Εναρμόνιση με το νέο high tech στιλ της Renault εν μέσω ανανέωσης για ένα αυτοκίνητο – το Renault Captur – που επανέρχεται στο προσκήνιο και διαφημίζεται ως «χώρος για να ζεις», υπονοώντας εμμέσως πλην σαφώς ότι το compact SUV της γαλλικής εταιρίας προσφέρει το κάτι παραπάνω στον τομέα της άνεσης και της ποιότητας κατασκευής. Υποδεχόμαστε λοιπόν το νέο Renault Captur που είναι τώρα εφοδιασμένο με ακόμα περισσότερα στοιχεία υψηλής/ψηφιακής τεχνολογίας και προσφέρεται σε μια σε μεγάλο βαθμό εξηλεκτρισμένη γκάμα βενζινοκίνητων εκδόσεων, στην οποία ιδιαίτερη θέση κατέχει το Captur διπλού καυσίμου (βεζνίνη/υγραέριο [LPG])
Το πλέον προφανές για το νέο Renault Captur είναι ότι υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Renault που σύμφωνα με τους Γάλλους δημιουργεί ένα πιο κομψό και πιο δυναμικό αποτέλεσμα, ενώ χάρη στο εντελώς νέο μπροστινό μέρος του, το καινούριο Captur αποκτά μια πιο premium εμφάνιση. Είναι το γνωστό ευέλικτο SUV με τις συγκρατημένες εξωτερικές διαστάσεις (μήκος 4,23 μ.) και το ευρύχωρο εσωτερικό – τον χώρο για να ζεις – που προσαρμόζεται εύκολα στις ανάγκες του χρήστη, ενώ ανταποκρίνεται με τον καλύτερο τρόπο στην οδήγηση τόσο στην πόλη είτε στον ανοιχτό δρόμο.
Είναι το Renault Captur που και στη νέα του αυτή εκδοχή προσφέρει την ίδια, υψηλή θέση οδήγησης που αρέσει στους οδηγούς (ιδιαίτερα στις γυναίκες), καθώς από τη μια επιτρέπει εύκολη πρόσβαση στο όχημα, ενώ από την άλλη προσφέρει καλή περιφερειακή ορατότητα. Όλες αυτές οι ιδιότητες εξηγούν άλλωστε και το πλήθος των επιτυχιών του SUV της Renault που έχει πουλήσει πάνω από δύο εκατομμύρια μονάδες σε 90 χώρες σε όλο τον κόσμο, από την κυκλοφορία του πριν από 11 χρόνια. Εξηγούν επίσης αυτές οι ιδιότητες και την ύψιστη ελληνική διάκριση που κατέκτησε το Renault Captur: το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» 2021 για την Ελλάδα.
Είναι λοιπόν αυτό το μοντέλο, το νέο Renault Captur το αυτοκίνητο που θα επιχειρήσει να διατηρηθεί σε μια περίοπτη θέση στον χώρο των «αστικών SUV» (με τον χαρακτηρισμό «αστικών» να προέρχεται από τη γαλλική εταιρία, να χρησιμοποιείται αντί του “compact” και να αντιστοιχεί σε μοντέλα όπως τα Citroen C3 Aircross, Ford Puma, Hyundai Kona, Kia Niro, Skoda Kamiq, Toyota Yaris Cross κ.ά.), μια αγορά που αντιπροσωπεύει το ήμισυ του συνόλου των πωλήσεων της κατηγορίας Β (, η οποία από μόνη της αποτελεί το 30% της συνολικής αγοράς.
Για να ξεχωρίσει δε από το πλήθος, το νέο Renault Captur προσφέρει μεταξύ άλλων διχρωμίες αμαξώματος, αλλά και ένα πληθωρικό εσωτερικό, μαζί με πολλά στοιχεία «έξυπνου» εξοπλισμού υψηλής τεχνολογίας, ενώ παράλληλα αποκτά και μια σειρά από καινούρια στοιχεία.
