To θρυλικό τετρακίνητο Lada Niva γίνεται και πάλι Niva. Χρειάστηκε να πάρουν οι Γάλλοι στα χέρια τους την Avtovaz και να αποκατασταθεί η… τάξη. Έτσι, ανακοινώθηκε επισήμως η μετονομασία του μοντέλου Lada 4×4 (του παλιού καλού Niva) στο αρχικό του όνομα “Niva”. Μόνο που τώρα το εμβληματικό off-road μοντέλο θα συνεχίσει την πορεία του στην αγορά τιμώντας την ιστορία του με το όνομα LADA Niva Legend.
Ωστόσο, η παραπάνω είδηση μπορεί και να μην είναι η πιο σημαντική αλλαγή που συνοδεύει την επάνοδο του νέου μοντέλου. Σημαντικότατο βήμα φαίνεται ότι έγινε και στον τομέα του πολιτισμού με την μείωση του θορύβου κατά 3,7 dBA στη φάση της επιτάχυνσης με πλήρη ισχύ και κατά 2,2 dBA στη φάση της οδήγησης με σταθερή ταχύτητα έως 120 km/h. Τονίζουμε στο σημείο αυτό ότι η μεταβολή του θορύβου είναι τεράστια καθώς έχουμε να κάνουμε με μέγεθος που μεταβάλλεται λογαριθμικά.
Θυμίζουμε επίσης ότι το LADA Niva Legend είναι το πρώτο off-road όχημα στον κόσμο με αυτοφερόμενο αμάξωμα και μόνιμη τετρακίνηση με δυνατότητα κλειδώματος του κεντρικού διαφορικού και επιλογή χαμηλής ταχύτητας (κοντές σχέσεις ή αργό/γρήγορο). Πολλαπλός νικητής του Ράλι Ντακάρ, το Niva υπήρξε δημοφιλές όχι μόνο στη Ρωσία, αλλά και στη χώρα μας. Ενώ, εδώ και 45 χρόνια, παραμένει το πιο προσιτό τετρακίνητο όχημα στη ρωσική αγορά.
Το LADA Niva Legend προσφέρεται σε περισσότερες από 10 εκδόσεις, συμπεριλαμβανομένων και κάποιων επαγγελματικών μοντέλων. Επιπλέον, το πακέτο “Comfort” είναι διαθέσιμο για όλες τις τροποποιήσεις του SUV, το οποίο μπορεί να αγοραστεί ξεχωριστά και να εγκατασταθεί σε επίσημους αντιπροσώπους της LADA. Το πακέτο περιλαμβάνει κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, συναγερμό και ηχοσύστημα με υποδοχές USB και AUX, το οποίο καθιστά δυνατή τη σύνδεση κινητών συσκευών. Τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά του Lada Niva Legend μπορείτε να τα δείτε κάνοντας κλικ εδώ: Vehicle specifications – LADA Niva Legend 3 door – LADA
Στο επίσημο site της Lada μπορείτε να δείτε το microsite για τα 40 χρόνια (μονο στα ρωσικά) του Lada Niva (1977-2017). Εκεί γίνεται αναφορά για τη συναρμολόγησή του στην Ελλάδα, στο εργοστάσιο της Θήβας (βλ. στην πάνω φωτογραφία, αριστερά 1986)
Ωστόσο – δυστυχώς -η επανεισαγωγή στη χώρα μας της μεγάλης αγάπης των κυνηγών και των οπαδών των εκτός δρόμου εξερευνήσεων δεν φαίνεται στην παρούσα φάση ιδιαίτερα πιθανή. Τουλάχιστον δεν υπάρχει καμία σχετική πληροφόρηση από πλευράς TEOREN, της αντιπροσωπείας των Renault και Dacia στη χώρα μας.
Πάντως οι τιμές στη Ρωσία ξεκινούν – κρατηθείτε – από μόλις 6.540 ευρώ! Σημειώστε, δε, ότι ελαφρώς χαμηλότερη (6.300 ευρώ, από αρχική τιμή 7.000 ευρώ), λόγω τρέχουσας προσφορά είναι η τιμή του πεντάθυρου Niva, ενός μοντέλου που ποτέ δεν ήρθε στην Ελλάδα.
[…] Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου εδώ: https://stotimoni.gr/auto/nea_montela […]
Από εμφάνιση αρχίζει να μοιάζει στις ρωσίδες !