Sto Timoni

Πώς το κλασικό, αγαπημένο Mini του ’60 γίνεται ηλεκτρικό…

Η βρετανική Swindon Powertrain, μια εταιρία με μακρά παράδοση σε κινητήρες εσωτερικής καύσης και στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, ξεκινά μια νέα δραστηριότητα με το λανσάρισμα ενός κιτ μετατροπής, του “Classic Mini Kit”, χάρη στο οποίο μπορείτε να μετατρέψετε το παλιό, κλασικό, αγαπημένο σας κουπεράκι σε ηλεκτρικό.

Η Swindon Powertrain προσφέρει λοιπόν το ηλεκτρικό Classic Mini Kit, το οποίο περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα με συνεχή ισχύ 80 kW (μέγιστη 120 kW) και μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε μεμονωμένα είτε σε συνδυασμό με μια σειρά εξαρτημάτων/υποσυστημάτων ηλεκτροκίνησης της εταιρίας, όπως η μπαταρία χωρητικότητας 12 kWh, η μονάδα ελέγχου του ηλεκτροκινητήρα, ο ενσωματωμένος φορτιστής και ο μετατροπέας DC-DC. Κατάλληλο για τους λάτρεις των κλασικών αυτοκινήτων που θέλουν να «εξηλεκτρίσουν» ένα κλασικό Mini, ειδικούς ή επιχειρήσεις μετατροπής συμβατικών οχημάτων σε ηλεκτρικά, το Classic Mini Kit είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία στο Ηνωμένο Βασίλειο έναντι 8.850 £ + ΦΠΑ (περίπου 9.800 ευρώ) με τις παραδόσεις στους πελάτες να ξεκινούν από τον Δεκέμβριο του 2020.

Το Classic Mini Kit δημιουργήθηκε ως απάντηση στην αυξανόμενη ζήτηση των πελατών για «εξηλεκτρισμό» κλασικών αυτοκινήτων και ειδικότερα των αυθεντικών Mini, ζυγίζει μόλις 70 κιλά και είναι έτσι σχεδιασμένο ώστε να διασφαλίζει ότι δεν απαιτούνται τροποποιήσεις στο αυτοκίνητο.

Το πακέτο Classic Mini Kit περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο σύστημα ηλεκτροκίνησης “HPD E” τοποθετημένο σε ένα πρωτότυπο κλασικό μπροστινό υποπλαίσιο του συμβατικού μοντέλου Mini, με βραχίονες ειδικά σχεδιασμένους για αυτήν την εγκατάσταση. Περιλαμβάνει επίσης ειδικα σχεδιασμένα εσωτερικά περιβλήματα που επιτρέπουν την τοποθέτηση τυπικών συγκροτημάτων του συστήματος κίνησης ενώ συνοδεύεται και από ένα τυπικό διαφορικό (διατίθεται προαιρετικά και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης).

Η Swindon Powertrain προσφέρει επίσης μια σειρά προαιρετικών εξαρτημάτων, συμπεριλαμβανομένης μιας ειδικά σχεδιασμένης μπαταρίας 12 kWh, η οποία τοποθετείται κάτω από το εμπρός καπό αντί του κινητήρα εσωτερικής καύσης, της μονάδας ελέγχου του κινητήρα, του ενσωματωμένου φορτιστή και του μετατροπέα DC-DC, του κιτ αισθητήρα ταχύτητας και της αντλίας του συστήματος ψύξης.

“Έχουμε καταχωρίσει πάνω από 500 αιτήματα για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σύστημα HPD E από τότε που αυτό κυκλοφόρησε, πολλά από τα οποία προέρχονται από ιδιοκτήτες κλασικών Mini που θέλουν να μετατρέψουν τα αυτοκίνητά τους σε ηλεκτροκίνητα.” λέει ο Εμπορικός Διευθυντής της εταιρίας Gérry Hughes. «Προσπαθήσαμε να κάνουμε τα κιτ μας όσο το δυνατόν πιο εύκολα στη χρήση, να επανασχεδιάσουμε και να επανεκτιμήσουμε το «πακέτο» έτσι ώστε να ταιριάζει απόλυτα σε ένα κλασικό Mini και να προσφέρουμε στους πελάτες μας τη δυνατότητα να πάρουν μόνο το σύστημα “HPD E” ή να αγοράσουν επιπλέον, τα άλλα προαιρετικά μέρη.”

Nikos Loupakis

Μηχανολόγος Μηχανικός - Δημοσιογράφος

Add comment

Kατηγορίες

Ημερολόγιο

Ιανουάριος 2022
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31