Sto Timoni

McLaren Senna GTR: αρνητική άντωση 1,0 τόνου!

Η τεράστια – και κατασκευασμένη από ανθρακονήματα – πίσω αεροτομή της McLaren Senna GTR ισοδυναμεί με πτέρυγα αεροσκάφους που αντί να ανυψώνει το όχημα το πιέζει στο έδαφος με τρομακτική δύναμη αυξάνοντας την ευστάθειά του στις ψηλές ταχύτητες. Ο Principle Designer της McLaren, Esteban Palazzo αποκαλύπτει, στο δεύτερο επεισόδιο της σειράς “McLaren Tech Club series”, τι είναι αυτό που κάνει αυτή την τεράστια «φτερούγα» τόσο ξεχωριστή.

Κάθε λεπτομέρεια της McLaren Senna GTR στοχεύει, αναπόφευκτα, στο να προσφέρει μια ακραία εμπειρία οδήγησης, καθώς έχουμε να κάνουμε με ένα υπερ-αυτοκίνητο σχεδιασμένο για πίστες.

Η «απλή» McLaren Senna είναι έτσι σχεδιασμένη ώστε να παράγει αρκετή αρνητική άντωση (“downforce”: η αεροδυναμική δύναμη που πιέζει το αυτοκίνητο στο δρόμο), αλλά η McLaren Senna GTR στον τομέα αυτόν σε άλλα επίπεδα και αυξάνει την downforce σημαντικότατα, κατά 25%. Αποτέλεσμα; Η μέγιστη αρνητική άντωση φτάνει τα εντυπωσιακότατα 1.000!

Σε αυτό συμβάλλουν και ο σύνθετες εξωτερικές επιφάνειες του αυτοκινήτου, που έχουν ουσιαστικά ανακατασκευαστείς, ενώ έχουν προστεθεί νέα στοιχεία όπως ένας γιγαντιαίος μπροστινός διαχωριστής, ενσωματωμένες οπίσθιες πλάτες και ένα ολοκαίνουργιος πίσω διαχύτης.

Nikos Loupakis

Μηχανολόγος Μηχανικός - Δημοσιογράφος

Add comment

Kατηγορίες

Ημερολόγιο

Οκτώβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031