Sto Timoni

Νέο Ford Ranger: ικανό επαγγελματικό, δυναμικό 4Χ4 και diesel!

To νέο Ford Ranger επιστρέφει δριμύτερο, εφοδιασμένο με υψηλή τεχνολογία, ευφυή συνδεσιμότητα, αλλά και αναβαθμισμένες μεταφορικές δυνατότητες κατάλληλο τόσο για επαγγελματική χρήση, όσο και για δραστηριότητες ελευθέρου χρόνου. Παράλληλα το επιτυχημένο pick up της Ford παραμένει ένα εξαιρετικά ικανό όχημα εκτός δρόμου εφοδιασμένο με διευρυμένη γκάμα ισχυρών και αποδοτικών diesel.

Μότο της Ford για το νέο Ranger είναι το “Living the Ranger Life”, κάτι που μοιράζονται όλοι οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί που εμπλέκονται στη δημιουργία της επόμενης γενιάς του μοντέλου.

Επικεφαλής στο εγχείρημα της επόμενης γενιάς Ranger ήταν το Κέντρο Προϊοντικής Εξέλιξης της Ford στην Αυστραλία. Η διεθνής ομάδα των εξειδικευμένων μηχανικών και σχεδιαστών του συνεργάστηκε με αντίστοιχες από όλο τον κόσμο όχι μόνο για την ενσωμάτωση των τελευταίων τεχνολογιών, ικανοτήτων και συστημάτων ασφαλείας της Ford, αλλά και για την κατασκευή και δοκιμή του Ranger σύμφωνα με τα πολύ αυστηρά πρότυπα της μάρκας Ford.

Βασισμένη στην πολυετή της τεχνογνωσία στα pick-up και στη γνώση των αναγκών των κατόχων των αυτοκινήτων του είδους, η Ford συνεργάστηκε με πελάτες από όλο τον κόσμο για τη δημιουργία ενός οχήματος και μιας εμπειρίας ιδιοκτησίας στην οποία οι αγοραστές της επόμενης γενιάς Ranger μπορούν να εντάξουν επαγγελματικές, οικογενειακές και σπορ δραστηριότητες.

Νέα εμφάνιση, νέες ικανότητες

Η εμπειρία των πελατών ήταν καθοριστική για τη δημιουργία της σκληροτράχηλης, νέας εμφάνισης της επόμενης γενιάς Ranger. Η Ford αφιέρωσε πολύ χρόνο με ιδιοκτήτες από όλο τον κόσμο, διεξάγοντας πάνω από 5.000 συνεντεύξεις και δεκάδες συνεδρίες με πελάτες για να κατανοήσει τον τρόπο χρήσης των pick-up τους και να μάθει τις επιθυμίες και προσδοκίες τους από το νέο Ranger.

Οπτικά, η επόμενη γενιά Ranger είναι τολμηρή και γεμάτη αυτοπεποίθηση, με ένα δυναμικό εξωτερικό που μοιράζεται το παγκόσμιο σχεδιαστικό DNA των pick-up μοντέλων της Ford. Η σχεδίαση περιλαμβάνει μία νέα μάσκα και χαρακτηριστικά εμπρός φώτα σε σχήμα C, ενώ η διακριτική μεσαία γραμμή ενσωματώνει οπτικά τους ακόμα πιο εντυπωσιακούς θόλους των τροχών που ενισχύουν την αίσθηση στιβαρότητας του Ranger. Για πρώτη φορά, το Ford Ranger προσφέρει προβολείς LED matrix. Στο πίσω τμήμα, τα φωτιστικά σώματα είναι σχεδιασμένα σε αρμονία με τα χαρακτηριστικά γραφικά του εμπρός τμήματος. Το εσωτερικό, που παραπέμπει σε επιβατικό αυτοκίνητο, είναι αναβαθμισμένο χρησιμοποιώντας premium, μαλακά υλικά, σε συνδυασμό με μία κεντρική οθόνη αφής σε διάταξη πορτρέτου που υποστηρίζει το γνωστό σύστημα συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας SYNC™ 4 της Ford. 3

