Sto Timoni

Ανοιχτά συνεργεία και εκθέσεις αυτοκινήτων

Το γεγονός ότι με βάση το σχετικό ΦΕΚ για την αντιμετώπιση της πανδημίας και τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας η λειτουργία τόσο των συνεργείων όσο και των σημείων πώλησης (εκθέσεων) αυτοκινήτων είναι νόμιμη επισημαίνει σε ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ).

Κατά συνέπεια, η προσέλευση σε εκθέσεις και συνεργεία αυτοκινήτων είναι νόμιμη και επιτρέπεται, αρκεί φυσικά ο ενδιαφερόμενος να έχει φροντίσει να στείλει το σχετικό sms στο 13033 με την επιλογή «2» – κατ΄ εξαίρεση μετακινήσεις (μετάβαση σε εν λειτουργία κατάστημα προμηθειών αγαθών πρώτης ανάγκης).

Ήδη κάποιες εταιρίες φρόντισαν να ενημερώσουν το κοινό για το ότι συνεχίζουν κανονικά τη λειτουργία τους – και στο σημείο αυτό πρέπει να σημειώσουμε ότι στο προηγούμενο lockdown δεν είχαν λειτουργήσει με τον ίδιο τρόπο όλες οι εταιρίες, αφού σε ορισμένες περιπτώσεις υπήρξε κατά τόπους κλείσιμο των καταστημάτων.

Σε αυτή τη φάση πάντως λάβαμε ήδη δύο επίσημες ανακοινώσεις, μία από τη Hyundai και μία από την Kia:

«Με δεδομένα τα νέα μέτρα lockdown που έχουν τεθεί σε ισχύ από το Σάββατο 7 Νοεμβρίου, τόσο η HYUNDAI ΕΛΛΑΣ ΑΒΕΕ όσο και το Δίκτυο Επισήμων Εμπόρων και Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών της σε όλη την Ελλάδα παραμένουν ανοικτά για την πλήρη εξυπηρέτηση των πελατών της HYUNDAI, τηρώντας πάντα με συνέπεια και υπευθυνότητα όλα τα μέτρα πρόληψης από τον COVID-19 για την ασφάλεια των πελατών και του προσωπικού της.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν απευθείας να επικοινωνήσουν με το Επίσημο Δίκτυο Hyundai (https://www.hyundai.gr/hyundai-network/) προκειμένου να ενημερωθούν για τις ώρες λειτουργίας που θα ισχύουν την περίοδο αυτή για την Έκθεση αυτοκινήτων ή το Συνεργείο της επιλογής τους.»

«Ο ανθρώπινος παράγοντας είναι πάντα το επίκεντρο των αποφάσεών μας. Γι’ αυτό το λόγο, με συνέπεια και υπευθυνότητα και πάντα σύμφωνα με τις εθνικές οδηγίες και πρακτικές, συμμετέχουμε και προσαρμόζουμε τις λειτουργίες της Kia Hellas και του Επίσημου Δικτύου της στην σημερινή κατάσταση.

Με βάση τα παραπάνω, θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι τόσο η Kia Hellas όσο και το Δίκτυο Επίσημων Εμπόρων & Επισκευαστών της σε όλη την Ελλάδα, παραμένουμε ανοιχτά και σε πλήρη λειτουργία για να καλύψουμε οποιαδήποτε ανάγκη ενδεχομένως παρουσιαστεί, εφαρμόζοντας σχολαστικά όλα τα μέτρα πρόληψης και υγιεινής.»

Ενώ αμέσως μετά ακολούθησε και η Citroen που ενημερώνει επίσης για τις διαδικτυακές δυνατότητες εξυπηρέτησης που προσφέρει στους πελάτες της:

“Η άριστη εξυπηρέτηση των πελατών, αποτελεί για τη Citroën αδιαπραγμάτευτη αρχή και σε αυτή τη δύσκολη περίοδο για όλους, οι υπηρεσίες των Πωλήσεων όσο και του After Sales παραμένουν σε πλήρη λειτουργία. Είμαστε πάντα στη διάθεση των πελατών για να εξυπηρετήσουμε και να απαντήσουμε στις ερωτήσεις και στα αιτήματά τους, θέλοντας να διατηρήσουμε τον προνομιακό δεσμό που έχει δημιουργηθεί. Είμαστε όσο πιο κοντά μπορούμε, αλλά πάντα σε απόσταση ασφαλείας, ακολουθώντας τις νέες τεχνολογίες.
Στη Citroën βρισκόμαστε πάντα κοντά στις ανάγκες των πελατών, γιατί αυτές είναι η πηγή έμπνευσής μας. Οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα επικοινωνίας μαζί μας από το σπίτι τους, ακόμα πιο εύκολα, μέσα από τις διαδραστικές υπηρεσίες που παρέχουμε.

Οι πελάτες μπορούν να ζήσουν μία νέα εμπειρία, με live chat και βίντεο κλήσεις, απλά με ένα κλικ στις εφαρμογές WhatsApp, Viber, Skype, Messenger.

Μία vitual ξενάγηση σε μία από τις Εκθέσεις Citroën, μιλώντας με έναν αντιπρόσωπό μας, θα σας δώσει τη δυνατότητα να ανακαλύψετε τα νέα μας μοντέλα και να τα δείτε σαν να είστε εκεί. Επίσης, θα μπορέστε να ζητήσετε προσφορά ή να κλείσετε ραντεβού για test drive ή service πιο εύκολα από ποτέ μέσα από την δωρεάν εφαρμογή “MyCitroën”.

Σε αυτή τη δύσκολη για όλους μας χρονική περίοδο, η Citroën με την επιχειρησιακή συνέπεια που τη διακρίνει, έχει θέσει σε ισχύ από την πρώτη κιόλας στιγμή την παροχή καινοτόμων διαδικτυακών υπηρεσιών. Η εικονική διαμόρφωση του οχήματος που σας ενδιαφέρει (configurator), σας δίνει τη δυνατότητα με πολύ απλά βήματα να επιλέξετε το μοντέλο, τον εξοπλισμό, αλλά και τα ακριβή χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου της αρεσκείας σας. Στη συνέχεια μπορείτε να την αποθηκεύσετε και να απευθυνθείτε στο Επίσημο Δίκτυο Διανομέων της Citroën σε όλη την Ελλάδα.

Oι υπηρεσίες After Sales παραμένουν σε πλήρη λειτουργία, ενώ ταυτόχρονα δίνουν λύσεις για την περαιτέρω διευκόλυνση των πελατών. Η υπηρεσία Online Booking η οποία είναι διαθέσιμη είτε στην εφαρμογή για “MyCitroen” ή στην ειδική ενότητα στο website της Citroën, δίνει τη δυνατότητα να κλείσετε ραντεβού στον Επίσημο Επισκευαστή Citroen της επιλογής σας εύκολα και γρήγορα μέσα από το Smartphone, το Tablet ή τον Υπολογιστή, από την άνεση του σπιτιού σας.
Η χρήση του website (Citroen Online Booking), καθώς και της εφαρμογής “MyCitroen” (διαθέσιμη στο Android Market και στο Apple Store), δίνει πρόσβαση στις κρατήσεις και τον προγραμματισμό των ραντεβού, προκειμένου να πραγματοποιηθεί συντήρηση ή κάποια επισκευή, κατά τη διάρκεια ισχύος των περιοριστικών μέτρων που αφορούν στην κυκλοφορία των πολιτών.

Η Citroën προσφέρει τους παραπάνω τρόπους επικοινωνίας και προγραμματισμού των ραντεβού για τακτική συντήρηση, επιθεώρηση, έλεγχο ή επισκευή του αυτοκινήτου, δίνοντας λύσεις σε κάθε ανάγκη μέσα στο πλαίσιο των μέτρων του περιορισμού των μετακινήσεων. Η άριστη και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πελατών της Citroën είναι ένα από τα σημαντικότερα μελήματα για την εταιρεία, σε κάθε περίπτωση.”

Nikos Loupakis

Μηχανολόγος Μηχανικός - Δημοσιογράφος

Add comment

Kατηγορίες

Ημερολόγιο

Ιανουάριος 2023
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031