Sto Timoni

Piaggio Porter NP6: Βενζίνη, υγραέριο ή φυσικό αέριο για το ευέλικτο επαγγελματικό

Ως «φορτηγό πόλης» χαρακτηρίζεται από τον όμιλο Piaggio το νέο επαγγελματικό όχημα Porter NP6, που παρουσιάστηκε επίσημα την προηγούμενη βδομάδα διαδικτυακά, καθώς συνδυάζει το μικρό μέγεθος – που συνεπάγεται αυξημένη ευελιξία – με το ασυνήθιστα υψηλό ωφέλιμο φορτίο. Ενώ η δυνατότητα επιλογής καυσίμου του δίνει τα απαραίτητα περιβαλλοντικά διαπιστευτήρια.

Το φορτηγό, το οποίο κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Pontedera στην Ιταλία, είναι μικρών διαστάσεων με ωφέλιμο φορτίο άνω των 1.600 kg και διαθέτει νέους κινητήρες βενζίνης/υγραερίου και βενζίνης/μεθανίου προδιαγραφών Euro 6D Final.

«Καθώς συντελούνται ραγδαίες αλλαγές στις μετακινήσεις, στις καταναλωτικές δαπάνες και στην παράδοση προϊόντων, ο Όμιλος Piaggio προλαμβάνει τις νέες τάσεις εξελίσσοντας τη σειρά των προϊόντων του» σχολίασε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Piaggio Roberto Colaninno.

«Σήμερα, το DNA του Ομίλου Piaggio κάνει ένα ακόμη βήμα προς τα εμπρός με την ανανέωση του Porter, ενός από τα ιστορικά μας οχήματα επαγγελματικής χρήσης, ευθυγραμμίζοντάς το με τις ανάγκες των σύγχρονων αστικών μετακινήσεων. Το Porter NP6 είναι η κορυφή της στρατηγικής ανάπτυξης των Επαγγελματικών Οχημάτων Piaggio, της βασικής μας επιχειρηματικής μας δραστηριότητας, μαζί με τα δίκυκλα και τα ρομποτικά συστήματα, και θα μας βοηθήσει να ενισχύσουμε τη θέση μας στην αγορά ελαφρών οχημάτων επαγγελματικής χρήσης και να προωθήσουμε την ανάπτυξη του Ομίλου διεθνώς», κατέληξε ο Colaninno.

Πολλαπλή ευελιξία

Οι μικρές διαστάσεις (το πλάτος της καμπίνας είναι μόλις 1,64 m) και οι νέοι κινητήρες CombiFuel (βενζίνης/υγραερίου και βενζίνης/μεθανίου[CNG]*) 1498 κ.εκ., προδιαγραφών Euro 6D Final, καθιστούν το Piaggio Porter NP6 το ιδανικό επαγγελματικό όχημα πόλης για τις λεγόμενες “παραδόσεις στο τελευταίο χιλιόμετρο” καθώς και για μεταφορές εμπορευμάτων σε μικρές και μεσαίες αποστάσεις.

Κινητήρας: 4χρονος κύκλος Otto, 4 κύλινδροι σε σειρά, κυβισμός 1,5 l, διανομή με 16 βαλβίδες με διπλό εκκεντροφόρο άξονα επί κεφαλής, με καδένα, διπλό κατανεμητή φάσης στην εισαγωγή και εξαγωγή, μονομπλοκ και κεφαλή από κράμα αλουμινίου, ευρώ 6D-Final.

 

Οι κινητήρες CombiFuel διατίθενται σε δύο διαφορετικές εκδόσεις, ανάλογα με την απαιτούμενη αυτονομία του συστήματος υγραερίου ή μεθανίου: Short Range που προορίζεται κυρίως για αστική χρήση και Long Range για εργασίες που απαιτούν μεγαλύτερη αυτονομία και μεγαλύτερη ικανότητα φόρτωσης.

Αυξημένο οφέλιμο φορτίο και δυνατότητα διασκευών

Σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, το Piaggio Porter NP6 στοχεύει σε ένα ευρύτερο κοινό, αυξάνοντας το ωφέλιμο φορτίο κατά 30% και προσφέροντας εντυπωσιακές επιλογές διαμόρφωσης.

Η σειρά Porter NP6 είναι ολοκληρωμένη και εξαιρετικά ευέλικτη και προσαρμόσιμη, με εκατοντάδες παραλλαγές. Υπάρχουν τρία μοντέλα, δύο με ανοικτή καρότσα (σταθερή ή ανατρεπόμενη) και ένα με πλαίσιο για μεγάλη ποικιλία διαμορφώσεων με υπερκατασκευές.

Ως όχημα επαγγελματικής χρήσης, έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τη μεγιστοποίηση του ωφέλιμου φορτίου, διατηρώντας το μικρό μέγεθος και την ευελιξία και βελτιώνοντας παράλληλα τα επίπεδα ασφάλειας και άνεσης του οχήματος.

Όσον αφορά την ικανότητα φόρτωσης του πλαισίου, οι εκδόσεις με μονούς τροχούς στον πίσω άξονα υποστηρίζουν έως 1.275 kg, ενώ οι εκδόσεις με διπλούς τροχούς υπερβαίνουν τα 1.600 kg, μεταφέροντας φορτία πολύ μεγαλύτερα από το ίδιο βάρος του οχήματος και διατηρώντας το μεικτό βάρος κάτω από 2.800 kg.

Η νέα σειρά Porter NP6 κατασκευάζεται στην Ιταλία, στο εργοστάσιο του Ομίλου Piaggio στην Pontedera και διανέμεται στις κύριες ευρωπαϊκές χώρες μέσω ενός δικτύου διανομέων που ειδικεύονται στην παροχή υπηρεσιών πώλησης και υποστήριξης επαγγελματικών οχημάτων, με στόχο τη μέγιστη ικανοποίηση των πελατών.

Ανάλογα με τις διαμορφώσεις, το Piaggio Porter NP6 θα πωλείται σε ανταγωνιστική τιμή που θα ξεκινά από τα 17.080 € για την έκδοση βενζίνης/υγραερίου.

*CNG: Compressed Natural Gas (συμπιεσμένο φυσικό αέριο). Το πιο οικονομικό και «καθαρό» από τα καύσιμα που χρησιμοποιούνται στους συμβατικούς, θερμικούς κινητήρες.

Πηγή: Piaggio Hellas

 

 

Nikos Loupakis

Μηχανολόγος Μηχανικός - Δημοσιογράφος

Add comment

Kατηγορίες

Ημερολόγιο

Απρίλιος 2021
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930