Κάτω από το νέο αμάξωμα υπάρχει ένα αναβαθμισμένο πλαίσιο με μεταξόνιο κατά 50 mm μακρύτερο και μετατρόχιο κατά 50 mm φαρδύτερο από του προηγούμενου Ranger. Μία υδρομορφοποιημένη δομή στο εμπρός τμήμα δημιουργεί περισσότερο χώρο στο διαμέρισμα του κινητήρα για το νέο V6 και «προετοιμάζει» το Ranger για την υποστήριξη μελλοντικών, διαφορετικών τεχνολογιών κίνησης. Επίσης δημιουργεί περισσότερο χώρο στο εμπρός τμήμα του pick-up για ώστε να αυξηθεί η ροή αέρα προς το ψυγείο, γεγονός που βοηθά στο να διατηρούνται οι θερμοκρασίες λειτουργίας σε χαμηλά επίπεδα, κατά τη ρυμούλκηση ή τη μεταφορά βαρέων φορτίων.

Νέες επιλογές κινητήρων

Οι πελάτες θέλησαν περισσότερες επιλογές όσον αφορά την ισχύ και τη ροπή των μονάδων κίνησης για τη ρυμούλκηση βαρέων αντικειμένων και την οδήγηση σε ακραίες off‑road συνθήκες. Έτσι η ομάδα πρόσθεσε τον δοκιμασμένο 3.0L V6 turbodiesel της Ford και τον εξέλιξε για το Ranger. Πρόκειται για μία από τις τρεις επιλογές κινητήρων turbodiesel που διατίθενται κατά το λανσάρισμα. 1

Η επόμενη γενιά Ranger θα περιλαμβάνει στη φαρέτρα της τους δοκιμασμένους Single-Turbo και Bi-Turbo 2.0L εν σειρά τετρακύλινδρους κινητήρες diesel της Ford. Ο Single-Turbo διατίθεται με δύο διαφορετικά επίπεδα απόδοσης εξασφαλίζοντας περίσσια ισχύος και ροπής αλλά και οικονομία καυσίμου, 1 που είναι σημαντικό για τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων ή τους στόλους επαγγελματικών οχημάτων. Ο Bi-Turbo κινητήρας είναι μία πιο προηγμένη έκδοση υψηλών επιδόσεων για πελάτες που επιθυμούν περισσότερη ισχύ χωρίς αύξηση της κατανάλωσης καυσίμου.1

Βελτιωμένη άνεση και συμπεριφορά

Θέλοντας να πετύχουν την άνεση και την οδική συμπεριφορά που προσδοκούν οι πελάτες pick-up μοντέλων για ποικίλη χρήση – δουλειά, οικογένεια, ελεύθερος χρόνος – οι μηχανικοί επικεντρώθηκαν στα θεμελιώδη χαρακτηριστικά.

«Έχουμε πραγματικά ένα ευρύ φάσμα πελατών» δήλωσε ο Pearson. «Από τη μία, έχουμε τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων που εστιάζουν σε επαγγελματικές μεταφορές. Αυτοί αναζητούν ένα παραδοσιακό σύστημα κίνησης σε δύο τροχούς με μονή καμπίνα και χώρο φόρτωσης για τη μεταφορά αγαθών.

«Στο εντελώς αντίθετο άκρο, έχουμε τους λάτρεις της off-road οδήγησης, οι οποίοι οδηγούν το Ranger στο όριά του σε αγώνες αντοχής όπως το Rally Dakar. Η επόμενη γενιά Ranger θα ικανοποιεί τις ανάγκες και των δύο τύπων πελατών και όλους όσους βρίσκονται ενδιάμεσα.

Οι μηχανικοί τοποθέτησαν τους εμπρός τροχούς πιο μπροστά κατά 50mm για καλύτερη γωνία προσέγγισης, αλλά και πιο έξω για καλύτερη άρθρωση – και οι δύο επιλογές στοχεύουν στις καλύτερες επιδόσεις εκτός δρόμου. Επίσης, η έδραση των πίσω αμορτισέρ μεταφέρθηκε εξωτερικά των δοκών του πλαισίου, αναβαθμίζοντας την άνεση οδηγού και επιβατών τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου, ανεξάρτητα αν μεταφέρουν βαρέα φορτία εν ώρα εργασίας ή απλά την οικογένειά τους για βραδινό φαγητό.