Για τον ίδιο λόγο άλλωστε προσφέρεται και στη νέα, κορυφαία έκδοση “esprit Alpine” που η Renault την χαρακτηρίζει ως πιο εκφραστική μέσα και έξω, η οποία συνδυάζει την κομψότητα με τον δυναμισμό. Η καμπίνα είναι τώρα ντυμένη με νέες ταπετσαρίες και εφοδιασμένη με νέες οθόνες στο ταμπλό, που αναμφίβολα δίνουν έναν πιο High Tech τόνο στο εσωτερικό του νέου Renault Captur. Σημειώστε δε ότι ανάλογα την έκδοση, είναι, πλέον, διαθέσιμο το σύστημα πολυμέσων OpenR Link με ενσωματωμένες υπηρεσίες Google, πάνω στο πιο update λογισμικό τεχνολογίας Android Automotive 12 – μια παγκόσμια πρωτιά στην κατηγορία Β. Ενώ η εντελώς νέα ηλεκτρονική αρχιτεκτονική αναβαθμίζει την ασφάλεια καθώς ενσωματώνει μια γκάμα από 28 τελευταίας γενιάς συστήματα υποβοήθησηε του οδηγού, συμπεριλαμβανομένης της «προγνωστικής» (predictive) υβριδικής λειτουργίας οδήγησης και του συστήματος Active Driver Assist, για αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2.
Το νέο Renault Captur θα είναι διαθέσιμο σύντομα και στην Ελλάδα με μια γκάμα πέντε κινητήρων έως 160 ίππων, συμπεριλαμβανομένης της έκδοσης διπλού καυσίμου (βενζίνης – LPG) των 100 ίππων, η οποία πέραν του αποδεδειγμένα χαμηλότερου κόστους κίνησης προσφέρει και ασυναγώνιστη αυτονομία (της τάξης των 1.000 χιλιομέτρων με ένα γέμισμα και των δύο ρεζερβουάρ) και της πλήρως υβριδικής (Hybrid Electic Vehicle – HEV) “E-Tech” των 145 ίππων. Σημειώστε δε ότι προκειμένου να βελτιωθεί η «αίσθηση» που προσφέρεται στον οδηγό αλλά και ενισχυθεί ο δυναμικός χαρακτήρας της οδήγησης, το σύστημα κίνησης έχει αναβαθμιστεί και το τιμόνι έχει βαθμονομηθεί εκ νέου. Ανάλογα δε με την έκδοση, διαθέσιμο θα είναι και το σύστημα Extended Grip που βελτιστοποιεί την πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.
Το νέο Renault Captur θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα από το καλοκαίρι του 2024.
Σύστημα κίνησης | 1.0 TCE 90 | 1.0 TCE 100 LPG | 1.3 TCE 140 mild hybrid |
1.3 TCE 160 mild hybrid |
E-Tech full hybrid 145 |
Καύσιμο | Βενζίνη | Βενζίνη | Βενζίνη | Βενζίνη | Βενζίνη |
Ηλεκτρικό/υβριδικό σύστημα |
Όχι | Όχι | MH12 Costing stop 7kph |
MH12 Costing stop 20kph |
HEV 245V |
Κυβισμός [L]/[cm3] | 1.0 / 999 | 1.0 / 999 | 1.3 / 1330 | 1.3 / 1330 | 1.6 / 1598 |
Αριθμός κυλίνδρων | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 |
Αριθμός βαλβίδων | 12 | 12 | 16 | 16 | 16 |
Ροπή [Nm/rpm] | 160/2750 | 160/2750 (βενζίνη) 170/2000 (LPG) |
260/3500 | 270/1750 | 145/3200 ICE mode 250 ICE+EM* |
Εισαγωγή αέρα | Turbo | Turbo | Turbo | Turbo | Ατμοσφαιρική |
CO² gr/km WLTP | 131 | 119 | 133 | 133 | 105 |
0 – 100 km/h (s) | 14 | 13 | 10.4 | 8.5 | 10 |
Κατανάλωση (L/100 km) |
5,8 – 5,9 | 6,0 – 6,1 (βενζίνη) 7,7-7,9 (LPG) |
5,8 – 5,9 | 5,8 – 5,9 | 4,7 – 4,9 |
*μόνο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) και με τη συνδυασμένη λειτουργία βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα (ICE+EM)
Add comment