Sto Timoni

Ford Explorer: το SUV του ευκατάστατου πολύτεκνου οικολόγου

Το νέο Ford Explorer, το μεγάλο και plug in hybrid SUV της Ford, έρχεται να δηλώσει παρών όχι απλά στο χώρο των SUV, αλλά στο χώρο των premium μοντέλων που διεκδικούν μια θέση στην ελληνική αγορά. Επιδίωξη του νέου Ford Explorer, που εκτός των άλλων είναι και επταθέσιο, και εξοπλισμένο με ότι πιο προηγμένο διαθέτει το τενχολογικό οπλοστάσιο της μαμάς εταιρίας είναι να αποτελέσει μια ιδιαίτερη πρόταση που χαρακτηρίζεται επίσης από την εντυπωσιακή ισχύ και τις αυξημένες δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου.

Με άφθονους χώρους για επτά επιβάτες, πολυτελές εσωτερικό, προηγμένες τεχνολογίες και μία ισχυρή plug-in υβριδική μονάδα κίνησης με θηριώδη ισχύ και ροπή, το νέο Ford Explorer Plug-in Hybrid έρχεται και στη χώρα μας να ανατρέψει τα δεδομένα στην κατηγορία των πολυτελών SUV.

Συνδυάζοντας τις δυναμικές επιδόσεις εντός και εκτός δρόμου με την επιβλητική σχεδίαση, το νέο Ford Explorer Plug-in Hybrid προσφέρει πολυτέλεια, κορυφαία ασφάλεια και άνεση, καθώς επίσης και ένα πλήθος καινοτόμων τεχνολογιών που εξασφαλίζουν κορυφαίες επιδόσεις, αλλά και ασυναγώνιστα επίπεδα διασύνδεσης, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας.

  • Το νέο, 7θέσιο Ford Explorer Plug-in Hybrid εφοδιάζεται με ένα προηγμένο, plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης που συνδυάζει έναν 3λιτρο V6 βενζινοκινητήρα της οικογένειας EcoBoost και ηλεκτροκινητήρα που αποδίδουν συνδυαστικά ισχύ 457 hp και ροπή 825 Nm.
  • Επιβλητικό ντιζάιν, κορυφαία ποιότητα κατασκευής, άφθονοι χώροι, απαράμιλλη πολυτέλεια και πλούσιος στάνταρ εξοπλισμός στο εσωτερικό για τις διαθέσιμες εκδόσεις ST-Line και Premium
  • Στάνταρ σύστημα τετρακίνησης Intelligent All-Wheel Drive με Terrain Management System και επτά προφίλ οδήγησης. Το νέο Explorer Plug-in Hybrid προσφέρει την βέλτιστη ισορροπία άνεσης, απόδοσης και επιδόσεων σε όλες τις οδηγικές συνθήκες

Φιλική προς το περιβάλλον ισχύς

Το Explorer Plug-In Hybrid συνδυάζει τον πανίσχυρο, 3λιτρο EcoBoost V6 βενζινοκινητήρα της Ford με ηλεκτροκινητήρα, γεννήτρια και μπαταρία ιόντων λιθίου 13,6 kWh με δυνατότητα φόρτισης από εξωτερική πηγή (Plug In) αλλά και φόρτιση εν κινήσει, μέσω συστήματος αναγεννητικής πέδησης, αποδίδοντας συνδυαστικά ισχύ 457 ίππων και ροπή 825 Nm. Ο παραπάνω συνδυασμός καθιστά το νέο Explorer Plug-In Hybrid το ισχυρότερο υβριδικό όχημα της Ford.

 

Το εν λόγω σύστημα παραγωγής ισχύος συνδυάζεται με το κορυφαίο, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 10 σχέσεων της Ford, σύστημα ευφυούς τετρακίνησης Intelligent All-Wheel Drive και Terrain Management System με επτά προφίλ οδήγησης, δίνοντας τη δυνατότητα στο νέο Explorer Plug-In Hybrid να μεταφέρει με χαρακτηριστική άνεση έως και επτά άτομα, να ρυμουλκεί τρέιλερ βάρους έως και 2.500 kg, αλλά και να προσφέρει δυνατότητα κίνησης με μηδενικούς ρύπους, αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα τους, για έως 48 km NEDC (42 km WLTP) περιορίζοντας παράλληλα την κατανάλωση καυσίμου στα 2,9 l/100 km NEDC (από 3,1 l/100 km WLTP) και τις εκπομπές CO2 στα 66 g/km NEDC (71 g/km WLTP).