Οι πελάτες θα έχουν την επιλογή μεταξύ δύο συστημάτων κίνησης και στους τέσσερις τροχούς – ένα ηλεκτρονικό σύστημα κατ’ επιλογήν τετρακίνησης εν κινήσει, ή ένα νέο, προηγμένο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης με αυτόματο πρόγραμμα λειτουργίας που δεν απαιτεί ενέργειες από τον οδηγό, σχεδιασμένα για άριστες επιδόσεις σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών. Η παροχή οδικής βοήθειας εκτός δρόμου διευκολύνεται από τους δύο κρίκους ρυμούλκησης στον εμπρός προφυλακτήρα

Πελατοκεντρικό και πολυτελές εσωτερικό

Οι πελάτες ήθελαν ένα ευέλικτο, σύγχρονο cockpit που να ικανοποιεί επαγγελματικής και οικογενειακής φύσης απαιτήσεις. Γι’ αυτό, το Ranger πρέπει να λειτουργεί ως χώρος εργασίας και ως «καταφύγιο», προσφέροντας έξυπνα και συνδεδεμένα χαρακτηριστικά με περισσότερες από ποτέ επιλογές άνεσης και αποθήκευσης.

Στην καρδιά της εμπειρίας συνδεσιμότητας του νέου Ranger βρίσκεται η μεγάλη οθόνη αφής των 10,1 ή 12 ιντσών στην κεντρική κονσόλα. Αυτή ολοκληρώνει τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων και περιλαμβάνει το τελευταίο σύστημα SYNC™ 4 της Ford, που διατίθεται έτοιμο για λειτουργία με έλεγχο μέσω φωνητικών εντολών και συστήματα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Επιπρόσθετα, υπάρχει ένα εργοστασιακά τοποθετημένο, ενσωματωμένο modem FordPass Connect, 4 που επιτρέπει συνδεσιμότητα εν κινήσει όταν συνδέεται με το FordPass™ app, 5 ώστε οι πελάτες να μπορούν να παραμένουν διασυνδεδεμένοι με τον κόσμο. Το FordPass αναβαθμίζει την εμπειρία ιδιοκτησίας με χαρακτηριστικά όπως Remote Start, 6 Vehicle Status και λειτουργίες κλειδώματος /ξεκλειδώματος μέσω κινητής συσκευής.

Πολλά από τα παραδοσιακά χειριστήρια των προφίλ οδήγησης (driving modes) έχουν μετακινηθεί από το ταμπλό στην κεντρική κονσόλα, σε ειδικό χώρο στην οθόνη του SYNC™. Πατώντας ένα μπουτόν, οι οδηγοί μπορούν να μεταφέρονται στην ειδική οθόνη του Ranger για όλα τα off-road προγράμματα και προφίλ οδήγησης, όπου παρακολουθούν το σύστημα μετάδοσης, τη γωνία διεύθυνσης του τιμονιού, τις διαμήκεις και εγκάρσιες κλίσεις του αμαξώματος και άλλα δεδομένα και επιλογές.

Η οθόνη είναι επίσης συνδεδεμένη με μία κάμερα 360-μοιρών 7 που διευκολύνει το παρκάρισμα σε στενούς δρόμους πόλεων. Επίσης, οι πελάτες μπορούν να ελέγξουν το νέο σύστημα φωτισμού ζωνών του Ranger μέσω της οθόνης αφής ή της εφαρμογής FordPass, κάτι που σημαίνει ότι δε θα χρειαστεί ποτέ ξανά να εργαστούν, να κατασκηνώσουν ή να κάνουν οτιδήποτε άλλο στο σκοτάδι. Η τεχνολογία του Ranger είναι ήδη προετοιμασμένη για το μέλλον, ώστε να μπορεί να προσφέρει ασύρματες ενημερώσεις λογισμικού μέσω Ford Power-Up χάρη στο ενσωματωμένο modem FordPass Connect.

