις μέσω του Hyundai Showroom Live και λανσάροντας στο διαδίκτυο νέα μοντέλα για την πρόληψη της εξάπλωσης του κορωνοϊού.

Πηγή: Hyundai Ελλάς

Σχετικά με την Hyundai Motor Europe

Η Hyundai Motor Europe HQ ιδρύθηκε το 2000 με κεντρικά γραφεία στο Offenbach της Γερμανίας. Διαθέτει οχήματα σε 40 ευρωπαϊκές χώρες μέσω 3.000 καταστημάτων με μερίδιο αγοράς 3,6% το 2020 (στοιχεία ACEA). Το 75% των οχημάτων Hyundai που πωλούνται στην Ευρώπη είναι μοντέλα σχεδιασμένα, ανεπτυγμένα, δοκιμασμένα και κατασκευασμένα στην Ευρώπη για να καλύψουν τις ανάγκες των Ευρωπαίων πελατών, που εξυπηρετούνται από την εκτεταμένη ευρωπαϊκή υποδομή της εταιρείας. Αυτό περιλαμβάνει δύο εργοστάσια στην Τσεχική Δημοκρατία και την Τουρκία.

Μέχρι το τέλος του 2020, η Hyundai θα προσφέρει μια από τις νεότερες σειρές προϊόντων με σχεδόν όλα τα μοντέλα ηλικίας κάτω του 1 ½ έτους. Επίσης μέχρι τότε, πάνω από το 75% της γκάμας της Hyundai στην Ευρώπη θα είναι διαθέσιμο σε ηλεκτρική έκδοση. Από τον Ιανουάριο του 2021, η Hyundai διαθέτει την νεότερη γκάμα προϊόντων, με σχεδόν όλα τα μοντέλα ηλικίας κάτω των 1 ½ ετών. Περισσότερο από το 75% της γκάμας της Hyundai στην Ευρώπη είναι τώρα διαθέσιμη σε ηλεκτρική έκδοση και η εταιρεία σχεδιάζει να εξηλεκτρίσει ολόκληρη την ευρωπαϊκή της γκάμα μέχρι το 2025.

Επιπλέον, η Hyundai είναι πρωτοπόρος στην κινητικότητα με μηδενικές εκπομπές ρύπων, συμπεριλαμβανομένων των πλήρως ηλεκτρικού SUV KΟΝΑ Electric, του ηλεκτρικού οχήματος κυψελών καυσίμου 2ης γενιάς NEXO, και του αμιγώς ηλεκτρικού μεγάλου crossover IONIQ 5 που πρόκειται να κυκλοφορήσει σύντομα, το πρώτο μοντέλο της νέας μάρκας IONIQ.

Η Hyundai προσφέρει το μοναδικό πακέτο πενταετούς απεριόριστης εγγύησης χιλιομέτρων σε όλα τα νέα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ευρώπη, παρέχοντας στους πελάτες μια πενταετή εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων, πέντε χρόνια οδικής βοήθειας και πέντε χρόνια τεχνικών ελέγχων.

Nikos Loupakis

Μηχανολόγος Μηχανικός - Δημοσιογράφος

Add comment

Kατηγορίες

Ημερολόγιο

Μάρτιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031