Sto Timoni

Αυτός είναι ο άνδρας της χρονιάς: Luc Donckerwolke

Ο Luc Donckerwolke, President και Chief Creative Officer του Ομίλου Hyundai Motor, είναι ο άνδρας της χρονιάς 2022για το περιοδικό αυτοκινήτου Le Journal de l’Automobile – ή αν θέλετε ο “Man of the Year”. Πίσω από τη βράβευση κρύβεται το γεγονός ότι ο Donckerwolke θεωρείται το πρόσωπο-κλειδί, εμπνευστής της σχεδιαστικής επανάστασης των εταιριών Hyundai, Kia και Genesis – που είναι και οι μάρκες αυτοκινήτων που παράγει ο κορεατικός όμιλος. Ο Luc Donckerwolke είναι επίσης αυτός που εξερευνά σχεδιαστικά τη μελλοντική κινητικότητα, συμπεριλαμβανομένης της εναέριας, δηλαδή του Advanced Air Mobility (AAM)

Το βραβείο “Man of the Year” του γαλλικού περιοδικού Le Journal de l’Automobile κατέληξε να απονεμηθεί στον επικεφαλής σχεδίασης του Hyundai Motor Group, Luc Donckerwolke, μετά από απόφαση της κριτικής επιτροπής στην οποία συμμετείχαν 27 Γάλλοι δημοσιογράφοι αυτοκινήτου.

«Είναι τιμή μου που ανακηρύχθηκα “Man of the Year” για το 2022. Θα ήθελα να εκφράσω τις ευχαριστίες μου στην κριτική επιτροπή και στην ομάδα μου», δήλωσε ο κ. Donckerwolke. «Σε όλη τη διάρκεια της καριέρας μου, έχω εργαστεί για πολλές εταιρείες και μάρκες αυτοκινήτων, αλλά είμαι πολύ χαρούμενος που αφήνω ένα εξαιρετικό δείγμα της δουλειάς μου στο Hyundai Motor Group. Ωστόσο, αυτό το επίτευγμα δεν θα ήταν εφικτό χωρίς τη σκληρή δουλειά, τη δημιουργικότητα και την επιμονή των συναδέλφων μου».

Ο Luc Donckerwolke είναι αυτός που δημιούργησε τη σχεδιαστική γλώσσα «Sensuous Sportiness» της Hyundai το 2018 δίνοντας σε κάθε μοντέλο της εταιρίας μια ιδιαιτέρως ξεχωριστή εμφάνιση. Βρίσκοντας την αρμονία μεταξύ των αναλογιών, της αρχιτεκτονικής, του στυλ και της τεχνολογίας, απέδειξε ότι το design του αυτοκινήτου μπορεί να δημιουργήσει συναισθηματική αξία. Η σχεδιαστική του φιλοσοφία έκτοτε έχει αποδειχθεί απολύτως επιτυχημένη, με τα μοντέλα IONIQ 6 και IONIQ 5 της Hyundai να κερδίζουν το βραβείο “World Car Design of the Year” το 2023 και το 2022 αντίστοιχα, ενώ παράλληλα άλλα μοντέλα του Ομίλου έχουν επίσης βραβευθεί από πολλούς οργανισμούς.

Η 30χρονη καριέρα του Luc Donckerwolke ως σχεδιαστή αυτοκινήτων του έδωσε τη δυνατότητα να αποκτήσει παγκόσμια εμπειρία δουλεύοντας για πολλές γνωστές μάρκες, συμπεριλαμβανομένων των Bentley, Lamborghini, Skoda, Seat και Audi. O Donckerwolke εντάχθηκε στη Hyundai Motor το 2016 και ανέλαβε Chief Creative Officer του Ομίλου το 2020, επιβλέποντας τη σχεδιαστική κατεύθυνση και τη στρατηγική των εμπορικών σημάτων των Hyundai, Kia και Genesis του Ομίλου Hyundai Motor. Η κύρια ευθύνη του είναι η επίβλεψη των δημιουργικών πτυχών των εταιριών του Ομίλου καθώς και η ενίσχυση της ταυτότητάς τους.

Το βραβείο «Man of the Year» του Le Journal de l’Automobile, που εγκαινιάστηκε το 1981, τιμά μια προσωπικότητα του χώρου που την περασμένη χρονιά έδωσε καθοριστικό στίγμα στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Nikos Loupakis

Μηχανολόγος Μηχανικός - Δημοσιογράφος

Add comment

Kατηγορίες

Ημερολόγιο

Απρίλιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930