Η ομάδα σχεδίασης δημιούργησε επίσης έξυπνους αποθηκευτικούς χώρους και χρήσιμα χαρακτηριστικά για τους ιδιοκτήτες. Δεν υπάρχουν μέρη μόνο για την τοποθέτηση του τηλεφώνου ή την ασύρματη φόρτισή του (όπου είναι συμβατό), 8 αλλά και ένας μεγάλος αποθηκευτικός χώρος στην κεντρική κονσόλα. Επιπλέον, οι τσέπες στις πόρτες είναι σχεδιασμένες για να μεταφέρουν περισσότερα πράγματα, ενώ το φαρδύ ταμπλό κρύβει ένα ντουλαπάκι στο πάνω τμήμα και αποθηκευτικούς χώρους κάτω και πίσω από τα πίσω καθίσματα.

Οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της Ford συνεργάστηκαν με πελάτες από όλο τον κόσμο για να δημιουργήσουν ένα pick-up το οποίο μπορεί να τους υποστηρίξει σε επαγγελματικές, οικογενειακές και σπορ δραστηριότητες

  • Οι σχεδιαστές της Ford δημιούργησαν μία τολμηρή, δυναμική εξωτερική σιλουέτα και ένα κομψό, high-tech, φιλόξενο εσωτερικό
  • Η επόμενη γενιά Ranger διατίθεται με δοκιμασμένους και ανθεκτικούς κινητήρες diesel μεταξύ των οποίων ένας ισχυρός V6 turbodiesel της Ford1
  • Το αναβαθμισμένο πλαίσιο και η ανάρτηση προσφέρουν κορυφαία άνεση και οδική συμπεριφορά, ανεξάρτητα αν το όχημα μεταφέρει επιβάτες, φορτία ή ρυμουλκεί τρέιλερ
  • Ο χώρος φόρτωσης έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τις ανάγκες των πελατών, προσφέροντας αυξημένη λειτουργικότητα και καλύτερη πρόσβαση

Εργονομική σχεδίαση για καλύτερη πρόσβαση και πιο λειτουργική διάταξη χώρων

«Όταν συναντηθήκαμε με τους πελάτες μας και παρατηρήσαμε πώς ανεβαίνουν στο χώρο φόρτωσης, μας δόθηκε η ευκαιρία μιας σημαντικής βελτίωσης» δήλωσε ο Anthony Hall, Ranger vehicle engineering manager. «Κάποιοι πατούν στο ελαστικό και ανεβαίνουν από το πλάι, ενώ άλλοι σκαρφαλώνουν από την ανοιχτή πίσω πόρτα.»

Έτσι εμπνευστήκαμε την ενσωμάτωση ενός πλαϊνού σκαλοπατιού πίσω από τον κάθε πίσω τροχό στη νέα γενιά του Ranger, ώστε να προσφέρουμε ένα πιο ασφαλή τρόπο πρόσβασης στην καρότσα. Επίσης, η ομάδα εξέλιξης του Ranger προσπάθησε να εξασφαλίσει ότι μεγαλύτερη ποικιλία φορτίων θα μπορούσε να χωρέσει με ασφάλεια στο χώρο φόρτωσης.

«Η αύξηση του πλάτους κατά 50mm φαίνεται ασήμαντη, αλλά η διαφορά είναι τεράστια, ιδιαίτερα στην καρότσα, αφού οι πελάτες μπορούν πλέον να φορτώνουν μερικά σημαντικά υλικά, όπως φύλλα από κόντρα πλακέ ή μια παλέτα κανονικού μεγέθους» δήλωσε ο Hall9.

Άλλα, προσεκτικά σχεδιασμένα πελατοκεντρικά στοιχεία είναι ένα νέο, ανθεκτικό κάλυμμα καρότσας που προστατεύει τόσο τα ατσάλινα πάνελ από γρατζουνιές όσο και τα γόνατα του ιδιοκτήτη από την επαφή μαζί τους. Πρόσθετοι κρίκοι πρόσδεσης σε στιβαρές ατσάλινες σωληνωτές ράγες προσφέρουν πρακτικά σημεία ασφάλισης φορτίων. Ανθεκτικά αλλά εύκαμπτα καπάκια στα πλευρικά τοιχώματα της καρότσας και στην πίσω πόρτα συγκαλύπτουν δομικά σημεία πρόσδεσης σκληρών οροφών και άλλων aftermarket αξεσουάρ.

