Sto Timoni

Απολύτως πρώτη στην εκτίμηση των Ελλήνων η Hyundai

Οι καιροί αλλάζουν, οι Κορεάτες κάνουν άλματα και η μεγάλη πλέον Hyundai δεν πρωτεύει μόνο στις πωλήσεις αλλά και στην απήχηση που έχει στους απλούς οδηγούς-καταναλωτές. Αποτελέσματα από δύο ανεξάρτητες μελέτες “sentiment analysis” έδειξαν ότι η Hyundai συγκεντρώνει στην Ελλάδα τα περισσότερα θετικά σχόλια τόσο σε απόλυτο αριθμό, όσο και ποσοστιαία επί του συνόλου των σχολίων ανά μάρκα, κατακτώντας τη μεγαλύτερη συνολική απήχηση στο διαδίκτυο το 2021.

Τα περισσότερα θετικά συναισθήματα από οποιαδήποτε άλλη μάρκα εκδηλώνει για τη Hyundai το ελληνικό κοινό, σύμφωνα με δύο ανεξάρτητες έρευνες.

Η πρώτη έρευνα προέρχεται από τον ασφαλιστικό συμβουλευτικό οργανισμό Compare the Market, που ανέλυσε στις χώρες της Ευρώπης, της Βόρειας Αμερικής και της Αυστραλίας τις αναδημοσιεύσεις στα social media οι οποίες σχετίζονται με θετικές ή αρνητικές απόψεις για μάρκες αυτοκινήτου. Στην έρευνα αυτή αναδείχθηκε η Hyundai ως η μάρκα για την οποία οι Έλληνες μιλούν με τα πιο θετικά σχόλια.

Η δεύτερη έρευνα διεξήχθη από την εταιρεία ερευνών NewsRelate που εξειδικεύεται σε αναλύσεις συναισθημάτων στο ελληνικό διαδίκτυο. Στην έρευνα αυτή, η Hyundai κατατάσσεται επίσης ως η πιο αγαπημένη μάρκα, ανάμεσα στις 10 δημοφιλέστερες mainstream μάρκες, καθώς συγκεντρώνει τα πολυπληθέστερα θετικά γραφόμενα στο ελληνικό διαδίκτυο, τόσο σε απόλυτους αριθμούς όσο και αναλογικά με το σύνολο των δημοσιεύσεων που αφορούν στη κάθε μάρκα. Η ίδια κορυφαία κατάταξη της Hyundai συνεχίζεται και στις μετρήσεις συνολικής θετικής απήχησης και αντιδράσεων χρηστών σε αναρτήσεις και δημοσιεύματα.

«Στον ιδιαίτερα απαιτητικό κλάδο του αυτοκινήτου, η εμπειρία του πελάτη από τον κόσμο μίας μάρκας είναι πολυσύνθετη και μακροχρόνια. Στη Hyundai ανεβάζουμε διαρκώς τον πήχη της θετικής εμπειρίας, κατασκευάζοντας αυτοκίνητα ασφαλή και τεχνολογικά προηγμένα, που ξεχωρίζουν για την αναγνωρισμένη αξιοπιστία και τον σχεδιασμό τους και, επιπλέον, την απολαυστική οδήγηση – και τα προσφέρουμε στο ελληνικό κοινό μέσα από ένα πανελλαδικό Δίκτυο προσανατολισμένο στην ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση. Όλα αυτά είναι πηγές θετικών συναισθημάτων και ο απόηχος είναι έκδηλος.» δήλωσε με αφορμή τα αποτελέσματα των δύο αυτών ερευνών ο Ανδρέας Χριστοφορίδης, Γενικός Διευθυντής της Hyundai Ελλάς.

Ενώ ο Νάσος Δέδες, Διευθυντής Marketing της Hyundai Ελλάς συμπλήρωσε από την πλευρά του ότι «Η σημερινή καταξίωση της Hyundai στις καρδιές των Ελλήνων είναι το ωραιότερο επιστέγασμα και επιβεβαίωση της διαρκώς ανοδικής εμπορικής πορείας της Hyundai στην ελληνική αγορά. Το 2021 λανσάραμε τις «μηχανές συγκίνησης» που υπογράφουν με το γράμμα Ν τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της Hyundai, το εμπνευσμένο οικογενειακό Crossover BAYON, όπως και τη νέα, πλήρως εξηλεκτρισμένη γενιά του TUCSON, που βραβεύθηκε ως «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» το 2022. Η νέα χρονιά θα δώσει ακόμη περισσότερες αφορμές για θετικά συναισθήματα στο ελληνικό κοινό, με πρωτοποριακά μοντέλα και εμπειρίες που θα μας ενθουσιάσουν όλους».

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ελλάδα είναι ιστορικά το πρώτο ευρωπαϊκό κράτος στο οποίο επέλεξε η Hyundai να φέρει τα πρώτα αυτοκίνητά της. Μάλιστα η Hyundai Ελλάς έχει στο ενεργητικό της βραβείο από την Hyundai Motor Company αφού αναδείχθηκε ο Καλύτερος Εισαγωγέας παγκοσμίως, με πρόσθετες πανευρωπαϊκές διακρίσεις στο χώρο της Εξυπηρέτησης Πελατών. Ενώ τα χαρμόσυνα για τη Hyundai νέα έρχονται μετά από ένα σερί σημαντικών διεθνών βραβείων, όπως το World Car of the Year για το Hyundai IONIQ5 που επιβεβαιώνουν την ουσιαστική αναβάθμιση της μάρκας σε όλα τα επίπεδα.

Nikos Loupakis

Μηχανολόγος Μηχανικός - Δημοσιογράφος

Add comment

Kατηγορίες

Ημερολόγιο

Νοέμβριος 2022
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930