Ένα SUV με βραβευμένη σχεδίαση αποκτά υβριδική τεχνολογία για να προσφέρει στον οδηγό του όλα τα καλά του αυτοματισμού, σε καθημερινό επίπεδο, αλλά και τη χαμηλότερη κατανάλωση, στοιχείο που σε βάθος χρόνου συνεπάγεται εξοικονόμηση σημαντικού χρηματικού ποσού.
Μετά λοιπόν από τέσσερις διακρίσεις που προήλθαν από αντίστοιχους διαφορετικούς διεθνείς σχεδιαστικούς θεσμούς, το Hyundai Kona αποκτά την πλήρως υβριδική τεχνολογία για να γίνει… ΚΟΝΑ Hybrid – τεχνολογία ήδη δοκιμασμένη και καταξιωμένη στο iONIQ, που έχει αναγνωρισθεί ως Car of the Year σε πολλές βορειοευρωπαϊκές αγορές.
Το Hyundai Kona Hybrid διαθέτει λοιπόν βενζινοκινητήρα (με κύκλο καύσης Atkinson) 1,6 λίτρων, αυτόματη μετάδοση διπλού συμπλέκτη, με τη συνδυασμένη ισχύ να φτάνει του 141 ίππους και την «γενναία» του ροπή τα 265 Nm για να προσφέρει εντέλει «υβριδική» κατανάλωση καυσίμου: 3,9 lit./100km. Και αυτό είναι οπωσδήποτε ένας σοβαρός λόγος για να αποκτήσει κανείς το όμορφο SUV της Hyundai.
Όμως υπάρχουν και άλλοι λόγοι για να προχωρήσει κανείς στην αγορά του πλήρως υβριδικού compact SUV της Hyundai, γιατί το Kona:
- Συνδυάζει την υβριδική τεχνολογία αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6-DCT, με στάνταρ χειριστήρια σειριακής αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι, για άμεση απόκριση στις προθέσεις του οδηγού και πιο «ζωντανή» οδήγηση προσφέροντας εκτός των άλλων και εξαιρετικές ρεπρίζ.
- Ξεκουράζει με τις προηγμένες τεχνολογίες ημιαυτόνομης οδήγησης, αλλά και με την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων (multi-link).
- Προσφέρει, σύμφωνα με τα στοιχεία της Hyundai, 45% χαμηλότερη κατανάλωση από μικρούς turbo κινητήρες εντός πόλης, όπου το KONA Hybrid ενεργοποιεί εκτεταμένα την αποκλειστική ηλεκτροκίνηση.
- Η ηλεκτροκίνησή του είναι αυτοφορτιζόμενη (τεχνολογία “full hybrid”, απαλλαγμένη από το άγχος της φόρτισης.
- Η υβριδική μπαταρία του είναι τελευταίας τεχνολογίας ιόντων λιθίου με υψηλή αξιοπιστία, ενώ καλύπτεται από την κορυφαία στην κατηγορία Εργοστασιακή Πανευρωπαϊκή Εγγύηση 8 ετών.
- Οικονομική τακτική συντήρηση (στα επίπεδα μικρού βενζινοκίνητου) με χαμηλότερα κόστη χρήσης, λόγω, εκτός των άλλων, μειωμένης καταπόνησης των φρένων.
- «Προνοητική» εξοικονόμηση καυσίμου, χάρη στις τεχνολογίες ECO-DAS που αξιοποιούν εκ των προτέρων επικείμενες ανηφορικές ή κατηφορικές κλίσεις, για αποδοτικότερη διαχείριση της ηλεκτρικής ενέργειας του ΚΟΝΑ Hybrid.
Αξίζει να επενδύσεις σε υβριδικο αυτοκίνητο? Το κόστος συντήρησης δεν είναι πιο ακριβό?
Σε σχέση με ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο, ναι. Αλλά τα ηλεκτροκίνητα είναι πολύ ακριβότερα. Εδώ έχεις μια τεχνολογία που μπορεί να μην είναι μηδενικών ρύπων, αλλά διαθέτει κάποια οικολογικά πιστοποιητικά. Για το μεταβατικό στάδιο που διανύουμε, μια χαρά είναι…