Το Ranger προσφέρει επίσης ένα νέο σύστημα διαχείρισης φορτίων, ειδικά σχεδιασμένο με διαχωριστικά για αντικείμενα διαφόρων μεγεθών – όπως ξυλεία και εργαλειοθήκες. Οι ιδιοκτήτες μπορούν να δημιουργούν μικρότερους χώρους για την αποθήκευση αντικειμένων  – που αλλιώς θα έπρεπε να μεταφερθούν στην καμπίνα – μέσω ενός συστήματος με ελατηριωτές βάσεις που κουμπώνουν στις πλαϊνές ράγες της καρότσας. Η πίσω πόρτα μπορεί να παίξει και το ρόλο ενός πάγκου εργασίας με ενσωματωμένο χάρακα και υποδοχές για σφιγκτήρες μέτρησης, συγκράτησης και κοπής υλικών.

Ο φωτισμός των διαφόρων ζωνών – που ελέγχεται είτε μέσω της οθόνης SYNC™ από το εσωτερικό της καμπίνας ή της εφαρμογής FordPass – προσφέρει φωτισμό 360‑μοιρών γύρω από το pick-up ώστε να γνωρίζουν οι πελάτες τον περιβάλλοντα χώρο του οχήματός τους. Ο φωτισμός της καρότσας παρέχεται κάτω από τις πλαϊνές ράγες ώστε να επαρκεί είτε για την ολοκλήρωση εργασιών υπό χαμηλό φωτισμό είτε για την εύρεση αντικειμένων στην καρότσα τη νύχτα.

Το βιβλίο παραγγελιών για τη νέα γενιά Ranger θα ανοίξει στην Ευρώπη στα τέλη του 2022 και οι παραδόσεις στους πελάτες θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2023. Η επόμενη γενιά Ranger θα κατασκευάζεται στα εργοστάσια της Ford σε Ταϋλάνδη και Ν. Αφρική από το 2022, ενώ σε επόμενο στάδιο θα ανακοινωθούν και άλλες αγορές. Το σημερινό Ranger ηγείται της Ευρωπαϊκής κατηγορίας των pick-up οχημάτων και πρόσφατα πέτυχε ένα νέο ρεκόρ πωλήσεων 9-μήνου (Ιαν – Σεπ.) με 45.539 μονάδες, και μερίδιο αγοράς 39,9% . 2

Παρατηρήσεις

  1. Οι εγκεκριμένες τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2 θα δημοσιευτούν όταν πλησιάζει η έναρξη πωλήσεων. Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου/ενέργειας (WLTP), εκπομπών CO2 και ηλεκτρικής αυτονομίας έχουν μετρηθεί σύμφωνα με τις τεχνικές απαιτήσεις και προδιαγραφές των Ευρωπαϊκών Οδηγιών (Ε.Ε.) 715/2007 και 2017/1151 μετά την τελευταία τροποποίηση. Οι ισχύουσες, στάνταρ διαδικασίες δοκιμών επιτρέπουν τη σύγκριση μεταξύ διαφορετικών τύπων οχημάτων και διαφορετικών κατασκευαστών.
  2. Η Ford Ευρώπης αναφέρει τις πωλήσεις της στις 20 ευρωπαϊκές παραδοσιακές αγορές της: Αυστρία, Βέλγιο, Μ. Βρετανία, Τσεχία, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Ιταλία, Ολλανδία, Νορβηγία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ισπανία, Ρουμανία, Σουηδία και Ελβετία.
  3. Μην οδηγείτε αφηρημένοι και αποφύγετε τη χρήση συσκευών χειρός ενώ οδηγείτε. Χρησιμοποιείτε συστήματα με φωνητικές εντολές, όπου είναι δυνατόν. Μερικές λειτουργίες μπορεί να είναι ανενεργές ενώ το αυτοκίνητο κινείται. Δεν είναι όλες οι λειτουργίες συμβατές με όλα τα τηλέφωνα.
  4. Για λειτουργίες από απόσταση απαιτούνται FordPass Connect (προαιρετικό σε επίλεκτα αυτοκίνητα), FordPass app και δωρεάν Connected Services (δείτε όρους & προϋποθέσεις του FordPass για λεπτομέρειες). Τα Connected Services και οι λειτουργίες εξαρτώνται από τη διαθεσιμότητα του δικτύου. Η εξέλιξη της τεχνολογίας/τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας/και οι ικανότητες των οχημάτων μπορεί να περιορίζουν τη λειτουργικότητα και να αποτρέπουν τη λειτουργία των συνδεδεμένων υπηρεσιών. Τα Connected Services δεν περιλαμβάνουν Wi-Fi hotspot.
  5. Το FordPass app, συμβατό με επιλεγμένες πλατφόρμες smartphone, διατίθεται μέσω downloading. Ενδέχεται να ισχύουν χρεώσεις για μηνύματα και δεδομένα.
  6. Σε περιοχές όπου επιτρέπεται από το νόμο.
  7. Τα συστήματα υποστήριξης οδηγού είναι συμπληρωματικά και δεν υποκαθιστούν την προσοχή ή την κρίση του οδηγού, ο οποίος παραμένει πλήρως υπεύθυνος για τον έλεγχο του οχήματος. Δεν υποκαθιστούν την ασφαλή οδήγηση. Συμβουλευτείτε το εγχειρίδιο οδηγιών χρήσης για περιορισμούς του συστήματος.
  8. Το προαιρετικό πρωτόκολλο ασύρματης φόρτισης Qi μπορεί να μην είναι συμβατό με όλα τα κινητά τηλέφωνα.
  9. Η χωρητικότητα και η ικανότητα μεταφοράς φορτίου περιορίζονται από το βάρος και την κατανομή βάρους.