Ford Explorer: ικανοποιεί με τους χώρους του και τους πολύτεκνους

Το νέο Explorer αξιοποιεί στο μέγιστο βαθμό τις εντυπωσιακές εξωτερικές διαστάσεις του προσφέροντας κορυφαίους χώρους για όλους τους επιβάτες. Με περίπου 1 μέτρο χώρο για το κεφάλι και στις τρεις σειρές καθισμάτων και πάνω από 1,5 m για τους ώμους και τους γοφούς για τους επιβάτες της πρώτης και δεύτερης σειράς, όλοι μπορούν να απολαμβάνουν την πολυτέλεια της καμπίνας του νέου Explorer.

Η 7θέσια διάταξη καθισμάτων μεταφράζεται επίσης σε μέγιστη ευελιξία, με εντυπωσιακό χώρο φόρτωσης που φτάνει τα 2.274 λίτρα σε 2θέσια διάταξη. Τα καθίσματα Easy Fold με ηλεκτρική επαναφορά σε όρθια θέση (Power Raise) για την τρίτη σειρά διευκολύνουν τη μετατροπή του χώρου για οποιονδήποτε συνδυασμό επιβατών και αποσκευών, ενώ υπάρχουν επιπλέον 123 λίτρα βοηθητικού αποθηκευτικού χώρου στην καμπίνα.

Οι δύο πλούσια εξοπλισμένες εκδόσεις του Ford Explorer

Το νέο Ford Explorer Plug-in Hybrid διαθέτει για πρώτη φορά οθόνη αφής 10,1″ LCD τοποθετημένη κατακόρυφα στην κεντρική κονσόλα η οποία λειτουργεί σε συνεργασία με την ψηφιακή οθόνη 12,3″ του πίνακα οργάνων προσφέροντας εξατομικευμένες πληροφορίες στον οδηγό. Επίσης παρέχει την δυνατότητα προβολής των χαρτών σε πλήρη οθόνη συνδέοντας τον οδηγό με τον ψηφιακό κόσμο μέσω των λειτουργιών του Ford SYNC3.

Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης πέντε πρίζες 12-volt, δύο θύρες USB για την πρώτη και δεύτερη σειρά, 12 ποτηροθήκες και σύστημα κλιματισμού τριών ζωνών (Tri-Zone Climate Control).

Το νέο Ford Explorer Plug-in Hybrid θα διατίθεται στη χώρα μας στην σπορτίφ έκδοση ST-Line με ιδιαίτερο εξωτερικό στυλ που του δίνει μια δυναμική προσωπικότητα, αλλά και στην έκδοση Platinum που συνδυάζει σχεδιαστικά στοιχεία χρωμίου στις εξωτερικές επιφάνειες με την κομψότητα ενός υπερπολυτελούς εσωτερικού με ένθετα από γνήσιο ξύλο.

Το νέο Ford Explorer Plug-in Hybrid διατίθεται στην τιμή των 84.885€ για την έκδοση ST-Line και των 85.575€ για την έκδοση Platinum με στάνταρ εξοπλισμό που περιλαμβάνει κυριολεκτικά τα πάντα σε συνδυασμό με 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect. Μπορείτε να το αποκτήσετε εύκολα με προνομιακό πρόγραμμα χρηματοδότησης Ford Finance που προσφέρει επιτόκιο 1,99%*, προκαταβολή από 40% και έως 60 μηνιαίες δόσεις,

* Ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο πλέον εισφοράς 0,60% του Ν. 128/1975

