Οι αριθμοί λένε πολλές αλήθειες και με βάση αυτές η Peugeot δικαιούται να γιορτάζει αφού με πάνω από ένα εκατομμύριο πωλήσεις κατάφερε, το 2022, να καταρρίψει 38 ρεκόρ ταξινομήσεων σε ισάριθμες χώρες ανά την Υφήλιο!
“Παρά τις αντίξοες συνθήκες που αντιμετωπίζει η αγορά αυτοκινήτου παγκοσμίως, είμαι υπερήφανη που ανακοινώνω ότι η μάρκα PEUGEOT κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της εκτός Ευρώπης κατά σχεδόν 4% και έκανε τη στροφή προς την ηλεκτροκίνηση με 1 στα 5 πωληθέντα στην Ευρώπη οχήματα να είναι ηλεκτρικά. Στην κατηγορία Β (σ.σ.: τα λεγόμενα σουπερμίνι) των ηλεκτρικών οχημάτων, το PEUGEOT e-208 είναι ο ηγέτης στην Ευρώπη”. Η παραπάνω δήλωση της Linda Jackson, της ισχυράς κυρίας (CEO) της Peugeot είναι ενδεικτική του κλίματος που επικρατεί στους κόλπους της γαλλικής εταιρίας.
Βλέπετε, το 2022 «έκλεισε» με τον καλύτερο τρόπο – 1.056.182 ταξινομήσεις – για Peugeot, που εκμεταλλευόμενη τη συνεχιζόμενη διεθνοποίηση των πωλήσεών της, κατάφερε να ενισχύσει τις εκτός της Ευρώπης των 30 θέσεις της. Συγκεκριμένα το ποσοστό των μη ευρωπαϊκών πωλήσεων της την ιστορικής γαλλικής εταιρίας έφτασε το 27,4% των παγκόσμιων πωλήσεων της, κάτι που αντιστοιχεί σε αύξηση κατά 3,7 μονάδες σε σχέση με το 2021. Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί ότι σε 38 χώρες καταρρίφθηκε το ρεκόρ του μεριδίου αγοράς της εταιρίας.
Κάθε μοντέλο της Peugeot έπαιξε το δικό του ρόλο στη διαμόρφωση της εικόνας αυτής με το σουπερμίνι της εταιρίας, το Peugeot 208 – που στη συλλογή των βραβείων που έχει κατακτήσει περιλαμβάνεται και το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» για το 2020 – κατέκτησε την πρώτη θέση στην αγορά της Ευρώπης (EU30) και μάλιστα ανεξαρτήτως κατηγορίας!
Το ίδιο αυτοκίνητο, στην ηλεκτρική του έκδοση “Peugeot e-208” είναι αυτό που χάρισε στην Peugeot την πρώτη θέση στην Ευρώπη στην κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας (Battery Electric Vehicles [BEV] στο B-segment / σουπερμίνι). Αυτό ενίσχυσε αποφασιστικά την παρουσία των “εξηλεκτρισμένων” οχημάτων (πλήρως ηλεκτρικά/BEV και plug in υβριδικά/PHEV) στο μείγμα των πωλήσεων της εταιρίας στην Ευρώπη. Είναι δε χαρακτηριστικό ότι 1 στα 5 Peugeot που ταξινομήθηκαν στην ευρωπαϊκή αγορά (EU30) ήταν ηλεκτρικό.
Από την άλλη μεριά, η άνοδος της μάρκας σε ανώτερες κατηγορίες, επιβεβαιώνεται με το λανσάρισμα του νέου Peugeot 408. Πρόκειται για ένα εντελώς νέο πεντάθυρο crossover, που λανσάρεται τώρα και στη χώρα μας, εξοπλισμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, με ευρύχωρο εσωτερικό που είναι επίσης και δεόντως “εξηλεκτρισμένο”, αφού θα είναι διαθέσιμο όχι μόνο σε εκδόσεις βενζίνης, αλλά και σε plug-in υβριδικές, καθώς επίσης και ως πλήρως ηλεκτρικό.
Προφανώς μοντέρνο, το νέο Peugeot 408 ενσωματώνει με επιτυχία τη νέα σχεδιαστική εταιρική ταυτότητα της Peugeot . Παρά δε τη σχετικά αυξημένη απόσταση από έδαφος, το νέο 408 έχει μάλλον συγκρατημένο ύψος (1,48 μ.), στοιχείο που όχι μόνο το κάνει να δείχνει πιο κομψό και μακρύ, αλλά παράλληλα συμβάλλει καθοριστικά και στη βελτίωση της αεροδυναμικής του απόδοσης. Ενώ για να μιλήσουμε και για πιο πρακτικά ζητήματα, διαθέτοντας ένα μακρύ μεταξόνιο – που φτάνει τα 2,79 μ. – το νέο μοντέλο υπόσχεται κάτι παραπάνω στον τομέα της άνεσης – κυρίως για τους πίσω επιβάτες.
Με το νέο 408, η Peugeot ολοκληρώνει την γκάμα της στο ιδιαίτερα στρατηγικό segment C – μια κατηγορία στην οποία η γαλλική εταιρία κατέχει μια ιδιαίτερη θέση, χάρη στην επιτυχία των SUV 3008 και 5008, καθώς και των τριών γενεών των 308 και 308 SW, με το τελευταίο να έχει μόλις κυκλοφορήσει.
Δείτε εδώ αναλυτικά τα ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ της PEUGEOT για το 2022
Add comment