Σχετικά με τη Ford Motor Company

Η Ford Motor Company είναι μία παγκόσμια εταιρεία με έδρα στο Dearborn, Michigan, που έχει δεσμευτεί να συνεισφέρει στη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου, όπου όλοι οι άνθρωποι είναι ελεύθεροι να κινούνται και να κυνηγούν τα όνειρά τους. Το πρόγραμμα Ford+ για την ανάπτυξη και τη δημιουργία αξίας συνδυάζει υφιστάμενα πλεονεκτήματα, νέες δυνατότητες και σταθερές σχέσεις με τους πελάτες για τον εμπλουτισμό των εμπειριών και την ενίσχυση της πιστότητας αυτών των πελατών.  Η Ford σχεδιάζει, κατασκευάζει, εμπορεύεται και υποστηρίζει τεχνικά μία πλήρη γκάμα συνδεδεμένων και όλο και περισσότερο εξηλεκτρισμένων επιβατικών και επαγγελματικών οχημάτων: Φορτηγά, SUV, van και αυτοκίνητα Ford, και πολυτελή οχήματα Lincoln. Η εταιρεία επιδιώκει κορυφαίες θέσεις στους τομείς ηλεκτροκίνησης, υπηρεσιών διασυνδεδεμένων οχημάτων και λύσεων κινητικότητας, μεταξύ των οποίων τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης, ενώ παρέχει χρηματοοικονομικές υπηρεσίες μέσω της Ford Motor Credit Company. Η Ford απασχολεί περίπου 186.000 άτομα σε όλο τον κόσμο. Περισσότερες πληροφορίες για την εταιρεία, τα προϊόντα της και την Ford Motor Credit Company υπάρχουν στον ιστότοπο corporate.ford.com.

Η Ford Ευρώπης είναι υπεύθυνη για την παραγωγή, πώληση και συντήρηση οχημάτων μάρκας Ford σε 50 ανεξάρτητες αγορές ενώ απασχολεί περίπου 43.000 εργαζόμενους στις εγκαταστάσεις πλήρους ιδιοκτησίας της και κοινοπραξίες και περίπου 55.000 άτομα συμπεριλαμβανομένων των μη συγχωνευμένων επιχειρήσεων. Επιπλέον της Ford Motor Credit Company, οι δραστηριότητες της Ford Ευρώπης περιλαμβάνουν το Ford Customer Service Division και 14 εγκαταστάσεις παραγωγής (10 πλήρους κυριότητας και τέσσερις μη συγχωνευμένων κοινοπραξιών). Τα πρώτα αυτοκίνητα Ford έφτασαν στην Ευρώπη το 1903 – τη χρονιά που ιδρύθηκε η Ford Motor Company. Η Ευρωπαϊκή παραγωγή ξεκίνησε το 1911.

Πηγή: Ford Motor Hellas

Angelos Papapaschalis

Add comment

Kατηγορίες

Ημερολόγιο

Νοέμβριος 2021
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930