Με δύο «δίκυκλες» πρεμιέρες, η Seat κάνει φανερή την πρόθεσή της να βάλει τη δική της σφραγίδα στον τομέα της αστικής κινητικότητας που αυτή τη στιγμή διανύει μια μεταβατική περίοδο. To SEAT MÓ eScooter 125 διαθέτει κινητήρα 9 kW και μπαταρία 5.6 kWh που προσφέρει αυτονομία 125 km ενώ το SEAT MÓ eKickScooter 65 κάνει την κινητικότητα του τελευταίου μιλίου απλούστερη και λιγότερο αγχωτική.
Το SEAT MÓ eScooter 125, είναι η πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα ή αν θέλετε, λόγω του μεγέθους και του σχήματός του, το πρώτο ηλεκτρικό σκούτερ της Seat και είναι έτοιμο να παίξει το ρόλο του ευέλικτου δίκυκλου μηδενικών ρύπων που καλύπτει το σύνολο των προσωπικών μετακινήσεων. Ενώ το SEAT MÓ eKickScooter 65 είναι ένα ηλεκτρικό πατίνι, σχεδιασμένο με βάση τη λογική του τελευταίου 1,5 χιλιομέτρου στη διαδρομή ενός οδηγού αυτοκινήτου, που θα παρκάρει λίγο πιο μακριά από το κέντρο και θα κινηθεί στη συνέχεια με το eKickScooter 65.
SEAT MÓ eScooter 125: για ιδιωτική χρήση
Στον πίσω τροχό eScooter 125 είναι ενσωματωμένος ένας ηλεκτρικός κινητήρας 9kW (peak power) – ισοδύναμος με αυτόν που διαθέτει μια συμβατική μοτοσικλέτα/σκούτερ 125 cc, ο οποίος αποδίδει ροπή 240 Nm, επιτρέποντας τελική ταχύτητα έως και 95km/h, ενώ το πλέον σημαντικό χαρακτηριστικό είναι ότι η επιτάχυνση 0-50 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα.
Το SEAT MÓ eScooter 125 έχει αυτονομία έως 125 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου 5,6 kWh κάτι που σύμφωνα με την ιδιαίτερα αισιόδοξη εκτίμηση της Seat και τα «τυπικά» επίπεδα ιδιωτικής χρήσης σημαίνει ότι, το όχημα χρειάζεται φόρτιση μόνο μία φορά την εβδομάδα. Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί στους σταθμούς φόρτισης, αλλά μπορεί επίσης και να συνδεθεί σε πρίζα οικιακού ρεύματος. Το SEAT MÓ eScooter 125 προσφέρει επίσης τη δυνατότητα αλλαγής μπαταρίας, ώστε ο κάτοχός του να συνεχίσει να κινείται με ελάχιστο χρόνο διακοπής.
Κατά τ’ άλλα το δίκυκλο Seat προσφέρει χώρο αποθήκευσης για έως δύο κράνη κάτω από το κάθισμα, ενώ επιτρέπει στους χρήστες του να παρακολουθούν την κατάσταση του οχήματος τους μέσω εφαρμογής smartphone.
Σημειώστε ότι εκτός από το SEAT MÓ eScooter 125 που προορίζεται για ιδιώτες, η SEAT MÓ θα προσφέρει επίσης μία συγκεκριμένη έκδοση σε εταιρείες sharing.
SEAT MÓ eScooter 125 (για ιδιώτες) | |
Κινητήρας | 7 kW (9 kW μέγιστη ισχύς) |
Επιτάχυνση (0-50km/h) | 3,9’’ |
Ροπή | 240 Nm |
Τελική ταχύτητα | 95 km/h |
Χωρητικότητα μπαταρίας | 5,6 kWh |
Αυτονομία (πόλης) | έως 125km |
SEAT MÓ eKickScooter 65
Το SEAT MÓ eKickScooter 65 είναι ένα από τα πιο ισχυρά ηλεκτρικά πατίνια της αγοράς, σχεδιασμένο και κατασκευασμένο για να… αντέξει: η αυτονομία του έχει αυξηθεί στα 65 km λόγω της μεγαλύτερης μπαταρίας 551 Wh, ενώ για τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς σε ορισμένες αγορές και ιδιαίτερα στη Γερμανία – μία από τις αυστηρότερες χώρες όσον αφορά τους κανονισμούς eKickScooter -, το SEAT MÓ eKickScooter 65 έχει μέγιστη ταχύτητα 20 km/h.
Το SEAT MÓ eKickScooter 65 διαθέτει κινητήρα με ονομαστική ισχύ 350 W, που αρκεί για να ανέβει ανηφόρα με κλίση έως και 20 μοίρες. Ενώ, προκειμένου να προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία, το SEAT MÓ eKickScooter 65 θα επιτρέψει στον χρήστη να επιλέξει ανάμεσα σε τρία στυλ οδήγησης: Eco, Drive και Sport.
Σημειώστε ότι εκτός από το νέο SEAT MÓ eKickScooter 65, το οποίο προσφέρει αυξημένη αυτονομία εμβέλεια, η SEAT προσφέρει επίσης το SEAT MÓ eKickScooter 25 (αυτονομία 25 km, τελική ταχύτητα 25 km/h).
SEAT MÓ eKickScooter 65 | |
Ηλεκτροκινητήρας | 350 W |
Μπαταρία | 551 Wh |
Τελική ταχύτητα | 20 km/h |
Αυτονομία | 65 km |
Χρόνος φόρτισης | 6 ώρες |
Γωνία αναρρίχησης | 20 μοίρες |
[…] Στα πλαίσιο, λοιπόν, του ανοίγματος της CASA SEAT, του νέου κόμβου αστικής κινητικότητας της εταιρείας, ο Sales and Marketing Vice President and CUPRA CEO Wayne Griffiths, ανακοίνωσε τη δημιουργία της SEAT MÓ, της νέας μάρκας που θα καθοδηγήσει τη στρατηγική της εταιρίας στον τομέα της αστικής κινητικότητας, εστιάζοντας σε προϊόντα και υπηρεσίες μικροκινητικότητας, συμπεριλαμβανομένων των SEAT MÓ eScooter 125 και SEAT MÓ eKickscooter 65. […]
Εξαίρετα , από πολλές απόψεις , ειδικότερα για πειραματισμούς απλούς , χαμηλού κόστους . Ποσο κοστίζει ένα σετ στα αλήθεια ; ή που να απευθυνθεί για σωστή πληροφ. ; Παρακαλώ όχι σε χαρτογιακάδες !
Μια πολύ καλή ιδέα θα ταν , με Η2 ως καύσιμο με εκμετάλευση θερμότ/ rigenarazione cal .