Sto Timoni

Captrur σε Βενζίνη, LPG, diesel, & plug in hybrid: πολυπρόσωπη ισχύς

Από τα πλέον δημοφιλή στην κατηγορία των compact SUV (B-SUV) μοντέλα, με πάνω από 1,5 εκατομμύριο πωλήσεις σε 90 χώρες από το 2013 μέχρι σήμερα, το Renault CAPTUR επανέρχεται δριμύτερο. Χτισμένο πάνω στη νέα, αρθρωτή πλατφόρμα CMF-B του Groupe Renault, εξοπλίζεται με κινητήρες βενζίνης, diesel και διπλού καυσίμου (βενζίνης – LPG), ενώ, μέσα στη χρονιά, θα είναι διαθέσιμο και στην επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση E-TECH Hybrid Plug-in.

Renault CAPTUR

Οι επιλογές των μονάδων ισχύος

Κινητήρες βενζίνης

  • 1.0 TCe 100: Το νέο CAPTUR είναι το 2ο μοντέλο στη γκάμα της Renault, μετά το νέο CLIO, που εφοδιάζεται με τον 3κύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης 1.0 Tce, με ισχύ 100 PS και ροπή 160 Nm. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων.
  • 1.3 TCe 130 FAP: Ο κινητήρας Energy 1.3 TCe FAP με ισχύ 130 PS και ροπή 240 Nm, τοποθετείται και στο CAPTUR και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη (EDC) 7 σχέσεων, με paddles αλλαγής στο τιμόνι.
  • 1.3 TCe 155 FAP: Η έκδοση των 155 ίππων – με ροπή 270 Nm – του κινητήρα 1.3 TCe FAP συνδυάζεται με στάνταρ αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC) 7 σχέσεων, με paddles αλλαγής στο τιμόνι και απευθύνεται σε εκείνους που επιθυμούν να εκμεταλλευθούν ακόμα περισσότερο τα δυναμικά χαρακτηριστικά του Renault CAPTUR.
Energy TCe 100 – 155 PS

Κινητήρες diesel

1.5 Blue dCi 95 & 115: Ο κινητήρας 1.5 Blue dCi, έχει υποστεί τις κατάλληλες βελτιώσεις ώστε να πληροί τις καινούργιες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων καθώς διαθέτει σύστημα καταλύτη επιλεκτικής αναγωγής (SCR), διατίθεται σε δύο παραλλαγές προσαρμοσμένες για χρήση εντός και εκτός πόλης: με 95 ίππους / 240 Nm και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων για εξαιρετικά οικονομική οδήγηση και 115 ίππους / 260 Nm με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη (EDC) 7 σχέσεων, με paddles αλλαγής στο τιμόνι.

2019 – Essais presse Nouveau Renault CAPTUR en Grèce

Κινητήρας διπλού καυσίμου βενζίνης / υγραερίου (LPG)

1.0 TCe 100 LPG

To νέο Renault CAPTUR διατίθεται, από την έναρξη του λανσαρίσματός του στην Ελλάδα, και με το νέο 3κύλινδρο turbo κινητήρα 1.0 TCe 100 LPG, που είναι διπλού καυσίμου – έχει δηλαδή τη δυνατότητα λειτουργίας είτε με βενζίνη είτε με υγραέριο. Η μέγιστη ροπή φτάνει τα 170 Nm, που είναι διαθέσιμα από τις μόλις 2.000 σ.α.λ. ενώ η Renault υπόσχεται χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και περιορισμένες εκπομπές ρύπων CO2 (περίπου 8% χαμηλότερους ρύπους, από τον αντίστοιχο κινητήρα βενζίνης).

Σημειώστε ότι η ενσωμάτωση του συστήματος υγραεριοκίνησης στο νέο Renault Captur πραγματοποιείται στο εργοστάσιο κατασκευής του μοντέλου. Αυτό σημαίνει ότι το υγραεριοκίνητο Captur διαθέτει όλα τα πλεονεκτήματα ενός εργοστασιακού τελικού προϊόντος. Ο turbo κινητήρας βενζίνης TCe 100 LPG είναι σχεδιασμένος εξ’ αρχής για να δουλεύει και με LPG. Παράλληλα, η δεξαμενή του υγραερίου είναι φτιαγμένη από ατσάλι υψηλής αντοχής και τοποθετημένη στο χώρο που, στις απλές εκδόσεις, τοποθετείται ο εφεδρικός τροχός (ρεζέρβα), χωρίς να επηρεάζει τη χωρητικότητα του διαμερίσματος των αποσκευών.

Οι τιμές του Renault CAPTUR ξεκινούν από 16.880 ευρώ. Προσφορά λανσαρισματος: δωρο το χρωμα (μεταλλικο – διχρωμίες) με οφελος για τον πελατη εως 1.000 ευρω

Το νέο Renault Captur καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών και από 3 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια

Υβριδικό, επαναφορτιζόμενο σύστημα κίνησης

E-TECH Plug-in

E-TECH plug-in

Μέσα στο 2020, το νέο Renault CAPTUR θα είναι διαθέσιμο με το νέο E-TECH Plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης. Ο E-TECH Plug-in κινητήρας των 160 ίππων και η αυξημένη ισχύς της μπαταρίας (9.8 kWh και 400V) σημαίνει ότι το All-new CAPTUR μπορεί να διανύσει αποκλειστικά με τη μπαταρία του και με μηδενικούς ρύπους έως και 50 χιλιόμετρα, με ταχύτητες έως 135 χλμ/ώρα σε μικτές συνθήκες (WLTP) και έως 65 χιλιόμετρα σε αστικές συνθήκες κίνησης (WLTP πόλη). Γεγονός που υπό συγκεκριμένες συνθήκες προσφέρει τη δυνατότητα να κινείται κανείς χωρίς καθόλου καύσιμο για μία ολόκληρη εβδομάδα σε καθημερινές διαδρομές, ενώ στη συνέχεια μπορεί αν θέλει να πραγματοποιήσει ένα ταξίδι το Σαββατοκύριακο χωρίς να προβληματιστεί καθόλου για τη φόρτιση της μπαταρίας.

Renault CAPTUR E-TECH Plug-in

Για να επιτύχει τη μεγιστοποίηση της ηλεκτρικής αυτονομίας του, η μπαταρία του Captur πρέπει να φορτίζεται τακτικά. Σε αντίθετη περίπτωση, ο κινητήρας E-TECH Plug-in λειτουργεί σαν σε ένα συμβατικό full hybrid E-TECH μοντέλο, με όλα τα πλεονεκτήματα αυτού του τύπου κίνησης. Σε μικτές συνθήκες, το All-new Renault CAPTUR E-TECH Plug-In αναμένεται να καταναλώνει περίπου 1,5 λ./100 χλμ. ενώ οι εκπομπές του CO2 δεν θα ξεπερνούν τα 32 γρ./χλμ. (τιμές WLTP) – με την προϋπόθεση, φυσικά, ότι γίνεται πλήρης αξιοποίηση της αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης.

Renault CAPTUR

 

Angelos Papapaschalis

Add comment

Kατηγορίες

Ημερολόγιο

Σεπτέμβριος 2020
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Αυγ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930