Διαμορφώστε το νέο Ford Explorer εδώ: https://bit.ly/33jscFr

Στάνταρ εξοπλισμός του νέου Ford Explorer

Έκδοση ST-Line

Βασικά εξωτερικά χαρακτηριστικά

  • Σπορ Ανάρτηση και Ζάντες ελαφρού κράματος 20″ 5×2 ακτίνων με φινίρισμα φρεζαριστό μεταλλικό/Dark Tarnish και Ελαστικά παντός καιρού & ρεζέρβα με ελαστικό 165/7 R18
  • Προβολείς LED με ενσωματωμένα φώτα ημέρας LED, αυτόματη δυναμική ρύθμιση ύψους δέσμης και αυτόματη αλλαγή μεγάλης σκάλας προβολέων (ΑΗΒ), Προβολείς ομίχλης LED και Πίσω φώτα LED
  • Ηλεκτρική, αυτόματα ανοιγόμενη, πόρτα χώρου αποσκευών
  • Λαμιναρισμένα ηχομονωτικά κρύσταλλα ασφαλείας οδηγού και συνοδηγού και Φιμέ κρύσταλλα ασφαλείας σε 2η και 3η σειρά και στην πόρτα του χώρου αποσκευών
  • Εξωτερικοί καθρέφτες – Μαύροι γυαλιστεροί, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, με μνήμη ρύθμισης του οδηγού και του συνοδηγού, θερμαινόμενοι, αυτόματα αναδιπλούμενοι, με ενσωματωμένα φλας LED, λυχνίες επιτήρησης τυφλών σημείων (BLIS), φώτα εδάφους με φωτισμό υποδοχής
  • Πανοραμική ηλιοροφή ηλεκτρικά ανοιγόμενη και Σύστημα απόψυξης του πίσω παρμπρίζ
  • Δαγκάνες φρένων βαρέος τύπου εμπρός και πίσω

Προηγμένα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης της οδήγησης

  • Επιτήρηση τυφλών σημείων (Blind Spot Information System – BLIS) με προειδοποίηση για διερχόμενο όχημα Cross (Traffic Alert – CTA) και κάλυψη ρυμουλκούμενου
  • Έξυπνο σύστημα σταθερής ταχύτητας (Intelligent Adaptive Cruise Control – IACC) με Stop & Go και:
  • Υποβοήθηση διατήρησης στο κέντρο της λωρίδας (Lane Centering Assist) και σύστημα διατήρησης λωρίδας με Υποβοήθηση & Προειδοποίηση διατήρησης λωρίδας
  • Υποβοήθηση κίνησης σε κυκλοφοριακή συμφόρηση
  • Αναγνώριση πινακίδων ορίου ταχύτητας (Speed Sign Recognition)
  • Έξυπνο σύστημα υποβοήθησης ελέγχου της ταχύτητας – Intelligent Speed Assistance (ISA)
  • Έλεγχος επαγρύπνησης του οδηγού – Driver Alert
  • Υποβοήθηση ελιγμού αποφυγής – Evasive Steering Assist (ESA)
  • Σύστημα αποτροπής σύγκρουσης (Collision Mitigation System) 2ης γενιάς με αναγνώριση πεζών και προειδοποίηση για σύγκρουση εμπρός (Forward Collision Warning – FCW), δυναμική υποστήριξη των φρένων (Dynamic Brake Support – DBS), σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος (Automated Emergency Braking – AEB) με προειδοποίηση και ένδειξη απόστασης (Distance Alert/Distance Indication)
  • AdvanceTrac με σύστημα ευστάθειας κλίσεων Roll Stability Control (RSC)

Άλλα συστήματα παθητικής και ενεργητικής ασφαλείας

  • Προηγμένο σύστημα Advanced Restraints System (ARS) με μετωπικούς αερόσακους οδηγού και συνοδηγού δύο σταδίων με αισθητήρες βάρους και θέσης στα καθίσματα, ζώνες ασφαλείας σε όλες τις θέσεις της 2ης και 3ης σειράς, με προεντατήρες και μηχανισμό περιορισμού του φορτίου – Πλευρικοί αερόσακοι, αερόσακοι οροφής με αισθητήρα ανατροπής, προεντατήρες στις ζώνες ασφαλείας και αερόσακο γονάτων οδηγού και συνοδηγού
  • Κάτω και πάνω σημεία πρόσδεσης παιδικού καθίσματος στα καθίσματα της 2ης και 3ης σειράς
  • Σύστημα παρακολούθησης της πίεσης κάθε ελαστικού – Individual Tyre Pressure Monitoring System (ITPMS)
  • Σύστημα ειδοποίησης μετά από σύγκρουση – Post Crash Alert System
  • Σύστημα παραμετροποίησης των ρυθμίσεων του αυτοκινήτου ανάλογα με το κλειδί που χρησιμοποιείται – MyKey
  • Περιμετρικός συναγερμός
  • Αισθητήρες απόστασης στάθμευσης εμπρός & πίσω και Πανοραμική κάμερα 360 μοιρών με διαιρούμενη εικόνα και σύστημα πλύσης
  • Πλήρως αυτόματο σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης – Active Park Assist 2
  • Σύστημα ελεγχόμενης κατάβασης – Hill Descent Control (HDC) και Υποβοήθηση εκκίνησης στην ανηφόρα – Hill Start Assist (HSA)
  • Αυτόματο φρενάρισμα μετά από σύγκρουση – Post-Collision Braking (PCB)
  • Σύστημα διαχείρισης συστήματος κίνησης (Terrain Management System™ – TMS) με επτά λειτουργίες οδήγησης (Normal, Sport, Trail, Slippery, Tow / Haul, Eco και Deep Snow and Sand)
  • Αυτόματο σύστημα κλήσης έκτακτης ανάγκης (Automatic Emergency Call System – AECS) με ανίχνευση ανατροπής
  • Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες εμπρός με αισθητήρα βροχής
  • Σταθεροποίηση σε πλάγιο άνεμο και Έλεγχος αναδίπλωσης ρυμουλκουμένου – Trailer Sway Control (TSC)
  • Ενεργή απόσβεση θορύβου με ηλεκτρονικό σύστημα βελτίωσης του ήχου – Active Noise Cancellation (ANC)
  • Ήχος προειδοποίησης ηλεκτρικής κίνησης για τους πεζούς

