Sto Timoni

Η συμμαχία – συμμαχία και το Groupe – Groupe…

Σε οργανωτική αναδιάρθρωση προχωρά ο όμιλος (ή αν θέλετε το Groupe) Renault σύμφωνα με ανακοίνωση που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα. Οι αλλαγές αυτές έρχονται μετά τις μεταρρυθμίσεις που είδαμε να συντελούνται στο πλαίσιο της λεγόμενης «συμμαχίας» – Alliance Renault-Nissan-Mitsubishi και την ανακατονομή προτεραιοτήτων μεταξύ κάθε μάρκας.

Ο όμιλος Renault, λοιπόν, βάζει μπρος ένα νέο πρόγραμμα οργάνωσης των τριών του μαρκών – Renault, Dacia, Alpine και μαζί τους και ενός νέου οργανισμού που θα αφορά στις Υπηρεσίες Νέων Μορφών Κινητικότητας – που προωθεί τη μετεξέλιξή τους σε ξεχωριστές επιχειρηματικές μονάδες.

Στόχος είναι η κάθε επιχειρηματική μονάδα να έχει αυτόνομη οργανωτική δομή, καθώς τo πρόγραμμα αναδιάρθρωσης επιδιώκει να δημιουργήσει έναν πιο απλό και πιο αποτελεσματικό – στο σύνολό του – οργανισμό, ενδυναμώνοντας τη συνοχή του ομίλου. Ενώ κάθε επιχειρησιακή μονάδα θα αποτελεί ένα κομμάτι της καθετοποιημένης δομής του συνόλου του Groupe.

Πολύ καλά πηγαίνουν οι πωλήσεις του νέου Renault Clio

Οι δηλώσεις του Luca de Meo, που είναι ο νέος επικεφαλής (Chief Executive Officer – CEO) του Groupe Renault, ο άνθρωπος στον οποίο πιστώνεται η ανάκαμψη της Seat την οποία άφησε πριν από λίγους μήνες και ο οποίος, όπως φαίνεται, έχει αναλάβει να κάνει ακόμα πιο αποδοτική τη γαλλική μάρκα, δήλωσε χαρακτηριστικά:

«Η εταιρεία έχει ανάγκη να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο είναι δομημένη, διαφοροποιώντας τη στόχευσή της από την αναζήτηση του όγκου, στην αναζήτηση της μέγιστης αξίας και της κερδοφορίας. Η οργανωτική δομή, που θα περιλαμβάνει 4 ισχυρές μάρκες και πολλές διαμοιραζόμενες λειτουργίες ανάμεσά τους, θα κάνει πιο εύκολη τη λειτουργία του Groupe, με το στόχο του να είναι προσηλωμένο στις αγορές και τους πελάτες, ώστε, μέσα από το ομαδικό πνεύμα, να επιδιώκεται το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Αυτή η αναδιοργάνωση θα αποτελέσει τον απαραίτητο μοχλό για την ανάκαμψη του Groupe».

Μοναδική value for money πρόταση αποτελεί το Dacia Duster

Με βάση το νέο οργανόγραμμα επικεφαλής των νέων επιχειρηματικών μονάδων αναλαμβάνουν οι:

  • Ο Luca de Meo, CEO του Groupe Renault, θα είναι υπεύθυνος για τη Renault,
  • Ο Denis Le Vot, Περιφερειακός Αντιπρόεδρος και Αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Marketing του Groupe Renault, θα έχει την ευθύνη της Dacia,
  • Ο Cyril Abiteboul, Διευθύνων Σύμβουλος της Renault Sport Racing, θα είναι ο υπεύθυνος της Alpine,
  • Η Clotilde Delbos, Αναπληρώτρια CEO και CFO του Groupe Renault, θα έχει την ευθύνη του Οργανισμού για τις Υπηρεσίες Νέων Μορφών Κινητικότητας.

Λίγα λόγια για τον Luca de Meo

Ο νέος CEO του Groupe Renault και εμπνευστής του πρόσφατου σχεδίου αναδιάρθρωσης, έχει γεννηθεί το 1967 στο Μιλάνο και είναι απόφοιτος της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Luigi Bocconi Commercial University του Μιλάνου. Έχει περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας στο χώρο του αυτοκινήτου.

H καριέρα του Luca de Meo ξεκίνησε στην Renault, πριν μεταβεί στην Toyota Ευρώπης, και μετά στη Fiat, όπου και ανέλαβε τη διοίκηση των Lancia, Fiat και Alfa Romeo.

Το 2009, ο Luca de Meo προσχώρησε στο VW Group, ως Διευθυντής Marketing των επιβατικών οχημάτων της VW, αλλά και όλου του VW Group. Αργότερα, το 2012, κέρδισε μια θέση μέλους στο Διοικητικό Συμβούλιο, ως υπεύθυνος Πωλήσεων και Marketing της Audi AG.

Από την 1η Νοεμβρίου του 2015, μέχρι τον Ιανουάριο του 2020, ήταν Πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής της SEAT, μέλος των Εποπτικών Συμβουλίων των Ducati και Lamborghini, αλλά και Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του VW Group στην Ιταλία.

Nikos Loupakis

Μηχανολόγος Μηχανικός - Δημοσιογράφος

Add comment

Kατηγορίες

Ημερολόγιο

Σεπτέμβριος 2020
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Αυγ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930