Με την πλέον ανανεωμένη και φρέσκια γκάμα στην ιστορία της, η Peugeot διανύει μια χρυσή εποχή στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου. Γι αυτό και η ελληνική αντιπροσωπεία της Peugeot –μέλος του Ομίλου Συγγελίδη – εφαρμόζει τώρα τη στρατηγική “Smart Diversity” η οποία αφορά στην ριζική ανανέωση και αναβάθμιση του εξοπλισμού των best-seller μοντέλων της, προσφέροντας πλήθος επιλογών και σημαντικά προνόμια στους πελάτες της.
Πιο συγκεκριμένα, τα μοντέλα της Peugeot: το σουπερμίνι 208, το SUV Peugeot 2008 και το SUV Peugeot 3008 διατίθενται σήμερα σε όλο το δίκτυο Επίσημων Διανομέων σε νέες εκδόσεις “Smart Diversity” με:
- Πλουσιότερο εξοπλισμό ασφαλείας
- Πλουσιότερο εξοπλισμό άνεσης
- 4 επιλογές κινητήριων συνόλων (βενζίνης, πετρελαίου, υβριδικές, full electric) με αυξημένη οικονομία και μειωμένες εκπομπές ρύπων
Η Peugeot αποτελεί αναμφισβήτητα έναν από τους «καθαρότερους» κατασκευαστές αυτοκινήτων στην Ευρώπη σημειώνοντας εξαιρετικά χαμηλό μέσο όρο ρύπων ανά όχημα. Η τεχνολογία της Peugeot εξασφαλίζει ότι δεν μετακυλίεται το κόστος έρευνας και ανάπτυξης που σχετίζεται με την εναρμόνιση της μάρκας με τις προδιαγραφές ρύπων της ΕΕ στον τελικό καταναλωτή.
Η εμπορική πορεία της Peugeot επιβεβαιώνει την ορθότητα της στρατηγικής που έχει ακολουθήσει η μάρκα, δημιουργώντας αφενός την σωστή γκάμα μοντέλων, εκδόσεων, κινητήριων συνόλων και αφετέρου προσφέροντας μοναδικά χαρακτηριστικά όπως ο ξεχωριστός σχεδιασμός, η τεχνολογική πρωτοπορία, η δυναμική οδήγηση αλλά και η 5ετής εργοστασιακή εγγύηση.
Πηγή: Peugeot
Add comment