Βασικά εσωτερικά χαρακτηριστικά

  • Ford SYNC3 με οθόνη αφής 10.1″ LCD στην κεντρική κονσόλα του ταμπλό με σύστημα πλοήγησης
  • Ψηφιακός Πίνακας οργάνων 12.3″
  • Ηχοσύστημα B&O με ενισχυτή 980 W, 14 ηχεία (συμπ/νου subwoofer)
  • Είσοδος χωρίς κλειδί (Ford Key Free) με κουμπί εκκίνησης του κινητήρα (Ford Power)
  • Σπορ καθίσματα, Δερμάτινες επιφάνειες καθισμάτων με μικροδιάτρηση και κόκκινη ραφή ST-Line και Θερμαινόμενα & ψυχόμενα καθίσματα εμπρός (θερμαινόμενα καθίσματα στη 2η σειρά)
  • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού & συνοδηγού με 10 ρυθμίσεις (ηλεκτρική ρύθμιση κλίσης καθίσματος, κλίσης της πλάτης και στήριξης της μέσης) και 3 προγραμματιζόμενες θέσεις για τη ρύθμιση της θέσης οδήγησης
  • Μονοκόμματο κάθισμα διαιρούμενο 35/30/35 στη 2η σειρά με εύκολη είσοδο στην 3η σειρά και αναδιπλούμενο κεντρικό υποβραχιόνιο, Ηλεκτρική υποβοήθηση αναδίπλωσης στη 2η σειρά καθισμάτων και 3η σειρά με κάθισμα διαιρούμενο 50/50 με ηλεκτρική αναδίπλωση σε οριζόντια θέση PowerFold
  • Προβολή πυξίδας και Φωτοχρωματικός εσωτερικός καθρέφτης
  • FordPass Connect
  • Βάση ασύρματης φόρτισης φορητών συσκευών
  • Ατμοσφαιρικός κρυφός φωτισμός
  • Αυτόματο σύστημα κλιματισμού τριών ζωνών με φίλτρο σωματιδίων αέρα καμπίνας & βοηθητικά χειριστήρια στα πίσω καθίσματα
  • Ποτηροθήκες (10 θέσεις) & 5 Πρίζες 12V, Εύκαμπτες θήκες πίσω από την πλάτη των καθισμάτων οδηγού και συνοδηγού
  • Περιστροφικός επιλογέας αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων και Ηλεκτρικό φρένο στάθμευσης
  • Τιμόνι – Θερμαινόμενο, σπορ, με ραφή ST-Line Red City και το λογότυπο του ST, με χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων

Platinum (επιπλέον της ST-Line)

Βασικά εξωτερικά χαρακτηριστικά

  • Ζάντες ελαφρού κράματος 20″ 5×2 ακτίνων με φινίρισμα φρεζαριστό μεταλλικό/μαύρο γυαλιστερό (ελαστικά 255/40)
  • Χρωμιωμένα εξωτερικά ένθετα διακοσμητικά Platinum

Βασικά εσωτερικά χαρακτηριστικά

  • Ταμπλό με φινίρισμα από γνήσιο ξύλο Figured Ash Swirl
  • Ταπέτα δαπέδου – Εμπρός και πίσω με ρέλι Nubuck σε χρώμα Brunello και μπορντούρα με το λογότυπο του Platinum
  • Φωτιζόμενα Καλύμματα μαρσπιέ ‘Platinum’ με χρωμιωμένο φινίρισμα
  • Ένθετες εσωτερικές επιφάνειες- Δέρμα Geneva σε Ebony

Nikos Loupakis

Μηχανολόγος Μηχανικός - Δημοσιογράφος

Add comment

Kατηγορίες

Ημερολόγιο

Απρίλιος 2021
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930