Sto Timoni

Επτά βραβεία design για δυο εταιρίες αυτοκινήτου

Η Hyundai Motor Company και η πολυτελής μάρκα της Genesis κατέκτησαν επτά (7) βραβεία στα Red Dot Design Awards, στις κατηγορίες Brand & Communication Design, συμπεριλαμβανομένου του βραβείου “Best of the Best” που απονεμήθηκε στην ταινία της καμπάνιας “Second First Steps”.

Τα βραβεία σχεδίασης Red Dot καθιερώθηκαν το 1955 και μαζί με τα iF και IDEA αποτελούν τις τρεις παγκοσμίως αναγνωρισμένες διακρίσεις στον τομέα του design. Tα βραβεία διοργανώνονται κάθε χρόνο στη Γερμανία, από το Design Zentrum Nordrhein Westfalen επιλέγοντας τις συμμετοχές για το Product Design, Brand & Communication και το Design Concept.

Η Hyundai έχει κερδίσει και στο παρελθόν βραβεία στην κατηγορία Product Design ξεκινώντας με το πρώτο Red Dot Award το 2012 για το i30 και στη συνέχεια από το 2018 και κάθε χρόνο βραβεύεται στην κατηγορία Brand & Communication. Φέτος, η ταινία της καμπάνιας “Second First Steps” κατέκτησε το Best of the Best βραβείο αλλά και την κορυφή στην κατηγορία Film & Animation, ενώ πέντε βραβεία Brand & Communication απονεμήθηκαν στα Hyundai Hi-Charger, Hyundai X BTS Goods, Future Mobility Solutions Exhibition Hall, στο Παγκόσμιο Μουσείο Ποδοσφαίρου FIFA στο Παρίσι και στο Genesis Infotainment System’s copper design με το οποίο η εταιρία κατέκτησε την κορυφή της κατηγορίας Interface & User Experience Design

Το βραβείο “Best of the Best” στην κατηγορία Advertising (Υποκατηγορία: Integrated Campaign) απονεμήθηκε στην ταινία της καμπάνιας “Second First Steps” της Hyundai, η οποία κατέκτησε επίσης την 1η θέση στην κατηγορία Film & Animation (Υποκατηγορία: Online Film).

Παράλληλα, πέντε ακόμη βραβεία κατέκτησε η Hyundai για τα “Hyundai’s Hi-Charger” στην κατηγορία Interface & User Experience Design, “Hyundai X BTS Goods” στην κατηγορία Advertising (Υποκατηγορία: Image Campaign), “Future Mobility Solutions Exhibition Hall” στην κατηγορία “Fair Stands” (Υποκατηγορία: Stands & Booths) και “FIFA World Football Museum” στην κατηγορία Spatial Communication (Υποκατηγορία: Event Design).

Η Genesis αντίστοιχα κατέκτησε την κορυφή της κατηγορίας Interface & User Experience Design για το copper design του συστήματος ψυχαγωγίας της. Αυτό αποτελεί το πρώτο βραβείο Red Dot που απονέμεται στον Όμιλο για το σύστημα ψυχαγωγίας του.

Η ταινία της καμπάνιας “Second First Steps” ενσαρκώνει το όραμα της Hyundai «Progress for Humanity». H ταινία παρακολουθεί τα «Second First Steps» του τοξοβόλου αθλητή με αναπηρία κ. Jun-boem Park από την βρεφική του ηλικία, προς την μητέρα του, με τη βοήθεια του H-MEX της Hyundai Motor (Hyundai Medical Exoskeleton), μιας φορητής συσκευής ρομποτικής τεχνολογίας. Η ταινία αναδεικνύει τη φιλοσοφία της Hyundai για τη δημιουργία μελλοντικών τεχνολογιών με επίκεντρο τον άνθρωπο. Από τις 4 Αυγούστου, η ταινία έχει περισσότερες από 42 εκατομμύρια προβολές στο διαδίκτυο.

Το “Hi-Charger” είναι ένας εξαιρετικά γρήγορος φορτιστής EV που παρουσιάστηκε από τη Hyundai Motor το Νοέμβριο του 2019. Προσφέρει 350 kw υψηλής ισχύος, τεχνολογία φόρτισης υψηλής απόδοσης με ένα καινοτόμο αυτοματοποιημένο σύστημα καλωδίων που επιτρέπει την εύκολη σύνδεση φορτιστή και οχήματος.

Τα “Hyundai X BTS Goods” είναι μια σειρά αποτελούμενη από έξι προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων οικολογικών τσαντών και κλειδοθηκών που κατασκευάστηκαν με αφορμή την Ημέρα Περιβάλλοντος του 2020 ως μέρος της «Παγκόσμιας Καμπάνιας Υδρογόνου» της Hyundai που ξεκίνησε τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους.

Το “Future Mobility Solution Exhibition Hall” είναι ένα εκθεσιακό περίπτερο που παρουσίασε η Hyundai στις εγκαταστάσεις των κεντρικών της γραφείων νωρίτερα στο έτος δίνοντας την ευκαιρία στους υπαλλήλους και τους επισκέπτες να δουν από κοντά μια μικρογραφία του μελλοντικού οράματος της Hyundai για την κινητικότητα, συμπεριλαμβανομένων των UAM, PBV και Hub που παρουσιάσθηκαν στο CES του 2020. Μέσω της έκθεσης, η Hyundai μοιράστηκε το όραμά της “Progress for Humanity”, παρέχοντας στους πελάτες ελευθερία κίνησης και διαφοροποιημένες εμπειρίες κινητικότητας.

Το “Παγκόσμιο Μουσείο Ποδοσφαίρου της FIFA” ήταν ένα κέντρο δημοσίων σχέσεων που διαχειριζόταν η Hyundai Motor στο κέντρο του Παρισιού κατά τη διάρκεια του Παγκόσμιου Κυπέλλου Γυναικών FIFA του 2019. Υποδέχτηκε περίπου 28.000 επισκέπτες σε 23 ημέρες, με τους εξωτερικούς τοίχους από αερόσακους να τραβούν την προσοχή πολλών επισκεπτών. Μετά το τέλος της διοργάνωσης, οι εξωτερικοί τοίχοι ανακυκλώθηκαν και κατασκευάστηκαν οικολογικές τσάντες που δωρίστηκαν σε τοπικές κοινότητες.

Το Genesis Infotainment System με χάλκινες σχεδιαστικές λεπτομέρειες παρέχει βελτιστοποιημένη ορατότητα και άνεση κατά την οδήγηση, χρησιμοποιώντας εκλεπτυσμένες χάλκινες λεπτομέρειες που αναδεικνύουν την πολυτέλεια της μάρκας Genesis. Η πλοήγηση με βάση το AR, το Car Pay, τη λειτουργία Valet και το Home-to-Car διαθέτουν επίσης σχεδιαστικές χάλκινες λεπτομέρειες. Επιπρόσθετα, το σύστημα παρέχει ασύρματες ενημερώσεις για τη συνεχή ικανοποίηση των πελατών.

 

Angelos Papapaschalis

Add comment

Kατηγορίες

Ημερολόγιο

Οκτώβριος 2022
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31